Hotel Globales Cortijo Blanco

Hotel aan zeeWeer vandaag24°20°
Hotel Globales Cortijo Blanco
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Cortijo Blanco voor je op een rij gezet:

133 reviews over Hotel Globales Cortijo Blanco in het Nederlands

Teleurstellend

Steven en kristel
12-9-2019

Bij aankomst kamer toegewezen gekregen, dat dit anno 2019 nog verhuurd wordt! En tot dik in de nacht lawaai aan animatie podium. Na 3 keer in pyjama aan de receptie gestaan te hebben was het opgelost. Wel dag nadien nieuwe kamer gekregen. Airco weliswaar een ramp, elke nacht kamer niet onder 25°C. Defect toilet niet gerepareerd. Geen aanrader als je voor rust op vakantie gaat, accommodatie bv. eetruimte is niet voorzien voor het aantal gasten van het hotel. Enorm druk en rumoerig en het (onvriendelijke) personeel krijgt het niet onder controle door de chaos. WiFi bereik in heel het hotel mag deze tijd ook wel mee in de prijs zitten. Hier dus niet. All-In buffet, zo zijn er 13 in een dozijn. Wel lekker, al chance. Drank op terras in plastic beker. Glas gevaarlijk voor kinderen ok. Maar zoek dan een oplossing dat volwassen mensen uit glas kunnen drinken. ”early breakfast” voor te lachen. Nog geen boterham met kaas, ham of salami.

Gereisd Met partner in september 2019

Susanne Haakman
21-6-2019

Wat een geweldig hotel!!! We waren op all inlcusive basis, en het was echt fenomenaal, zoveel keus, zo 'n goede kwaliteit, echt geweldig, kunnen nu al niet wachten om weer te gaan, echt fantastisch!

Mario
21-6-2019

Je kan je portemonnee thuis laten, aan alles is gedacht. De kamers iedere dag schoon, keurig. Handdoeken wissel ook iedere dag. Het eten is geweldig, gevarieerd en veel, je gaat met plezier aan tafel. De mensen die hier werken erg vriendelijk en behulpzaam. De all inclusief slaat echt alles, de drankjes die je kan halen, de soorten die beschikbaar zijn, ge wel dig! Ik heb hier met mijn vrouw Susanne een geweldige tijd. We komen zeker terug. Wat een heerlijk hotel. Het strand is 15 min. lopen in zee wel kiesel stenen maar wel enorm gezellig, we waren ook in Banos dat is 3 haltes met de bus, erg mooi, de haven, strand, geweldig. Vanavond gaan we naar de stad Marbella 1 van de vele clubs bezoeken. Allen er rijd geen nacht bus, taxi kost naar ons hotel 25 euro. Maar dat mag wel voor een keer. Kortom een vakantie om nooit te vergeten, bedankt iedereen 🤗🤗🤗🤗

Het was top

Petra
14-6-2019

We hebben echt genoten ,de prijs die wij betaald hebben was echt super laag ,dus ons verwachtingspatroon was niet hoog maar het was geweldig.....alles was TOP .Als iemand wat te klagen heeft kan beter thuis blijven

Regina
9-6-2019

Fantastisch hotel alles super schoon netjes en fris. Eten was veel en goed niks mis mee.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

teleurstellend

Jules
21-1-2019

We hadden twee kamers geboekt met normaal een normaal balkon en werden in het gebouw tegenover het hoofdcomplex gezet met enkel een Frans balkon, tegenover een bar met asociale en agressieve Engelse.

Ten tweede stonk de airco van één van onze kamers naar schimmel. Toen we het melde bij de receptie werd er vertelt dat ze niks kunnen doen en alleen kamers met een upgrade beschikbaar hadden voor 40 euro extra per nacht als we wilden wisselen.

De ligging is aan een snelweg, over het algmeen dus best afgelegen. Gelukkig is er wel een bus in de buurt om naar het plaatsje zelf te gaan. Het strand is op loopafstand, maar niet aan te raden.

Zwembad was zeer netjes, geen negatief punt te benoemen.

Het eten was eenzijdig en als je een allergie had (voor noten) wisten de chefs niks over de producten, elk gerecht vertelde ze “Don’t know, could be.” In dit tijdperk met vele allergieen kan dit eigenlijk niet. Wij keren niet terug

Gereisd Met vrienden in juli 2018

mooi 3 sterren hotel

Marc
17-10-2018

hotel had dorpsgevoel goede buffet , brood bij ontbijt kon beter ligging goed om te wandelen, niet voor strandliggers kamer afhankelijk van ligging ; sommige kamers zonder deftig balkon wij hadden geluk , kamer met zicht op zwemkom vriendelijk personeel ,proper onderhouden

Gereisd Met partner in oktober 2018

prima accomodaties om met ouderen of gehandicapten

Gerarda
6-10-2018

Zeer geschikt voor indervaliden..die zijn hier ook talrijk. Pluspunt dus. Geen koelkast op kamer, maar was ook niet echt nodig. Kluis is duur..vijf euro per dag. Personeel is niet betrokken bij plezier van vakantie, is hun werk, klaar. Ligt langs grote weg, met bus naar marbella gaat goed. Lopen naar sannpedro is een kwartier en van daaruit kennje alle bussen nemen. Naar sevilla, Gibraltar. Alles. Hotel,is schoon. Eten beter doen in de snackbar. In resataurantbis het erg luid. Je kan jiet buiten eten..een gemis..resataurant is kantine..opscheppen en klaar. Eten is smakelijk.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, voor herhaling vatbaar

Petra K
11-8-2018

Goed verzorgd en netjes. fijne zwembaden met genoeg ligbedjes.

Voor een weekje er even er tussen uit, top hotel.

Joke
19-5-2018

Een fijn hotel , netjes en schoon. Lekker laag bouw en net of je in een spaans dorpje bij elkaar bent. Eten gevarieeerd en veel plek om te zonnen, zwemmen en voor een zitje. Nadeel geen winkels in de buurt( ja 1supertje met 2 souvenierswinkeltjes). Geen strand om te gaan liggen zonnen zag er namelijk vies uit.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 800 m

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Cortijo Blanco in San Pedro de Alcántara (bij Marbella), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Cortijo Blanco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.