Villa Joaquin

Villa
Villa Joaquin
9,5

Laatste review

Wat een fijn comfortabel huis met prachtig aangelegde tuin en veel privacy!

Op 10 autominuten ( 4 km. )van Salobreña met strand, winkels en een leuke boulevard met eettentjes.

Een prachtig achterland met veel mogelijkheden.

Het vakantiehuis is smaakvol ingericht met alle voorzieningen. De tuin rondom het huis is werkelijk prachtig, met veel passie aangelegd door de eigenaren Niek en Gerard, met veel soorten struiken, planten en met zorg uitgezochte bomen, waaronder veel fruitbomen, waarvan je naar hartelust mag plukken.

Het ruime terras met zwembad op het zuiden biedt volop gelegenheid om zowel in de zon als in de schaduw te liggen op de 4 ligstoelen.

Naturstisch verblijven bij het zwembad en op het grote terras is heel goed mogelijk.

En op 20 autominuten is het heerlijke naturistenstrand Cantarrijan.

Kortom, een heerlijke plek om te verblijven!

Read more at http://www.zoover.nl/spanje/andalusie-costa-del-sol-de-la-luz/salobrena/joaquin/villa#p1lCY0I6SlbO86Xr.99

29 reviews over Villa Joaquin in het Nederlands

Heelijk vakantiehuis, met vele privacy!

Diana
10-10-2015

Wat een fijn comfortabel huis met prachtig aangelegde tuin en veel privacy!

Een prachtig achterland met veel mogelijkheden.

En op 20 autominuten is het heerlijke naturistenstrand Cantarrijan.

Kortom, een heerlijke plek om te verblijven!

Super plek!

Marc en Annemieke
5-7-2015

Uitstekende accommodatie voor mensen die de rust van de Campo willen ervaren! Niek en Gerard staan garant voor deze geweldige ervaring! En toch dicht bij de kust! (10 min rijden) Dus mocht je wat vertier willen dan kan dat ook! Tevens een mooie uitval basis om het prachtige Spaanse achterland te ontdekken! Granada is een must! Alleen de weg er heen is al adembenemend!

Geluk

Ine Gengler.
16-6-2015

We ( gezin met drie pubers) zijn hier nu al 3 keer geweest. Voor ons is het telkens weer een groot feest om daar te zijn. We genieten van de prachtige tuin met allerlei heerlijkheden. De gastheren geven je waarlijk het gevoel " gast" te zijn ( met andere woorden ze hebben oog voor wat vermoeide vakantiegangers nodig hebben). Kortom: Een echte aanrader!

Wat een fijne plek om vakantie te vieren

Ine van Houten
14-10-2013

Met vrienden hebben wij 18 dagen doorgebracht in Villa Joaquin. Wat een heerlijke plek om te verblijven. De villa is van alle gemakken voorzien en heeft een heerlijk plons zwembad. De 10.000 m2 grond rondom de villa is beplant met fruitbomen, palmbomen, oleanders, een feest om er in te verblijven. Zeg nou eerlijk, waar vind je de mogelijkheid om verse vijgen te plukken voor in de yoghurt. Huis en zwembad zijn volledig privé. Niek en Gerard zijn uitstekende gastheren. Wij hadden een probleem met onze huurauto en hebben ons gewend tot de heren. Geen probleem om met ons naar de garage te gaan. Fantastisch!!! Wij kijken terug op een heerlijke vakantie.

"Ongekende gastvrijheid in prachtige omgeving"

José Borghs van Duijnhoven
4-5-2013

Voor het tweede opeenvolgende jaar hebben wij onze voorjaarsvakantie doorgebracht bij villa Joaquin. In deze even fantastische als luxe accommodatie van de beide gastheren Gerard en Niek werden we opnieuw met een ongekende gastvrijheid onthaald en voelden we ons in dit prachtige deel van Andalusië oprecht welkom. Ook nu weer hebben we genoten van de prachtig aangelegde tuin bij de villa. Ook een bezoek aan een authentiek Spaans dorpje alsmede aan grotere kernen in de directe omgeving als Salobrena en Almunecar zijn zeer de moeite waard.

José en Ton

Fantastische plek

H.Vlasman
4-3-2013

2 keer waren wij in Villa Joaquin en 2 keer was het heerlijk. In de nazomer van 2012 en vroeg in 2013. In alle jaargetijden een comfortabel huis met alle privacy, een prachtige tropische tuin en veel comfort. Aan de rand van eigen zwembad is het goed luieren in de zon. Met de auto ( dat is wel een voorwaarde) ben je zo aan het strand met lekkere eettentjes, of authentieke dorpjes. Wat verder weg, maar makkelijk in een dagtocht te doen ligt Granada of de Alpujarras. Op maar 5 kwartier rijden vanaf Málaga Airport een ideale plek voor een gevarieerde vakantie. En niet onbelangrijk, de gastheren zijn bijzonder attent.

Villa Joaquin: klein paradijsje

Jan en Marline
17-1-2013

Op oudjaar aangekomen werden we enthousiast ontvangen door Niek en Gerard, onze gastheren. Fles champagne en oliebollen stonden klaar! Kortom gastvrijheid staat hoog in het vaandel bij de gastheren.

Het vakantiehuis is smaakvol ingericht met alle voorzieningen (er was zelfs gedacht aan electrische dekens voor de frisse nachten). De tuin rondom het huis is werkelijk prachtig aangelegd met een varieteit aan struiken en bomen. Het ruime terras met zwembad op het zuiden biedt volop gelegenheid om zelfs begin januari te gebruiken. Het huis ligt zo'n 4 kilometer van het strand in het rustige platteland. Wij hebben een paar leuke wandelingen gemaakt in de directe omgeving, een aantal keren buiten geluncht (de zon scheen elke dag uitbundig!!), en een bezoek gebracht aan Malaga en Granada.

Villa Joaquin is een uniek plekje waar we ons helemaal thuis voelen. Er komt vast een volgende keer. Jan en Marline.

Genoten in Villa Joaquin!!

Petrie
10-9-2012

We hebben met drie zussen Villa Joaquin bezocht. Zeer gastvrij ontvangen door Gerard en Niek. Ze zijn superattent en zorgzaam, maar geven ook volledige privacy! Ontbijt stond klaar in de koelkast, fles wijn op de aanrecht helaal top! Ze zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Dat alleen is al een reden om hier naar toe te gaan. Huis was heel erg mooi ingericht en werkelijk van alle gemakken voorzien.(oven, magnetron, grote koelkast, fohn, ventilator, op elke kamer een tv.! Zelfs een wasmachine was er! ) Overvloed aan tijdschriften. Mooi groot terras met heerlijk zwembad en ligbedden erbij! Helemaal super! Uitzicht op zee. Prachtige tuin met hele aparte bomen en planten. Tuinliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen. Op dit moment wat wegwerkzaamheden in het dal, maar nauwelijks last van gehad. Ligging is buiten het centrum waardoor ruimte en rust gegarandeerd is. Een echte aanrader! Er is hier zoveel te zien! We komen zeker terug!!

Heerlijk!

P & E
23-8-2012

Een heerlijke plek met veel rust en privacy. Prachtige tuin, daar kunnen de Spanjaarden nog wat van leren!!! Geweldig huis met alles erop en eraan en een lekker zwembad! Meer heeft een mens niet nodig!

Op 5 min rijden van het dorpje Salobrena en 10 min van een heerlijk Spaans strand met uitstekende lunch tentjes! We hebben genoten vd verse vis die voor het uitkiezen was!

Fantastische plek

familie uit Brabant
15-4-2012

het is al weer even geleden dat wij in deze villa hebben mogen vertoeven (augustus 2010), maar deze vakantie zal ons altijd bijblijven. We hebben een heerlijke tijd gehad. Geweldig weer, huis, tuin met zwembad en zeer goede gastheren. Lekker rustige ligging, maar vertier is dichtbij. Salobrena is een heel leuk dorp en er is in de omgeving ontzettend veel te zien en te doen. In het huis zijn genoeg folders en achtergelaten tips van eerdere vakantiegangers aanwezig mbt bezienswaardigheden, restuarants en allerlei andere dingen. De gastheren zelf zijn natuurlijk ook goed op de hoogte over wat er allemaal te doen is.

De kinderen waren niet weg te slaan bij het zwembad en hadden het ook erg naar hun zin met de huisdieren van de gastheren. Echt een aanrader en we zijn zeker van plan om nog een keer terug te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Joaquin in Salobrena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Joaquin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.