We hebben een aantal aanbieders voor Sanlúcar de Barrameda voor je op een rij gezet:

Reviews over Sanlúcar de Barrameda

Gezellig Spaans stadje

Willemijn
    25-8-2016

Sanlucar is een gezellig Spaans stadje dat barst van de tapasrestaurants. Er is zeker toerisme, maar je moet hier niet heen gaan om andere Nederlands te ontmoeten. Het VVV-kantoor heeft voldoende informatie en vriendelijk personeel. In Sanlucar kun je het kasteel bekijken, een rondleiding krijgen in een sherrybodega en wandelen langs de boulevard. Het plekje Chipiona heeft wat minder, maar is leuk voor een dagje uit. 's Avonds komt Sanlucar echt tot leven en gaan alle inwoners aan de tapas. Als je het echte Spanje wilt meemaken kun je je prima vermaken in Sanlucar.

Gereisd Met partner in september 2015

Leuk stadje met een ontspannen sfeer.

Henriëtte
    2-7-2016

Sanlúcar is een leuk stadje met veel gezellige terrassen, leuke pleinen en smalle straatjes. Een bezoek aan een van de sherrybodega's is aan te raden, bijvoorbeeld La Gigarrera. Op het plein maar ook in de zijstraten kun je heerlijk eten. De bediening spreekt echter nauwelijks engels dus een woordenboekje is wel aan te raden om een keuze te maken uit de verschillende tapas op de menukaart. Vergeet vooral niet een bezoek te brengen aan de ijswinkel Toni en aan de overdekte markt waar je de lekkerste etenswaren kunt kopen voor zeer redelijke prijzen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Echt spaans, nog niet té toeristisch

Marion
    15-9-2015

Leuk middelgroot stadje waar nog echt het spaanse leven te zien is. Oude stad heeft een gezellig plein waar je heerlijk tapas (vooral vis) kunt eten. Het strand is minder, vooral veel vissersbootjes en een strook alg waar je doorheen moet wanneer je het water in wil. Op 30 km van Puerto de Santa Barbara waar je op de catamaran naar Cadiz kunt stappen.

tof spaans stadje, ideaal om het spaans te spreken

twee belgen
    12-7-2008

tof spaans stadje, ideaal om het spaans te spreken.Leuke restaurantjes.Gemakkelijk met de bus naar de steden.Boottocht op de rivier is aangenaam.Naar Bonanza langs het strand is leuk, zelfs naar Chipiona is het te doen.In Sanlucar is er geen autoverhuurbedrijf! Wie tijd te veel heeft, breng een bezoekje aan El Rocio en omstreken!Het is wel 2uur rijden maar de moeite waard.

Gereisd Anders in juli 2008

Sanlucar , wat een geweldig spaans stadje, net terug van 1

Carmen
    28-12-2007

Sanlucar , wat een geweldig spaans stadje, net terug van een spaanse kerstweek, fantastische kerstsfeer, echt spaans, 1 grote familie! Dans, zang, tapas enz! Muy bien! Hierbij valt onze nederlandse kerst totaal in het niet!

Gereisd Familie in december 2007
Sanlúcar de Barrameda scoort een 8,4 uit 10, op basis van 14 reviews