Appartement Pueblo Canario **

Appartement Pueblo Canario **

Weer vandaag14°-1°

8 reviews over Appartement Pueblo Canario in het Nederlands

het is wel verouderd maar schoon, het eten is vriendelijk

Ab en Dinie Huson, 14-7-2005

het is wel verouderd maar schoon, het eten is uitstekend

zeer vriendelijk personeel,

zijn er drie keer geweest, jammer dat het niet meeer in de gidsen staat

zou zo nog een nkeer gaan

Mooie locatie, ver van centrum/strand

Rudi, 7-3-2005

Mooie locatie, ver van centrum/strand.

We veel Spaanse dan Benidorm of zo. Appartement zeer verouderd !!! Geisers in keuken zijn gevaarlijk, tijdens ons verblijf zelfs een ontploft. Eten was goed. Terrasje voor app bij zwembad, met gras. Mooi maar te ver van alles af. Neckermaan heeft het inmiddels uit progr gehaald, mogelijk tocht te verouderd.

lekker eten te klein restaurant zeer maar ruime met ruim

bart lambrechts, 20-2-2005

lekker eten

te klein restaurant

zeer vriendelijk

verouderde, maar ruime appartement met ruim terras - tuintje

Met de lijnbus goed bereikbaar , voor ons een goede wandeling naar het centrum , het eten heel lekker , en overal netjes ,

Eten was redelijk, wel veel keus

Jeroen, 23-9-2004

Eten was redelijk, wel veel keus. Appartementen zijn verouderd. Dit is vooral in de keuken zichtbaar. Zo is er geen magnetron (babies), zat de kraan los en hingen er deurtjes scheef. Ook de geiser werkte niet naar behoren. Het complex ligt ver van centrum en strand maar dat stond in de reisgids. Verder is het jammer dat het "binnenbad" en buitenbad niet bij elkaar liggen. Er was in de tijd dat wij er waren (08-09/22-09 2004) geen annimatie terwijl dat in dezelfde periode in voorgaande jaren wel het geval was. Tevens zijn ze vlakbij het complex (en overal in Roquettas Da Mar) een nieuw complex aan het bouwen waardoor je daar buiten het hoogseizoen last van hebt (heien in ons geval). Al met al wel redelijk lekkere vakantie gehad.

Eten zeer goed

Roos, 23-7-2004

Eten zeer goed. Appartement stelt niet zo heel erg veel voor. Jammer dat het te ver van het centrum afligt. Taxi kost je 5 euro per keer. Op de dag kun je de bus nemen maar 's avonds wil je gewoon ontspannen op het terras zitten.

Verder Roquetas da Mar is super!!!

Wij vonden het eten zeer goed

A. Molenaar en R. Luttjeboer, 22-10-2003

Wij vonden het eten zeer goed. Het complex ziet er van buiten erg goed uit. Van binnen zijn de appartementen, met name in de keuken en badkamer erg verouderd. Verder had het hele appartement last van mieren en kakkerlakken, zelfs in de keuken en in de slaapkamer. We moesten voor het slapen gaan de mieren van ons bed kloppen. Het is blijkbaar een bekend probleem want er stonden in diverse apartementen spuitbussen hiertegen in de kast. Wij wilden vanwege onze baby de spuitbus echter niet gebruiken. Volgens de planning die we gezien hebben kwam er na een week een andere passende kamer vrij. De receptie van het hotel wilde ons echter geen vervangende kamer bieden. Men vond de bijbehorende administratie en schoonmaak teveel werk. Wij komen er in ieder geval nooit meer terug.

prima complex

truus, 16-9-2003

prima complex. veel animatie.

centrum roqetas ver uit de buurt.

rijd wel een busje naar centrum, maar bepaalde tijden. super vakantie gehad.

kinderen hebben zich prima vermaakt,dus wij ook

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pueblo Canario in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pueblo Canario zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pueblo Canario scoort een 7 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: