Hotel Playa Capricho

• Sauna

108 reviews over Hotel Playa Capricho

• 2019
    10Eduard29-12-2019

Prachtig en ongelofelijk goed.

Wegens de vele kritiek op alles en nog wat op deze site, waren we ongerust. Er was een prachtig mooie inkomhal, aan de balie erg vriendelijke mensen. Carlos was perfect Nederlandstalig en erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was nog niet gerenoveerd, de bedden hadden een nieuwe matras van wel 30 cm dik. De badkamer was zeer proper, zelfs geen spatje schimmel. In het restaurant was alles lekker en goed warm. Er werden 2 soorten vis, 2 soorten vlees, heerlijk droge frieten en pannenkoeken gebakken aan de showcooking toog. Ik moest één keer de microgolf gebruiken voor één gerecht op 42 keer warm eten. Het personeel was zeer vriendelijk en goedlachs. In de bar was het voor all in gasten ongelofelijk. Alle sterke dranken in all in waren originele buitenlandse dranken. Er was echte Amaretto Disaronno, Cointreau, J&B whisky, Pernod, Jägermeister…. Allemaal in een groot Cognacglas…. Halfvol. Nooit meegemaakt, ook niet in 5sterren hotels.

Gereisd met partner in november 2019

• 1Carole29-09-2019

Horror

Het was een echte nachtmerrie! We werden met nog andere touroperator reizigers behandeld als misdadigers omdat touroperator failliet ging! We zijn gedwongen geweest om een tweede keer te betalen! Mensen blijf weg uit dit hotel!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 1Spileers Carole- Saelens Sabine26-09-2019

Horror

Mensen blijf hier aub weg!!!!!! echte gangsterpraktijken en onmenselijk behandelen van de klanten!!!! superslecht eten nog nooit meegemaakt ! Roquetas is echter leuk en gezellig maar zeker niet in dit hotel playacappricho noch de andere hotels van de playa keten! playacappricho doet aan illegale praktijken en gijzelen de reizigers

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8B van Maaren12-09-2019

Net hotel

Schoon hotel. Elke dag nieuwe handdoeken en de kamer werd schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Ik had alleen ontbijt was genoeg keuze maar wel elke dag hetzelfde maar was goed.

Alleen gereisd in september 2019

• 9Catharina02-09-2019

Heel fijn hotel

Heel fijn hotel en heel schoon allemaal. 'S avonds worden er ook handoeken gewisseld, eerste dag was het wel even schrikken dat er iemand aanklopt om 21.45. Ik zou hier de volgende keer all inclusive boeken, eet gelegenheden spreken slecht engels, na 19.00 pas open of helemaal niet zonder dat wij snapte waarom. Dus vaak moesten wij zoeken om ergens te kunnen eten en dan zaten we ook alleen op het terras.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Marie-Louise en Leon06-02-2019

Voor herhaling vatbaar

Het hotel oogt en is wat ouderwets, maar heeft een prachtige en ruime inkomhal. Twee panoramische liften brengen je naar de juiste verdieping. De kamers zijn ruim en hebben twee grote bedden. De badkamer met douche in het bad is van de oude stempel, net als de rest van het hotel. Het is wel heel proper en dat maakt veel goed. Het eten is goed, de bediening wordt verzorgd door o.a. twee obers die in de cast van een comedie hun plaats hebben. Het personeel is kundig en kent de stiel, de chef van de eetzaal kan niet lachen en zegt zelfs geen goede dag. Er is een mooi binnenzwembad. Vier sterren lijkt me net iets teveel, maar ondanks de ‘kleine’ negatieve opmerkingen durven wij het aanraden en schatten we het even hoog in als het nabijgelegen hotel Neptuno waar we ook verbleven in 2018. In het begin van het jaar is het zeer rustig, vooral Duitsers en Britten meestal zeventigers of ouder. Goed geleden, busverbinding in de buurt.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Andrea Vieytes10-10-2018

Echt genieten!!

Was alles super goed geweldig! Ik wil zo graag terug!! Ik zou niets veranderd!

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 3Maurits09-06-2018

Dramatisch

Eten was was ronduit smerig , rauw en lauw. Bij onze reisleider aangekaart (touroperator) die vond dat we het maar in de magnetron moesten doen. Verouderd hotel. Buiten zwembad gevuld met ijswater. Al met al een drama hotel met een drama reisorganisatie. Nooit meer heen dus.

Gereisd met partner in april 2018

• 3vakantie gangers31-05-2018

Nooit meer

Oud Hotel, Harde bedden, vieze luchtkokers als je op de kamer komt , daaruit komen beestjes....dan gaan ze spuiten met vergif...lekker daar moet je dan in slapen.Het zou beter zijn om Alle luchtfilters eens een keer schoon te maken. dit was niet alleen op onze kamer de luchtfilters die wij bedoelen (of misschien wel airco) zitten precies boven de deur als je de kamer in komt,dus zodra er een deur openstond keken we even...heel smerig en ongezond, het zwembad (buiten ijskoud water) en het binnenzwembad staat op instorten alles is verroest de animatie is ver te zoeken in mei...en dit terwijl er in de andere hotels naast ons wel animatie aanwezig was dus niet komen met het is te vroeg in het seizoen...Omgeving van het hotel is erg weining te doen en een auto huren kost je 50euro per dag! minimaal dus voor degene die er nog zin in hebben ga je gang wij komen hier Nooit meer

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Sara08-05-2018

Prima

Het hotel is wat verouderd en er zijn aandachtspunten rondom het zwembad, maar onze familiekamer met uitzicht op zee was prima. Het was nu in de meivakantie niet druk in het hotel of aan het zwembad, maar er werd verder ook niet zo heel veel geboden ( voorbeeld kinderdisco alleen in het Spaans beginnend om 21.30). Roquetas is een kleine plaats met daaromheen veel, (lelijke) groentekassen.

Wel is er een hele mooie boulevard met lange fietsroutes langs zee, zijn er speeltuinen op het strand en gezellige eettenten. Voor een week met kinderen helemaal prima.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages