We hebben een aantal aanbieders voor Salobrena voor je op een rij gezet:

vakanties Salobrena

We hebben een aantal aanbieders voor Salobrena voor je op een rij gezet:

Reviews over Salobrena

Zeer aangename plek om vakantie te vieren!

Petrie
    10-9-2012

Schitterend gebied met vele bezienswaardigheden. Denk aan Granada, Alhambra, de drie bergdorpjes Pampaneira, Bubion en Capileira. Mooie wandeltochten mogelijk in de buurt. Prachtige omgeving. Zeer betaalbaar is het eten en drinken. Er wordt gratis tapas geserveerd bij een consumptie!. Waar vindt je dit nog!! Mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Salobreña mooi rustig bad plaatsje

Harald Hooghiemstra
    21-5-2012

Mooie centrale ligging (70 km van Malaga & Granada). Mooie stranden qua ligging, alleen geen zand maar grind wat in de zon extra auw aan de voeten doet. Schoon. Mooie oude centrum op de heuvel (rots) met prachte oude Arabisch slot. Prima betaalbare gezellige eettentjes zowel aan de Playa en Centrum. In Mei nog weinig echt vertier. Bezoekers vnl. Spanjaarden (heeft ook z'n charme ;-) )

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Een geweldig vakantieoord

Jannie Mansveld
    2-5-2009

Wij zijn van 22 maart tot 14 april in Villa Joaquin geweest. De omgeving is erg mooi: Granada en het Alhambra (45 minuten rijden). Wandelen in de Alpugarras (35 minuten rijden). Sierra Nevada (70 minuten rijden).Erg mooie kustroutes rijden (direct vanaf het vakantiehuis naar het oosten en het westen). Voor de wandelliefhebber zijn hier volop mogelijkheden.Langs de stranden en in het achterland. Het vakantiehuis ligt in Salobrena (een prachtig stadje) aan de Costa Tropical waar bijv.avocado's, chirimoya's,sinaasappels en citroenen groeien. Dit gebied is erg goedkoop (het is nog niet toeristisch). Een driegangenmenu kost nog geen 10 euro. Niek en Gerard zijn geweldige gastheren. Het vakantiehuis is erg ruim en comfortabel. De tuin en het grote terras zijn prachtig en je hebt een eigen zwembad. Wij vinden het een echte aanrader.

Gereisd Met partner in april 2009

Gaan sinds 1996 elk jaar liefst 2keer naar hinter!Elk jaar

vandermeiren susanne
    3-1-2008

Gaan sinds 1996 elk jaar liefst 2keer naar hinter!Elk jaar een uitstap naar de dorpjes Pampaneira,Bubion,Capileira enz.;waar wij ookall voor een zacht prijse zijn blijven overnachten!Salobrena zelfs betoverd ons elk jaar met de zuiderse charme van een echt andaloesisch dorpje,met zijn trotse en toch warmhartige inwooners!Een echte aanrander;het worden nog altijd GRATIS tapas gerijkt bij een glasje wijn of een goede koude pint;wat het dagelijks leven goedkoper maakt!Kort om:een droom!

Gereisd Anders in januari 2008

Sinds 1997 gaan wij minimum 2keer per jaar naar ons wij is

Vandermeiren Susanne
    3-1-2008

Sinds 1997 gaan wij minimum 2keer per jaar naar ons BRENA,hoe wij het dorpje lievdevoll noemen!Het is een droom,vriendelijke bevolking,veel te zien!Een moet is een trip naar Granada(Alhambra)-witte dorpjes,zoals Pampaneira!Het worden nog altijd GRATIS tapas gegeven bij een pintje of een wijntje,wat het dagelijks leven een stuk goedkoper maakt!De stranden zijn proper en heel ruim!Ook de huurhuizen of app zijn best betaalb.!!!! Wij houden van die gezellige sfeer!Wie op zoek is naar dancings en elke nacht feesten zal in Salobrena niet het gewenste flair vinden en beter in richting Marbella,Torremolinos vertrekken!Wij gaan nergens anders meer!

Gereisd Familie in juli 2004
Salobrena scoort een 9,4 uit 10, op basis van 29 reviews