Hotel Playa Capricho

101 reviews over Hotel Playa Capricho in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Marie-Louise en Leon
6-2-2019

Het hotel oogt en is wat ouderwets, maar heeft een prachtige en ruime inkomhal. Twee panoramische liften brengen je naar de juiste verdieping. De kamers zijn ruim en hebben twee grote bedden. De badkamer met douche in het bad is van de oude stempel, net als de rest van het hotel. Het is wel heel proper en dat maakt veel goed. Het eten is goed, de bediening wordt verzorgd door o.a. twee obers die in de cast van een comedie hun plaats hebben. Het personeel is kundig en kent de stiel, de chef van de eetzaal kan niet lachen en zegt zelfs geen goede dag. Er is een mooi binnenzwembad. Vier sterren lijkt me net iets teveel, maar ondanks de ‘kleine’ negatieve opmerkingen durven wij het aanraden en schatten we het even hoog in als het nabijgelegen hotel Neptuno waar we ook verbleven in 2018. In het begin van het jaar is het zeer rustig, vooral Duitsers en Britten meestal zeventigers of ouder. Goed geleden, busverbinding in de buurt.

Gereisd met partner in januari 2019

Echt genieten!!

Andrea Vieytes
10-10-2018

Was alles super goed geweldig! Ik wil zo graag terug!! Ik zou niets veranderd!

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Dramatisch

Maurits
9-6-2018

Eten was was ronduit smerig , rauw en lauw. Bij onze reisleider aangekaart (touroperator) die vond dat we het maar in de magnetron moesten doen. Verouderd hotel. Buiten zwembad gevuld met ijswater. Al met al een drama hotel met een drama reisorganisatie. Nooit meer heen dus.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

vakantie gangers
31-5-2018

Oud Hotel, Harde bedden, vieze luchtkokers als je op de kamer komt , daaruit komen beestjes....dan gaan ze spuiten met vergif...lekker daar moet je dan in slapen.Het zou beter zijn om Alle luchtfilters eens een keer schoon te maken. dit was niet alleen op onze kamer de luchtfilters die wij bedoelen (of misschien wel airco) zitten precies boven de deur als je de kamer in komt,dus zodra er een deur openstond keken we even...heel smerig en ongezond, het zwembad (buiten ijskoud water) en het binnenzwembad staat op instorten alles is verroest de animatie is ver te zoeken in mei...en dit terwijl er in de andere hotels naast ons wel animatie aanwezig was dus niet komen met het is te vroeg in het seizoen...Omgeving van het hotel is erg weining te doen en een auto huren kost je 50euro per dag! minimaal dus voor degene die er nog zin in hebben ga je gang wij komen hier Nooit meer

Gereisd met partner in mei 2018

Prima

Sara
      8-5-2018

Het hotel is wat verouderd en er zijn aandachtspunten rondom het zwembad, maar onze familiekamer met uitzicht op zee was prima. Het was nu in de meivakantie niet druk in het hotel of aan het zwembad, maar er werd verder ook niet zo heel veel geboden ( voorbeeld kinderdisco alleen in het Spaans beginnend om 21.30). Roquetas is een kleine plaats met daaromheen veel, (lelijke) groentekassen.

Wel is er een hele mooie boulevard met lange fietsroutes langs zee, zijn er speeltuinen op het strand en gezellige eettenten. Voor een week met kinderen helemaal prima.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer! Geen 4* waard!!

Mario
      18-8-2017

Verouderd hotel. Om 9u staat iedereen klaar om als gekken een stoel aan het zwembad in te palmen met als gevolg dat alle stoelen bezet zijn voor de rest van de dag terwijl 2/3 van de stoelen enkel worden ingenomen door een handdoek omdat de meeste toeristen niet langer dan 3u aan het zwembad blijven. Triest!! Dit heb ik nog nooit gezien. Het gebouw moet dringend gerenoveerd worden. Jammer, Roquetas de Mar is echt een aanrader maar voor ons geen playa hotel meer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een zeer goed hotel

Daniel
      14-8-2017

Negatieve punten: - toetjes niet uitgebreid - te weinig ligbedden in het hoogseizoen (waardoor het handdoekje leggen wordt) - in het hoogseizoen bij het zwembad zeer druk

Positieve punten: - Eten (vlees, vis etc) zeer goed - Drinken (allemaal merken niet alcoholische en alcoholische dranken) zeer goed - Geen extreme wachtrijen om een drankje te halen - Service - Schone en gemiddelde qua ruimte slaapkamers - Ligging (niet te druk)

Verbeter punten: - Verouderd hotel (hier en daar opknapwerk, slaapkamers en zwembad)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Onthaal receptie perfect. Ze spraken eens engels.Kamer goed ,proper en goeie airco.Harde bedden.Maar oud restaurant ,niet zo proper en niet uitgebreid. Waar ze bakken oud en vuil ,je staat precies in de keuken. Restaurant oud ,slechte akoustiek ,veel lawaai en je kan bijna niet door door de brede stoelen.Zeer onvriendelijk personeel. Mooi zwembad en dicht bij strand.Wat winkeltjes in de buurt maar niet speciaals .Wel lange promenade ongeveer 15 km langs het strand.Er zijn betere plaatsen in Spanje

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Gezin met 3 kinderen in de meivakantie

Pluspunten; - mooie ligging aan het strand - gezellige omgeving met veel winkeltjes - mooie ruime (vernieuwde) familiekamer - mooi groot zwembad - vriendelijk personeel

Minpunten - hotel verouderd, vooral de eetzaal - bedden ruim maar erg hard - zwembad niet verwarmd dus voor de kids eigenlijk niet te doen zo vroeg in het seizoen - weinig te doen voor de kinderen vooral de jongste. De speelkamer die vermeld wordt, zijn een pooltafel en grijpautomaat etc waar je voor moet betalen. Kinderdisco voor de kleintjes begon pas 21.30! - allergrootste minpunt was het eten. Echt weinig keuze, lauw, onaantrekkelijke presentatie, gewoon kwalitatief slecht. Snacks etc slaat nergens op dat zijn gewoon de broodjes van het ontbijt. Maakt de all incl formule overbodig en duur en is ook de reden dat wij dit hotel echt geen 4 sterren waard vinden.

Gereisd met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

redelijk

lucien
      9-2-2017

Het meeste eten bij het diner was lauw, als je vlees of vis a la minute wou, moest je aanschuiven! Veel lawaai in het restaurant! De ligging is zeer goed. Als je dit hotel een 10 geeft, heb ik mijn twijfels over in welke hotels je geweest bent! Nee, één maal was genoeg. Spijtig want niet lang vliegen en toch goed weer.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
      • BalsportenVolleybal
      • FitnessAerobics
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Capricho in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Capricho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.