We hebben een aantal aanbieders voor Rota voor je op een rij gezet:

vakanties Rota

We hebben een aantal aanbieders voor Rota voor je op een rij gezet:

Reviews over Rota

Goed bij gebrek aan alternatieven.

Smetske
    20-9-2016

Als je er zonder verwachtingen naar toe gaat is het en (nog) typische Spaans stadje. Een paar leuke straatjes en een goed onderhouden kuststrook. Er zijn een paar attractieve tapas bars, maar als je geen of weinig Spaans spreekt kom je hier niet aan je trekken. Op de terrassen waar ze wel een mondje Engels spreken met je geen vriendelijkheid gaan zoeken.

Gezellig stadje met kasteel

GerD
    25-6-2016

Gezellig stadje met veel winkels en horeca, aan de Atlantische oceaan gelegen, met een grote jachthaven. In het kasteel is de gemeenteadministratie gevestigd maar de binnenplaats is vrij toegankelijk en er zijn tentoonstellingen.

Gezellige lokatie

Carine stremersch
    1-10-2014

Hier kan je nog de typische Spaanse sfeer opsnuiven....eten en drinken zijn goedkoop.Lekkere tapas en Een gin tonic drink je daar al voor 4,5 euro......dus echt goedkoop hè.....gelukkig is Rota nog niet overspoeld door massatoerisme......wij hopen dat het daar zo kan blijven....wat ons betreft....Rota tot volgend jaar!!!

Gereisd Met partner in september 2014

Rota: een stad met geschiedenis.

hans
    13-7-2014

Rota is een klein oud stadje, gelegen op een landpunt aan de Atlantische Oceaan. Er heerst een rustige sfeer en het massa-toerisme is ver te zoeken. Echt avondvertier, zoals discotheken, is er niet. Wel zijn er alle voorzieningen, zoals winkels, supermarkt en toeristeninformatie (oude stad).

Gereisd Alleenreizend in Mon Jun 02 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Op en top Spaans

Linda De Meeter
    19-6-2014

Rota is een klein gezellig stadje met nog een echte Spaanse sfeer. Het is prettig door de staatjes te kuieren en te kijken naar de mooie patio's van de huizen. Echter na 14 u is het bijna doods en houdt vrijwel iedereen siësta. Rond 18u komt het weer tot leven. De straten en stranden worden zeer goed onderhouden, evenals de plantsoenen en het openbaar sanitair op de wandelpromenade.

Gereisd Met partner in juni 2014
Rota scoort een 8,1 uit 10, op basis van 51 reviews