San Juan de los Terreros

We hebben een aantal aanbieders voor San Juan de los Terreros voor je op een rij gezet:

Reviews over San Juan de los Terreros

A place to return to

Erik De Backer
    12-11-2010

Wij gaan in 2011 voor de 7de maal naar San Juan. De familie is er wild van, neen niet voor het uitgangsleven, maar voor de rust en nog desolate stranden in de omgeving, geen hoogbouw. Dit is nog een stuk Spanje op zijn best en niet zoals we het noorden kennen via Benidorm en andere. Hier heb je weinig buitenlanders op straat, die liggen in het zwembad in hun villa. En wij aan het strand tussen de echte spanjaarden.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg leuk en mooi

C. Bakker
    5-11-2008

Geweldige omgeving om zowel de zomer als de winter door te brengen. Zomers de drukte van vooral Spaanse toeristen en s'winters rustig. Het klimaat is er het gehele jaar heerlijk. Je kunt er geweldig veel leuke uitstapjes maken en een bezoekje aan de traditionele markten is een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Wij komen er al 20 jaar en nog vinden wij de bergen en , .

peter
    20-11-2007

Wij komen er al 20 jaar en nog vinden wij de bergen en omgeving geweldig , leuk strand met grote rots waar men af kan duiken of staan vissen ,in de winter een heerlijk klimaat ,in Augustus erg warm, bij cabo cope zit een duikschool die je naar een paar wrakken kan brengen leuk om congeralen te aaien en te voeren ,al bij al een leuke plaats .

Gereisd Familie in juli 2007

een gewelige dorp

H.Haans
    12-4-2007

een gewelige dorp. wij komen er al 7 jaren het dorp is in ontwikkeling. De natuur is geweldig in de winter wandelen wij veel. Er zijn veel wandelroutes. Wil je de drukte opzoeken in de omgeving liggen veel toeristische steden. In de maanden juli en augustus zijn er veel toeristen vooral spanjaarden. De rest van het jaar is het erg rustig. In Aquilas 9 km verder zijn er met de carnavalsweek iedere dag spectuele optochten. In van de grootste golfbanen van Spanje is bijna klaar 1 1/2 km van het dorp. In het dorp zelf komt ook nog een golfbaan. De restaurants zijn uitstekend. Het landschap is net Mexico. Ga er eens kijken en wordt er net zo verliefd op als wij.

Gereisd Familie in Thu Mar 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

we gaan voor het derde jaar de kerstdagen doorbrengen in

lia doejaaren
    15-12-2006

we gaan voor het derde jaar de kerstdagen doorbrengen in san juan. dus over zomerpret kan ik niets melden, maar in de winter vinden we het er heerlijk. er zijn dan nog een zestal restaurantjes open, en de ijsbar ook. er zijn ook niet veel nederlanders, maar wel belgen en duitsers. in de komende jaren zal het er wel puur drukker worden omdat er veel nieuwbouw gepleegd wordt. maar voorlopig vinden we het er heerlijk met bijv aguilas op 8 km afstand en de sierra nevada op 150 km.

Gereisd Anders in Fri Dec 15 2006 00:06:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
San Juan de los Terreros scoort een 8,9 uit 10, op basis van 20 reviews