Hotel Globales Pueblo Andaluz

Hotel aan zeeWeer vandaag34°24°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Pueblo Andaluz voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Globales Pueblo Andaluz in het Nederlands

Nooit meer

Jack
18-6-2018

Het hotel ligt vrij ver van het strand en het centrum van Marbella. Wij zijn hier in juli 2017 11 dagen geweest. Het complex is opgebouwd als een klein Spaans dorp, ziet er geweldig uit! Echter, de kamers/appartementen hebben geen balkon. De animatie en het zwembad zit aan de overkant van de weg, dus ff oversteken. ’s -avonds is het in de animatie ruimte bij het zwembad ongelofelijk ongezellig! TL lampen en plastic stoeltjes bepalen de sfeer. Het zwembad gaat pas om 10:00 uur open maar ook dan lig je stoeltje op stoeltje…als je daar van houd prima, ik niet. De ligging van het complex is afgelegen: 15 minuten lopen van het strand (bij 35 graden) en ver van het centrum van Marbella (zeker 45 minuten lopen). Eenmaal aangekomen bij het strand: Kiezels. Je kunt echt niet zonder waterschoenen het water in en liggen op het strand is niet echt comfortabel. Eten en drinken is gemiddeld, niks bijzonders.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

kleine kamer

caroline descendre
18-8-2017

het was wel schoon wel last van mieren

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
2008

een zeer leuke vakantie gehad er is een drukke weg langs 3

danny
7-3-2008

een zeer leuke vakantie gehad er is een drukke weg langs het hotel maar als je boekt en vraagd naar een van de achterste gebouwen dan heb je zeker geen probleem de namen van de gebouwen Almeria en Granada zeer vriendelijk personeel veel belgen die boeken voor langere periodes 3 maanden ,6 maanden

Gereisd Met vrienden in maart 2008

2007

ligt langs drukke snelweg kamers zeer sober, stinkende en

cisca
6-12-2007

ligt langs drukke snelweg kamers zeer sober, stinkende badkamer want afvoer was niet goed geregeld, bijna allemaal fransen en die gaan massaal naar de animatie daardoor erg veel herrie, eten matig, geen goed hotelwij zijn daarom na een paar dagen naar een ander hotel gegaan

Gereisd Met partner in december 2007

EEN LEVENS GEVAARLIJKE WEG JUIST AAN HET HOTEL

fleur
27-9-2007

EEN LEVENS GEVAARLIJKE WEG JUIST AAN HET HOTEL . hET onthaal bepaalde personen heel onvriendelijk Onze kamer lag juist boven de in en uitgang van de poetsdienst en hersteldienst een echte ramp . Verblijf 27-08 tot 1-09-2007

Gereisd Alleenreizend in september 2007
2005

Ik heb dit hotel voor 14dagen geboekt en was zeer Kamer

Jo Moonen
4-10-2005

Ik heb dit hotel voor 14dagen geboekt en was zeer teleurgesteld. 1) Kamer was zeer somber en heel slecht onderhouden. 2)Geen vervoer naar stad en strand,zoals in folder beschreven. 3)animatie alleen in het Frans. 4)ligging langs een snelweg heel veel lawaai. 5)Drank alleen maar aan de bar( all in), 6)tussen de pool en het hotel licht een straat. Nederlanders en Duitsers niet zo welkom, het hotel werd voor 98% door Fransen bezocht.

Gereisd Anders in oktober 2005

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Pueblo Andaluz in San Pedro de Alcántara (bij Marbella), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Pueblo Andaluz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.