Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar

Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°22°
Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Roquetas de Mar voor je op een rij gezet:

Soladore
Soladore
Preisdaler
Preisdaler

2 reviews over Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar in het Nederlands

Topvakantie

Myriam Hellemans
29-6-2019

Topligging ! Wandelafstand naar strand en nr de winkelstraat met bars en restaurants. Nooit handdoek moeten leggen aan het zwembad ! Nooit nachtlawaai gehad..

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed appartement

Renee
17-8-2013

Het complex lag iets buiten het toeristische centrum, op ongeveer 15 a 20 minuten wandelen. Ook omdat we in een heerlijke rustige omgeving zaten, buiten de toeristische drukte maar wel op korte loopafstand van de zee. Ons appartement was aan de voorzijde van het complex met uitzicht op het zwembad en de zee, en bovendien hadden we nu een zeer riant zonneterras. We waren hier erg tevreden mee. De faciliteiten in het appartement waren goed; het was ruim, schoon met goede bedden en twee badkamers met wc en bidet waarvan een met ligbad. De airconditioning was zeer welkom bij een temperatuur van rond de 32 graden. Helaas waren er geen Nederlandse netten op de tv. Op het complex waren weinig faciliteiten, er was een zwembad en een mini tennisbaan. Op het terrein van het zwembad was alleen een kiosk met een paar stoeltjes waar je wat kon eten of drinken. Het was misschien iets leuker voor de kinderen geweest als er wat meer speelmogelijkheden waren geweest zoals een ping pong tafel oid.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierre & Vacances Roquetas de Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.