Hotel Mediterraneo Park

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°16°
Hotel Mediterraneo Park
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneo Park voor je op een rij gezet:

86 reviews over Hotel Mediterraneo Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke vakantie, mooi schoon hotel.

Monique
18-7-2018

Wij zijn hier nu. Het is een mooi gezellig hotel. De kamer is schoon. We verwachten zeezijzicht maar kregen zee zicht echt prachtig. Er word elke dag schoongemaakt. We hadden half pension en konden ontbijten en dineren. Alleen de drankjes tijdens het diner moet je afrekenen. Het eten is in restaurant Area 50. Het is een buffet met voor ieder wat wils. Aan de boulevard zitten heleboel leuke restaurantjes. Voor twaalf euro per dag huur je een fiets. Een straatje achter het hotel zit een kleine supermarkt en diverse souveniers winkeltjes. Het zwembad is mooi. Er zijn genoeg bedjes. Het personeel is vriendelijk. We gaan zeker nog eens terug.

Gewoonweg super

fabienne
9-7-2018

Als tiptop in orde mooi kamers lekker eten en vriendelijk personeel

Goed voor niet-muggenzifters

Erik
12-5-2018

De 4 sterren zijn naar Spaanse normen. Wel zeer goed zijn de maaltijdbuffeten, in de bar zijn de lokale namaaklikeuren bijna zo goed als de echte. De kamers zijn ok als je niet vies bent van wat stof onder de bedden en in hoekjes en kantjes. Reinig ook zelf je wasbak na het tandenpoetsen, scheren of andere, wat je zelf doet... De bediening in het restaurant kan soms wat beter, maar ze doen hun best, het is gewoon altijd druk. Ook in de bar gaat het soms wat langzaam, maar we zijn dan ook in Spanje en op vakantie. Ik heb wel opmerkingen gehoord over het zwembad, maar dat gebruik ik zelden, dus geen mening daarover.

Mijn algemene score komt niet overeen met het gemiddelde van hiernaast, sommige beoordelingen hebben dan ook meer gewicht voor mij en die nuancering bestaat niet. Vakantie is altijd top, a ls je niet te kritisch bent!

Prachtig

Roos
26-9-2017

Geweldig mooi en schoon hotel, eten was heerlijk. Groot zwembad. Kamers waren wel wat gehorig. We komen zeker nog een keer terug!

Prachtig hotel voor jong en oud!

Elja
25-8-2017

Superverblijf hier gehad. Genoeg bedjes waar ze ook keurig toezicht op houden. Ligt je handdoek te lang dan labelen ze je bedje. Constant schoonmakers aanwezig. Diverse barretjes waar je volop kunt eten en drinken. Veel eten en voor elk wat wils! Keurige kamer geheel vernieuwd. Mooie zwembaden. Engels zijn ze niet heel goed in maar met wat gebaren kom je een heel eind!! Glijbanen ook heel leuk voor de jeugd. Veel animatie en altijd actie. Levendige boulevard misten we een beetje maar verderop 10 min lopen wel leuke souvenirs winkeltjes! De zee is heerlijk hier!

Blijf weg als je geen Spaans spreekt.

Fam. uit Arnhem
21-8-2017

Dat de taal echt een probleem is. Alleen bij de receptie spreken ze Engels. Echter spreken ze dan 2 zinnen Engels en tussendoor gaat het Spaanse gesprek verder.

Hierdoor zal je alleen aangesproken worden als je de drankjes bestelling doorgeeft. Fanta, cola, wijn. Snappen ze prima.

Er gebeuren heel veel ongelukken. Het is er superglad. Elke dag ging er iemand met verband weg. 2x ambulance gezien. De mozaïek steentjes laten los (gaan ze in oktober vervangen als het hotel dicht gaat). Helaas voorkomt het geen sneetjes in de voeten van kinderen.

Elk bad heeft 1 badmeester. Die wisselt de tijd af door aan de bar te kletsen en af en toe een rondje om het zwembad te lopen.

Het zwembad is groot genoeg om gewoon te kunnen zwemmen. Bedjes genoeg.

Kamer, open bad en douche. Geen privacy hierdoor. Wij hadden een niet gerenoveerde kamer. Staat was schoon muv schimmel in de douchekabine. Muren moeten echt geschilderd worden. Bah!

Voedselallergie? Pas op! beschrijving minimaal. Is niet NL.

Om 22.00 begint er een animatie programma in het Spaans. Dat duurt tot 00.00 uur. Geluid keihard. Probeer dan maar eens te slapen! Als je de wifi activeert kan je aangeven wat niet goed gaat. Ik had een aardige waslijst. Manager belde (hij spreekt prima Engels) en heeft deze bespoken. Kreeg andere kamer aangeboden en onderhoud kwam een kitrandje (heel slordig dat wel) leggen in de badkamer. Schimmels ineens niet meer te zien. Trap van zwembad dat los zat gingen ze maken. Waa echt gevaarlijk. Maar dat is de gladde vloer sowieso ook. Veel ongelukken gezien in 8 dagen. We ontvingen een diner in restaurant ZEKER op zijn kosten. Was netjes. Restaurant is sjiek en we voelden ons voor het eerst gehoord. Want naast 'Ola' spreken de mensen geen woord met je. Ze ratelen gewoon door in het Spaans. Wifi=redelijk Eten restaurant: Zeker, geen meerwaarde tenzij je rustig of romantisch wil eten. Anders heb je in het grote restaurant meer keus en kan je ook buiten zitten.

Geweldig hotel voor gezinnen met kinderen

Super zwembad en strand voor de deur

Vriendelijk en gastvrij

Heel drukke hotel, wij kunnen niet uitroesten. Het eten is saai, niet te veel variatie. Te veel mensen, te weinig plek en personeelkapaciteit problemen. Prima locatie bijna op het strand. Gelukkig hebben wij halfpensioen.

Geweldig hotel!

M. Spijkhoven
20-5-2017

De kamers zijn groot, modern en schoon. Er is zelfs NL tv. Wifi door het hele hotel. Vriendelijke personeel, op 1 chagrijnige barman na. Groot buffetrestaurant met goed eten, veel keus, vers, warm genoeg, voldoende variatie, etc. Veel ligbedden bij de zwembaden. Het is een groot complex! Steenworp afstand van het strand, ook superschoon en heerlijk rustig.

Jammer dat het zwembad nog niet echt lekker warm was (eind april), en de animatie vooral op ouderen (65+) gericht was. Het hotel ligt ietwat afgelegen, dus je moet wel wat lopen voordat je wat barretjes etc. tegen komt.

Aanrader is het frozen yoghurt tentje even verderop met NL-personeel

Fantatisch

Fabienne D
7-3-2017

Super vakantie gehad er werd gerenoveerd maar niks van gemerkt en het eten dat was super voor elk wat wils de kamers waren mooi en goed onderhouden zou zo terug gaan

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterraneo Park in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterraneo Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.