Hotel Playasol Spa

7.5Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Roquetas de Mar

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 487p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Rotterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.5Goed

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

In Roquetas de Mar vind je plezier voor jong en oud bij Hotel Playasol Spa. Er is hier genoeg variatie aan eten, een luxe spa & wellness en een mooi zwembad met glijbaan. Ook is er genoeg te doen in de omgeving, zoals een catamarantocht vanuit Carboneras waarna je met de bus naar Mojacar gaat. Een aanrader is ook het bezoeken van Roquetas.

84 reviews over Hotel Playasol Spa

• 2018
    9DENYS eric07-08-2018

Een hele mooie vakantie gehad met de hele familie

Een leuke vakantie gehad met de hele familie samen met opa oma kinderen en kleinkinderen , zowel oud al de jongeren hadden het daar naar hun zin , eten was er goed alles heel proper , heel vriendelijk personeel , Voor de klienkinderen waren de super glijbanen , waren er voor ons 50 jaar huwelijks feest, de10dagen waren zo vlug voorbij kinderen en kleinkinderen willen er volgend jaar terug zeggen opa en oma voor 51 jaarhuwelijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Marina den Broeder31-07-2018

Genoten van eerste tot laatste minuut!!

Typisch Spaanse stijl, kamers zijn niet overdreven groot maar dat hoeft ook niet want je bent vaak buiten. Elke dag keurig schoongemaakt!! Genoeg variatie eten, zelfs à la minute gebakken vlees/ vis. Leuk animatieteam die ook moeite doet om Engels te praten. Complimenten aan tui- team costa Almeria die prachtige excursies verzorgen en een attentie brachten voor 50 jarig huwelijk schoonouders.Aanraders is catamaran tocht vanuit Carbonares en dan verder met bus naar Mojacar. Óók Sierre Nevada is prachtig .Roquetas een gezellige plaatsje, lokale markt en en overdekt winkelcentrum met Primark. Voor de rest kan je er wandelen/ fietsen naar vb kasteeltje of natuurpark met flamingo's. Fantastisch mooi zwembad met glijbanen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Linda V20-09-2017

Room with no view

Wij zitten hier medio september 2017. De kamers zijn erg klein en oudbollig maar wel schoon. Je kunt de 4* niet vergelijken met de luxe van de Turkse hotels. Het hele hotel oogt verouderd door het slechte pleisterwerk (ook zwembadbodem) en inrichting. De eetzaal is een ongezellige freetschuur met fel licht en de tafels staan erg dicht tegen elkaar. Het hele hotel lijkt volgepropt. Ook in het mooi aangelegde zwembad is er weinig ruimte tussen de ligbedden. Het eten is simpel en ziet er niet erg aantrekkelijk uit. Wij hebben kamer 121 met zij-zeezicht. Helaas kijken we op het platte dak met de fel verlichte lichtkoepel (tot 24.00 uur) van het restaurant. De gordijnen zijn lichtgeel en verduisteren helaas niet. Helaas is ruilen van kamer niet eenvoudig te regelen bij de receptie. Het hotel is ook erg gehorig. In september is het niet nodig je handdoek te leggen. Het hotel zit vol maar er zijn genoeg ligbedden. Al met al een magere 6. Houd je van luxe en ruimte? Sla dit hotel dan over!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Barry27-07-2017

Zeer goed hotel!

Zeer schoon hotel. Mooie zwembaden en glijbanen. Vriendelijk personeel, zo je doet zo je ontmoet! Ja enkelen spreken geen engels. Buffet top. Degenen die het een fantasieloos buffet vonden kunnen beter naar hun MacD om de hoek gaan. Iedere dag andere gerechten, en ook een dag iets minder naar onze zin, maar dat kan een keer gebeuren. In de buurt kun je ook gezellig, heerlijk en goedkoop tappas eten. Handoeken leggen is overal een ding, dus als je een goed plekje wilt dan moet je even je best doen. Het leven begint en eindigt spaans wat later maar rond 23.30 wordt het rustig. Wij hebben met ons gezin enorm genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 4frederik uit dendermonde11-07-2017

nooit meer

niets te zien in de omgeving .verhouderd hotel. veel lawaai.spanjaarden worden voorgetrokken tegenover andere gasten .geen 4sterren waard.telkens kaart defect en had je nodig voor te drinken en te eten.voor te rusten zeg ik blijf er gewoon weg en dit zijden veel belgen die er aanwezig waren iemand die turkye gewoon is weet wel anders

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9familie De Smet11-07-2017

Een aangename vakantie

Hotel is echt Spaans, ietwat verouderd maar proper onderhouden; zowel in en rond zwembad, restaurants en bars als de kamers. Het personeel doet zijn best om u te helpen in hun gebrekkig Engels, maar hun Engels is nog veel beter dan mijn Spaans, dus we waarderen hun inspanning. Er wordt wel gekeken wie aan de beurt is. Spanjaarden voortrekken hebben wij niet gezien. Ligbedden genoeg als iedereen maar zou nemen wat hij effectief gebruikt dus gaan aanschuiven om half tien is zeker niet nodig tenzij je zoals sommige er teveel wilt hebben en zeker een parasol. Er zijn schaduwplekjes genoeg mits je stoelen wat te verschuiven. De redders houden alles goed in het oog en als iemand zijn handdoeken komt leggen zonder die plaatsen te gebruiken, wordt het na anderhalf uur weggenomen. Eten is heel uitgebreid (ontbijt met schuimwijn....). In de au bain mariebakken is het inderdaad niet altijd heel warm maar er wordt steeds eten klaargemaakt in een andere zaal wat je direct van de grill op je bord kan leggen. Prijs-kwaliteit ok. Zeker eens fiets huren om de lange dijk mee af te fietsen. Op twintig meter van het strand waar je kajak en pedalo kan huren. We hadden een aangename vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10van der Meer-Scharff26-06-2017

Super hotel!

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten gevarieerd en meer dan voldoende, zowel tijdens ochtend-lunch-diner maar ook versnaperingen tussendoor. Drinken volop keuze uit A-merken. Zwembaden super en ook meer dan genoeg life-guards! Genoeg plek om te liggen. Glijbanen zijn erg leuk. Superior-kamer geweldig, ieder een tweepersoonsbed, goede schoonmaak, zeer goed werkende airco en prachtig uitzicht op zee/zwembad voor een mooie zonsopkomst. Mooie boulevard om lekker te wandelen en een aparte pad om te fietsen. Zeewater was lekker op temperatuur, het is wel een kiezelzandstrand, maar was voor ons geen probleem. Al met al wederom weer een geslaagde en zeer relaxte vakantie gehad. Ps: voor de beoordelingen lager dan een 7.5, deze kunnen absoluut genegeerd worden. Beoordelingen lager dan een 2 zijn al helemaal absurd. Playasol is een super goed hotel met alles erop en eraan, totaal niets te klagen gehad. Ole!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Anita21-06-2017

gewoon goed hotel

prima hotel, mooie zwembaden, schone kamers, vriendelijk personeel, goed eten en drank was allemaal A merk. Weet niet wat mensen verwachten van all inclusive in Spanje maar dit was gewoon goed vooral de prijs/kwaliteitverhouding. De ligging is uitstekend, vlak bij het strand. Ligt misschien ook aan je eigen houding hoe het personeel zich gedraagt tegen je. Wij hebben in ieder geval niets te klagen.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7anoniem20-06-2017

Hotel voldoet niet aan verwachtingen

bedden zijn goed, alles wordt goed schoongehouden. Door te felle verlichting in alle ruimtes heeft hotel, ondanks het mooie tegelwerk en diverse zitjes, geen gezellige uitstraling. Eten is eetzaal voldoet, maar is niet bijzonder. Eigenlijk elke dag hetzelfde en fantasieloos gepresenteerd. Alleen in het weekend, wanneer het hotel vol zit met Spanjaarden, is eten luxer en beter. Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk, al spreekt niet iedereen Engels. In de 12 dagen dat wij verbleven hebben we diverse keren te maken gehad met stroomstoringen en wegvallen van de waterdruk. Ook al zitten er in publieke ruimtes (receptie, terras zwembad) nog mensen, lichten worden zonder enige aankondiging uitgedaan. We konden niet echt rustig op ons balkon zitten, door de airco-units op het dak. Geluid weerkaatste tegen de gevel. het was net of de airco unit op ons balkon stond.

Weinig restaurantjes/winkeltjes te vinden. Boulevard is erg stil. Volgens kenners was het echter erg druk!! voor de tijd van het jaar. Niet heel gezellig dus!!

Wij hebben onder leiding van een zeer enthousiaste, engelstalige gids (Miquel) een bezoek gebracht aan het Alcazaba van Almeria. Erg leuk! Deze excursie staat niet in het standaard excursieprogramma van touroperator, dus vraag ernaar. Het is de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9tineke06-06-2017

Gewoon gezellig, Niks onvriendelijk!

plus punten: - Super vriendelijk personeel (als je jezelf ook vriendelijk opstelt) - alle A-merken zijn all-inclusive (flinke borrels ook) - zeer goede schoonmaak (elke dag) - prachtig zwembad. - eten was matig qua keuze, maar wat er was was goed! - vragen, of meldingen worden meteen opgepakt.

Min punt: - de maaltijd die ze serveren wanneer je laat aankomt.

Gereisd met partner in mei 2017

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 75 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald