San Pedro de Alcántara (bij Marbella)

We hebben een aantal aanbieders voor San Pedro de Alcántara (bij Marbella) voor je op een rij gezet:

vakanties San Pedro de Alcántara (bij Marbella)

Weer & Klimaat San Pedro de Alcántara (bij Marbella)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)16°16°17°18°21°24°27°27°26°21°18°16°
Min. temp. (℃)11°11°12°13°15°17°20°20°20°16°13°12°
Zonuren4h6h7h9h9h11h11h10h8h6h6h4h
Zeewatertemp (℃)15°15°17°18°19°19°20°22°22°21°16°15°
Dagen regen15779102226121314

Reviews over San Pedro de Alcántara (bij Marbella)

.Leuk spaans strand

lntaal
    8-11-2012

Rustig gelegen en enkele restaurantjes met beperkt aanbod van goede kwaliteit tegen schappelijke prijs. Voldoende gratis parkeergelegenheid. Geen uitgaansleven of shoppingparadijs. Hiervoor naar Marbella (achter de haven bij de parkeergarage). Ruim strandjes met enkele ligbedjes

Gereisd Met partner in oktober 2012

Gezellig authentiek Spaans kustdorp

J. Smith
    22-10-2011

Gelukkig geen overvolle drukke toeristische stranden, wel een mooie boulevard en gezellige strandtentjes. In de binnenstad leuke restaurantjes en terrasjes. En niet onbelangrijk, nog betaalbaar. Goede uitvalsbasis om leuke steden zoals Ronda, Tarifa, marbella, Malaga, Cadiz etc. te bezoeken. Er heerst echt nog een Spaanse sfeer, zeer geschikt voor mensen die niet houden van de wel bekende luidruchtige costagangers. Vele mooie golfbanen, en een mooi bergachtig achterland.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Lekker rustig

Jolo
    8-8-2011

Wanneer je van drukte houdt, ben je zo in Puerto Banus en/of Marbella. SP is gezellig dorp en heeft genoeg restaurantjes, barrestjes enz. Qua winkels stelt het echter niet heel veel voor, maar voor de dagelijkse boodschappen zitten er een paar goede supermarkten. Verder niet al te ver van Gibraltar, Ronda, Mijas, Granada, Cordoba Sevilla enz. kortom genoeg te doen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dorp wordt stad

Patrick & Marijke
    27-9-2010

Qua uitgaansmogelijkheden voor jongeren nihil, gezellig stadje dat stilaan uit zijn voegen aan het breken is (nieuwbouw). Strand niet echt gezellig en werken aan de gang (2010-?) om de boulevard te herstellen en door te trekken van Estepona naar Marbella

Gereisd Met partner in september 2010

Aardig stadje

Jan en Tanja
    8-5-2010

Aardig stadje in de buurt van Marbella; met de auto ben je daar in 15 minuten. Het heeft een klein levendig centrum met diverse restaurantjes. Het prijsniveau (hotel, restaurant) is echter in vergelijking met Marbella aanzienlijk aangenamer. Vanuit San Pedro gaat de weg de bergen in naar Ronda.

Gereisd Met partner in Fri Apr 30 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
San Pedro de Alcántara (bij Marbella) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 34 reviews