Hotel Protur Roquetas & Spa

Hotel Protur Roquetas & Spa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Roquetas & Spa voor je op een rij gezet:

10 tips over Hotel Protur Roquetas & Spa

Nies van Dierendonck, 11-9-2014
Vraag kamer aan zwembadkant anders kijk je op het zwembad van de buren.
Van Damme Patrick, 31-8-2014
Alle kamers hebben zijdelings zeezicht, dus keuze niet zo belangrijk. Er zijn wel enkele kamers met zicht op zwembad die aan het podium liggen waar tot 24 uur optredens zijn.
A. Elkhuizen, 27-8-2014
Als tip: Brasserie Panini, heerlijk eten voor weinig.

frank bossuyt, 9-8-2014
probeer een kamer op hoogst mogelijke etage te krijgen aan de zwembadzijde.
brigittemaas, 1-6-2014
Huur een auto bij Tropicar en verken de Sierra Nevada, Cabo de Gata (flamingo's vlak ervoor) en Almeria. De markt van Roquetas op donderdag is groot en erg leuk. Tapas eten!
Erik Boeckmans, 15-10-2013
Voor een lekkere koffie wandel tot bij taverne Pannini's op de Avenida Mediterranea. Ga je op donderdag naar de wekelijkse markt over de Gran Plaza, wandel terug via de promenade en stop even aan de Engelse bar Aurora, heerlijke tapa's.

Maureen, 24-9-2013
Met de bus naar de markt op donderdag bij winkelcentrum Gran Plaza of naar Almeria. Is goed te doen en kost maar een paar euro.
Wannie, 28-11-2012
Huur een auto er is meer dan voldoende te zien met de Sierra Nevada in je achtertuin.
w vd dorpel, 21-10-2012

Huur een fiets mooie omgeving voor te fietsen.

bij hotel rechts kom je in het natuurgebied met flamingo s

Rina Schlatter, 19-6-2012
Als je echt lekker wilt zwemmen moet je dat in het naastgelegen hotel Bahia Serena doen! Probeer een kamer te krijgen die niet vlak boven de koelmachines van hotel Bahia Serena ligt.

Onze bezoekers bekeken ook: