Appartement Villa Atalanta

Appartement Info

Meer appartementinfo

9 reviews over Appartement Villa Atalanta

• 10Jozefien19-05-2019

Ons verblijf bij Villa Atalanta was geweldig. Met Dirk en Feikje als ‘hosts’ voelde het als thuiskomen maar dan op een plek die je thuis nooit gaat vinden 😊 Het appartement was super schoon en heel stijlvol ingericht. Het zoutwater zwembad ook erg fijn. Verder heel wat momenten doorgebracht in de hangstoel in de tuin. Puur genieten vanaf die plek van het fenomenale uitzicht. Absoluut een plek om naar terug te gaan 😊

• 10P. van den Boom02-05-2019

Wat een bijzondere plek!

We hebben genoten met onze dochter (7j) in de meivakantie van deze prachtige plek. Luxe (zéér schone) gloednieuwe appartementen met een onbetaalbaar uitzicht. De zee aan de ene kant en de prachtige bergen met witte dorpjes en de sneeuw op de toppen van Sierra Nevada aan de andere kant. Dirk en Feikje zijn bijzonder gastvrij. Voor elke vraag kan je bij ze terecht, ze serveren diner en ontbijt naar wens en dat was bijzonder uitgebreid en lekker. Heerlijke plek om eens helemaal bij te komen. Een mooie ruime tuin met een fijn zwembad, ligbedden en een gezellig barretje voor een koud drankje. De omgeving heeft veel te bieden. Van prachtige witte dorpjes, diverse mooie stranden in de buurt, tot gezellige restaurantjes waar je voor een nog zéér betaalbare prijs lekker kan eten. Uitstekende locatie voor dagtrips naar grotere steden als Granada, Malaga en Almería. Cultuur, natuur, culinair, alles komt bij elkaar. Wij hebben alweer geboekt!

• 2018
    9Marietta28-10-2018

Top uitzicht in bergen bij de zee met alle comfort

Prachtige, rustige plek. Stijlvolle en praktische inrichting . Heerlijk ontbijt en diner Uniek! Ik hoop er nog eens te komen

• 9Barbara16-08-2018

Stijlvolle appartementen met waanzinnig uitzicht

Bij aankomst werden we enorm hartelijk welkom geheten door Feikje en Dirk, eigenaren en gastheren van deze vakantievilla. We voelden ons meteen thuis! Het appartement is van alle gemakken voorzien en heel stijlvol ingericht. Op het terrein is een heerlijk zwembad met daarnaast een mooi terras waar je in de schaduw kunt genieten van een koud biertje uit de bar. Een paar keer per week kan er voor je gekookt worden, wij hebben dit twee keer gedaan en was beide keren super lekker. Wanneer je iets ontbreekt dan geef je maar een gil en het wordt opgelost. Wat een lieve mensen! Wij komen zeker terug.

• 9Godfried18-05-2018

Altijd weer

Zeer prettig verblijf, hartelijke ontvangst en mooie appartementen Prachtige omgeving , schone lucht, strand en als extra fantastische steden op redelijke afstand

• 10Frans17-05-2018

Oase in authentiek Spanje!

Villa Atalanta is een heerlijke vakantiebestemming voor gezinnen en stelletjes. We hebben een heerlijke week gehad met onze kinderen (9,12 en 16). Het uitzicht is betoverend en de omgeving is nog echt authentiek Spaans, zoals je dat aan andere costa's niet meer ziet.

De appartementen zijn erg smaakvol en luxe ingericht en het zwembad is heerlijk. De ontvangst en service zijn heel hartelijk, informeel en professioneel tegelijk.

Wij hebben een supertijd gehad en komen zeker terug!

Met oudere kinderen

• 9wolter22-03-2018

heerlijk relaxen in splinternieuwe appartementen

prachtige, nieuwe appartementen op een super relaxte plak met fantastisch uitzocht over de middellandse zee en de bergen van Andalusie. Ideale uitvalsbasis voor ontspanning en een bezoek aan Malaga en Granada en de andere parels van Andalusie. met zwembad, ruime terrassen en een zeer gastvrije ontvangst.

• 9Ronald Berkvens12-03-2018

Bijzonder gelegen, comfortabel appartement

Mooi uitzicht, op zee, groene heuvels en dorpjes en op besneeuwde toppen van de Siërra Nevada. Dichtbij het strand en vanuit het appartement loop je de wilde natuur in. Levendige dorpjes aan zee maar rond het appartement is ruimte en rust. De appartementen zijn vol comfort ingericht. Mooi zwembad en schaduwrijk terras aanwezig. Granada, Malaga, Alpujarras, Siërra Nevada, Almería. Cultuur, zon en natuur. Gastvrouw en -heer zijn gezellige en nuchtere Nederlanders die met hun zoons een bijzonder project in dit bijzonder gelegen gehucht zijn gestart. Zij koken heerlijk voor gasten en helpen je op weg als nodig.

Met vrienden

0 tips over Appartement Villa Atalanta