Hotel Globales Cortijo Blanco

8.2Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), San Pedro de Alcántara (bij Marbella)

8.2Fantastisch

Hotel Info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Cortijo Blanco voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel Globales Cortijo Blanco

• 6Steven en kristel12-09-2019

Teleurstellend

Bij aankomst kamer toegewezen gekregen, dat dit anno 2019 nog verhuurd wordt! En tot dik in de nacht lawaai aan animatie podium. Na 3 keer in pyjama aan de receptie gestaan te hebben was het opgelost. Wel dag nadien nieuwe kamer gekregen. Airco weliswaar een ramp, elke nacht kamer niet onder 25°C. Defect toilet niet gerepareerd. Geen aanrader als je voor rust op vakantie gaat, accommodatie bv. eetruimte is niet voorzien voor het aantal gasten van het hotel. Enorm druk en rumoerig en het (onvriendelijke) personeel krijgt het niet onder controle door de chaos. WiFi bereik in heel het hotel mag deze tijd ook wel mee in de prijs zitten. Hier dus niet. All-In buffet, zo zijn er 13 in een dozijn. Wel lekker, al chance. Drank op terras in plastic beker. Glas gevaarlijk voor kinderen ok. Maar zoek dan een oplossing dat volwassen mensen uit glas kunnen drinken. ”early breakfast” voor te lachen. Nog geen boterham met kaas, ham of salami.

• 9Susanne Haakman21-06-2019

Wat een geweldig hotel!!! We waren op all inlcusive basis, en het was echt fenomenaal, zoveel keus, zo 'n goede kwaliteit, echt geweldig, kunnen nu al niet wachten om weer te gaan, echt fantastisch!

• 10Mario21-06-2019

Je kan je portemonnee thuis laten, aan alles is gedacht. De kamers iedere dag schoon, keurig. Handdoeken wissel ook iedere dag. Het eten is geweldig, gevarieerd en veel, je gaat met plezier aan tafel. De mensen die hier werken erg vriendelijk en behulpzaam. De all inclusief slaat echt alles, de drankjes die je kan halen, de soorten die beschikbaar zijn, ge wel dig! Ik heb hier met mijn vrouw Susanne een geweldige tijd. We komen zeker terug. Wat een heerlijk hotel. Het strand is 15 min. lopen in zee wel kiesel stenen maar wel enorm gezellig, we waren ook in Banos dat is 3 haltes met de bus, erg mooi, de haven, strand, geweldig. Vanavond gaan we naar de stad Marbella 1 van de vele clubs bezoeken. Allen er rijd geen nacht bus, taxi kost naar ons hotel 25 euro. Maar dat mag wel voor een keer. Kortom een vakantie om nooit te vergeten, bedankt iedereen 🤗🤗🤗🤗

• 9Petra14-06-2019

Het was top

We hebben echt genoten ,de prijs die wij betaald hebben was echt super laag ,dus ons verwachtingspatroon was niet hoog maar het was geweldig.....alles was TOP .Als iemand wat te klagen heeft kan beter thuis blijven

• 10Regina09-06-2019

Fantastisch hotel alles super schoon netjes en fris. Eten was veel en goed niks mis mee.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Jules21-01-2019

teleurstellend

We hadden twee kamers geboekt met normaal een normaal balkon en werden in het gebouw tegenover het hoofdcomplex gezet met enkel een Frans balkon, tegenover een bar met asociale en agressieve Engelse.

Ten tweede stonk de airco van één van onze kamers naar schimmel. Toen we het melde bij de receptie werd er vertelt dat ze niks kunnen doen en alleen kamers met een upgrade beschikbaar hadden voor 40 euro extra per nacht als we wilden wisselen.

De ligging is aan een snelweg, over het algmeen dus best afgelegen. Gelukkig is er wel een bus in de buurt om naar het plaatsje zelf te gaan. Het strand is op loopafstand, maar niet aan te raden.

Zwembad was zeer netjes, geen negatief punt te benoemen.

Het eten was eenzijdig en als je een allergie had (voor noten) wisten de chefs niks over de producten, elk gerecht vertelde ze “Don’t know, could be.” In dit tijdperk met vele allergieen kan dit eigenlijk niet. Wij keren niet terug

• 2018
    9Marc17-10-2018

mooi 3 sterren hotel

hotel had dorpsgevoel goede buffet , brood bij ontbijt kon beter ligging goed om te wandelen, niet voor strandliggers kamer afhankelijk van ligging ; sommige kamers zonder deftig balkon wij hadden geluk , kamer met zicht op zwemkom vriendelijk personeel ,proper onderhouden

• 7Gerarda06-10-2018

prima accomodaties om met ouderen of gehandicapten

Zeer geschikt voor indervaliden..die zijn hier ook talrijk. Pluspunt dus. Geen koelkast op kamer, maar was ook niet echt nodig. Kluis is duur..vijf euro per dag. Personeel is niet betrokken bij plezier van vakantie, is hun werk, klaar. Ligt langs grote weg, met bus naar marbella gaat goed. Lopen naar sannpedro is een kwartier en van daaruit kennje alle bussen nemen. Naar sevilla, Gibraltar. Alles. Hotel,is schoon. Eten beter doen in de snackbar. In resataurantbis het erg luid. Je kan jiet buiten eten..een gemis..resataurant is kantine..opscheppen en klaar. Eten is smakelijk.

• 8Petra K11-08-2018

Prima hotel, voor herhaling vatbaar

Goed verzorgd en netjes. fijne zwembaden met genoeg ligbedjes.

• 8Joke19-05-2018

Voor een weekje er even er tussen uit, top hotel.

Een fijn hotel , netjes en schoon. Lekker laag bouw en net of je in een spaans dorpje bij elkaar bent. Eten gevarieeerd en veel plek om te zonnen, zwemmen en voor een zitje. Nadeel geen winkels in de buurt( ja 1supertje met 2 souvenierswinkeltjes). Geen strand om te gaan liggen zonnen zag er namelijk vies uit.

6 tips over Hotel Globales Cortijo Blanco

• Petra , 17-06-2019

In de brochure staat dat de mannen n lange broek moeten dragen tijdens het diner ,maar dat hoeft niet

• Hendrik75, 22-10-2012

Huur een auto, zodat je de omgeving kan zien!

• inge, 24-08-2012

Selwa Aventura vonden wij heel indrukwekkend! Is soort safari-park . maar niet te vergelijken met Beekse bergen

4 vragen over Hotel Globales Cortijo Blanco

• Willie van buuren, 08-04-2016

Handdoekservice

Is er handdoekservice bij het zwembad bij cortijo blanco ?

• Pensionada2015, 17-09-2015

kluis en wifi

Wij gaan in 2016 9 dagen naar dit hotel. Wat kost een kluis op de kamer? Wat kost wifi op de kamer ?

• Hanneke Wittensler, 23-09-2014

Badkamer

Is er een haardroger in de badkamer?

van boxtel, 05-06-2015

ja de badkamer is erg groot en er is een haardroger aan wezig

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk