Hotel Miba

1 review over Hotel Miba in het Nederlands

Pure verwennerij

Jaline
25-10-2016

Een heerlijk hotel met mooi ingerichte kamers. Wij hadden een junior suite met uitzicht op zee via de zuidwand die vrijwel geheel uit ramen en een enorme schuifpui bestond. Via diezelfde ramen hadden we 's avonds uitzicht op de omgeving en een verlicht kasteel. Bed, bad, douche, chaise longue, balkon(lig)stoelen, alles ademt luxe en kwaliteit. De eigenaren doen hun best om het je volledig naar de zin te maken. Er is een zwembad op het dak, maar dat was in oktober al te koud om nog prettig in te zwemmen. Het hotel is een prima uitvalsbasis naar Granada, de Sierra Nevada en diverse kustplaatsjes. Het strand is lopend net te ver, maar met de auto ben je er zo. Mochten we nog eens in de buurt zijn, dan kiezen we absoluut weer voor dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miba in Salobrena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miba scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.