Hotel Protur Roquetas & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
Hotel Protur Roquetas & Spa
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Protur Roquetas & Spa voor je op een rij gezet:

41 reviews over Hotel Protur Roquetas & Spa in het Nederlands

Na 5 jaar volgend jaar een ander hotel!

Paul van de graaf
26-9-2018

Het was onze vijfde vakantie in dit hotel.

Het eten was koud, poolbar open vanaf 11u i.p.v. 10u vorige jaren. Idem voor het dessertbufet 16u i.p.v. 15u.

Op het buitenrestaurant waren geen witte tafelbedekkingen meer. De bediening was soms ondermaats.

Wij waren niet de enigen met deze bevindingen.

Geen 5 maar een 4-sterren hotel.

geweldig

steve
5-7-2018

we vonden Protur roquetas in één woord geweldig.

niet alleen de frontdesk is zeer deskundig en behulpzaam, maar ook het bedieningspersoneel is zeer toegewijd en geeft op elke vraag een adequaat antwoord, en met een glimlach....

de entertainment was ook goed, zowel voor de kinderen als volwassenen; echter de volwassenen doen niet echt enthousiast mee, zelfs lijken ze een beetje apatisch. (hopelijk niet door het alcohol!!!)

alleen is het 's avonds een beetje koud door de wind, misschien in die periode.

Totaal zijn geld niet waard, max 3 sterren

Christophe
28-10-2017

Hotel is totaal niet meer mee met zijn tijd. Zwembadwater is op sommige dagen groen, en de tegels aan de wanden vallen er af.

Restaurant is zeer druk, overschotten van avondmaal krijg je de dag nadien als middagmaal. Tevens is er veel te veel gefrituurd.

In de buurt van het hotel is er niets te zien, meer richting het binnenland rijden is wel de moeite.

De avondshows zijn wel goed, maar enorm lawaaierig waardoor je met kleine kinderen niet kan slapen voor middernacht als je kamer te dicht bij de animatie is.

Tevens is dit ook het enigste 5* hotel dat ik al geweten heb, waar je moet betalen als je meer als 4 keer u strandstoel handdoeken laat verversen.

Als laatste, de receptie en management van het hotel nemen haar klanten niet serieus.

Prima

Anno Antoine
22-9-2015

prima hotel, vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het restaurant er was zeker

niets tekort

Prachtig hotel

Daisybb60
5-9-2015

Is luxe hotel, mooie kamer en uitstekend restaurant

Goed hotel, ligging is slecht.

tiffany
6-6-2015

Hotel zelf super goed, mooi zwembad, goede kamer, goed eten ook voor slechte eters. (Eten wel vaak koud) maar doordat Derest zo goed is is dat vergeven.

Animatie probeert eind mei het beste er van te maken! Wel weinig activiteiten aan het zwembad, ook miste we daar de muziek bij.

Voor ons als jong stel was het heel jammer dat er erg weinig te doen was in de omgeving. Wij gaan om die reden dan ook niet terug.

Voor jonge gezinnen met kleine kinderen is het perfect. Leuke glijbanen in aparte zwembad.

Uitstekend hotel

Anja
6-6-2015

Hotel Protur Roquetas de Mar is een uitstekend hotel in een rustige omgeving. Het ligt aan een lange boulevard. Een mix van voornamelijk Engelse 50+ en jonge gezinnen. Voortreffelijk eten. Heerlijk hotel om een weekje uit te rusten.

Hotel is m.i. geen 5 sterren waard

MaryD
15-10-2014

Ik heb in de 10 dagen dat ik er was niet lekker gegeten, het was nooit warm en de groentes waren smakeloos en ook niet warm. Alleen als je je vlees bij de kok ging halen terwijl hij het aan het bakken was had je warm eten alleen sta je daar echt lang voor in de rij. (in al die jaren dat ik op vakantie ga heb ik nog nooit over het eten geklaagd) De animatie was een lachertje, bv. boogschieten met een boog, darten met 1 bord en dat met een grote groep mensen en s avonds was het ook matig, vooral als het animatieteam het zelf verzorgde. Persoonlijk vond ik het een sfeerloos hotel en er was in de omgeving ook niets te doen, geen gezellige straatjes en winkeltjes of terrasjes. Kortom, ik ga er nooit meer naar toe. De kamers waren wel goed en het personeel was over het algemeen erg aardig.

Ge-wel-dig!!

Arianne
9-10-2014

Wij hebben een fantastische week gehad in dit hotel! Heerlijk eten, een geweldige service van hele vriendelijke medewerkers. De kamer was prachtig, wij verbleven op kamer 365, hoog genoeg om de zee vanaf t balkon te kunnen zien. De airco was top, geen warme nacht gehad maar wel de 30 graden gehad (in oktober!) overdag. Voor mijn verjaardag die dag werd een fles champagne naar boven gebracht. Kamermeisjes maken flink schoon, tot aan het lappen van je ramen aan toe. En dan het eten... Zo onwijs veel keus, alleen een kniesoor valt over het wederkerende menu. Er is namelijk zoveel te kiezen dat je zeker niet elke dag hetzelfde moet eten maar sommige dingen waren zo lekker dat wij dat soms wel deden. De animatie is voor jong en oud heel leuk, het zwembad is in prima staat en de stroomversnelling is heerlijk dobberen. Jammer dat het hotel uit het assortiment van onze touroperator gaat, wij willen namelijk heel graag terug!

5 sterren ?

Costa 4
7-10-2014

Vanuit Malaga 2,5u rijden, door heel veel snelheidsbeperkingen. Heel mooi hotel. Alles proper. Personeel meestal vriendelijk. Kamer ok, verzorgd maar mocht iets breder zijn. Badkamer ok, apart toilet. Goede airco. Eten goed, voor hoofdgerecht zeer grote keuze, wel dingen die regelmatig terugkeren. Naast het eten in de “bakken” werden telkens 3 vis- en 3 vleessoorten ter plaatse gebakken. Service in het restaurant onvoldoende: 1 vork en mes voor heel de maaltijd, borden van voor-en hoofdgerecht werden dikwijls niet afgeruimd en bleven heel de maaltijd op tafel staan, ‘s morgens geen vers fruitsap. Dranken aan de bar: ok. Vraag je cava, dan krijg je een glas sekt en geen cava hoewel het zo vermeld staat op de drankenkaart. Bij het zwembad waren bijna alle ligstoelen en plaats bezet, hoewel het hotel slechts halfvol zat. Hoe gaat het er dan aan toe in het hoogseizoen? Als ik het vergelijk met de 4 sterrenhotels waar ik anders altijd verblijf, is dit voor mij een 4-sterrenhotel.

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Protur Roquetas & Spa in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Protur Roquetas & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.