Appartement Golf Center

Appartement Golf Center
7,5

23 reviews over Appartement Golf Center in het Nederlands

Anders

Goed, maar met auto beter.

Yensink
18-9-2017

App. Golfcenter prima verblijf, groot appartement keuken goed , maar ritje naar Ikea voor pannen enzv. was geen slecht idee! Zwembad mooi en groot. Afstand centrum (klein) is te lopen, Spar supermarkt, alles aanwezig! Maar om de omgeving te zien is een auto huren een must! Via verhuurder geregeld Nederland en in Roqueatas opgehaald, prima service! Een groot winkelcentrum Gran Plaza en natuurlijk Malagaa.

Over de kassen, tsja is lelijk, maar zon zee strand maakt een hoop goed!

Geen wifi is niet van deze tijd👎

Leuk voor een week

Diana
13-10-2016

Met touroperator naar Golf Center, heel goed geregeld en met de bus voor het appartement afgezet.

Mooi ruim, schoon appartement op de eerste verdieping. Hier en daar wat achterstallig onderhoud maar dat mocht de pret niet drukken. Grote 1 pers. bedden alleen persoonlijk vonden mijn dochter en ik de matrassen veel te hard dus slecht geslapen. Keuken met grote koelkast, 4 pits gasstel en heel prettig, een oven. Keukengerei mag wat uitgebreider, geen aardappelschilmesje, houten lepel en schaar. Waterkoker zat vol met kalkaanslag wat iedere keer in je glas kwam.

Naar receptie gegaan ( receptioniste sprak goed Engels) waar mij werd gezegd zelf even azijn te kopen om het op te lossen.

Hahaha, ik ben op vakantie ! Later een andere waterkoker gekregen maar hetzelfde probleem. Toen maar steeds water in pannetje gekookt.

Geen WIFI in het complex, daarvoor moet je naar het bijbehorende Arena Hotel 5 minuten verderop. Is wel gratis maar niet altijd even praktisch.

Mooi, ruim en schoon zwembad, ook hier wat onderhoud nodig, losse mozaïek steentjes in het water en wat kapotte tegels bij de ligbedden. Daar wij hier eind september waren hadden wij gelukkig geen last van die irritante mensen die met een handdoek een ligbed willen claimen !

Binnen 10 minuten in de hoofdstraat met winkeltjes, restaurantjes en supermarkt of het strand. Wel steentjesstrand dus heb je gevoelige voeten raad ik zeker waterschoenen aan.

Langs het hele schone strand loopt een boulevard waar je kunt lopen of fietsen.

Ideaal !

Binnen 10 minuten bij bushalte, je kunt overal heen en het kost niets, naar Almeria, 50 minuten, € 2 p.p. Kunnen ze in Nederland nog wat van leren ! Goede mooie bussen !

Het is leuk om hier een week te verblijven, ben je een strandtype zit je hier goed en zo niet dan "moet" je de fiets / bus pakken en dingen ondernemen. Het is geen mooie omgeving wat natuur / uitgaan betreft maar wel rustig en netjes.

De Spanjaarden hier spreken zo goed als geen Engels maar zijn wel zeer vriendelijk.

Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Wij vlogen om 5 uur 's ochtends en kwamen om 9 uur aan bij Golf Center. Nog wel 250 meter lopen met je koffers naar het complex aangezien de touringcar er niet kan draaien. Heel mooi complex gebouwd in de style van Andalusië. Om 12 uur kregen wij de goed schoongemaakte kamer (Blok 1 en app 13). Groot appartement en grote bedden 2,00m x 1,00m). Bed onder slaapbank verouderd en alleen geschikt voor een jong persoon onder 50kg. Vloer van marmer dus schuiven met stoelen, bedden etc zeer goed hoorbaar in het blok. Je kunt beter op 2e verdieping zitten, dan heb je er minder last van. Golf Center is verdeeld in 2 gedeeltes. Wij zaten bij kleinere zwembad (tot 2m diep) waar alleen maar (luidruchtige) Spanjaarden zaten. Zwembad is heerlijk (ook een groot gedeelte geschikt voor kleinere kinderen met bandjes) en elke dag strandbedjes als je voor 11 uur bent. Het water van het bad wordt elke dag gecontroleerd door badmeester. Laat geen persoonlijke spullen achter onder je bedje want bij mij is mijn Oakley zonnebril gejat tijdens middag eten. Zondags is er geen badmeester en komen er mensen van buitenaf zwemmen die ook loeren op je spullen. Tevens ingebroken in ons appartement op 1e verdieping, schuifpui opengebroken, alles doorzocht. Met behulp van een Engels sprekende Spanjaard aangifte gedaan bij de politie. Ondanks alle ellende toch genoten van onze vakantie, personeel zeer vriendelijk. 3x handdoeken en lakens verschoond in 14 dagen. Overal airco.

Tips:

-huur een kluisje voor 3 euro p/dag (10 euro borg)

- begane grond veel mieren en wespen (geen kakkerlakken gezien)

- probeer 2e etage te boeken ivm geluidsoverlast, gehorig complex

- eten bij Panini en restaurante Europa heel lekker en betaalbaar

- Vanaf Granada de Sierra Nevada oprijden (prachtige uitzichten)

Roquetas de Mar is verder super toeristis en een chaos met parkeren van je auto (bijna iedere auto heeft hier schade dus verzeker je goed bij huren van een auto)

Verder valt op dat er een hoop lelijke "Bijlmerflat" hotels zijn, kennelijk hebben ze hier geen opleiding voor architecten. Ook zijn er een hoop winkels en gebouwen dichtgemetseld met als groot voorbeeld het al 9 jaar leegstaande hotel Zafiro aan de drukke toeristische weg Av. Mediterraneo.

Buiten Roquetas de Mar is veel dorre bende en overal ligt afval op de grond.

Verder heeft Roquetas de Mar een heel mooi breed strand en veel zon.

D-reizen

Een prima appartement in blok 3 nummer 23 gehad.Het was ruim, compleet en schoon. Goede bedden ook. We kregen voldoende schone handdoeken en beddengoed in 12 dagen.De schoonmaak was minimaal, maar voldeed.

De zwembaden waren ook ruim en prima. Jammer dat er in juli, hoogseizoen, niet voldoende ligbedjes waren, Wij hadden steeds geluk, maar zagen dagelijks anderen die dat niet hadden.

We hadden een auto gehuurd en kregen ( € 30,- borg) een afstandsbediening voor de slagboom naar het parkeerterrein naast de golfbaan, dat was erg prettig.

Roquetas de Mar zelf is een typisch vakantiedorp. Veel kleine toeristenwinkeltjes, restaurantjes ed. De stranden zijn mooi, groot en het zijn er heel veel. Voor maar € 6,- per dag hadden we steeds twee ligbedden met parasol.

Iets buiten de omgeving staan enorm veel plastic kassen met groente en fruit. Waarschijnlijk noodzakelijk, maar erg lelijk.

We zijn een dag naar Gabo de Gata geweest: mooie, ruige kust in dorre omgeving.

Een dag door de Alpujarras gereden: waarschijnlijk in een andere tijd dan juli mooi, maar nu dor en droog.

En een rit naar Nerja: 85 km verderop, een mooie omgeving en een mooi, levendig dorp.

Prima

Ingrid
15-6-2016

Prima appartementencomplex, leuk opgezet. Waar voor je geld. Net even buiten alle drukte.Ruim appartement, fantastisch zwembad. Toen wij er waren was het seizoen nog net niet begonnen. Receptie was nog niet open dus helaas moesten we bij aankomst met je zware koffer van het hotel Arena Center lopen naar Golf Center. Moet de reisorganisatie toch anders regelen. Veel eigen appartementen van Spanjaarden zelf, zijn wel erg aanwezig. Er was geen gordijn in de keuken aanwezig, wat slapen toch wat vervelender maakte, maar een rol vuilniszakken en tape doet wonderen. Heerlijk strand met dikke kussens op de bedden (4 euro pp). Keuken redelijk uitgerust. Goed werkende koelkast, 4 pits gasfornuis en grote oven, waterkoker. 2 Grote pannen, steelpan en 2 koekenpannen. Ongeveer 10 minuten lopen naar de supermarkt (hebben alles), waar je elke ochtend vers brood kan halen. 2e Zwembad was bijna vol toen we weggingen en de receptie was net geopend. Kopje koffie drinken (café Americano) bij Malibu (1,20) dit is incl. meloen, chips, nootjes en hapje. Eten bij restaurant Europa, heerlijke paella en pizza.

nooit meer

Fam van Nes
13-5-2016

Wij zaten in het golfcenter appartementencomplex, het appartement is goed ruim schoon je loop de deur uit en je een mooi zwembad , het is leuk als je met een gezin met kinderen tot zes jaar daar zit ,prima, de stranden zijn op paar minuten lopen prachtige brede stranden, maar meer is er ook niet een kleine saaie winkelstraat waarvan de helft te koop staat, de restaurants gaan om half acht dicht, daar er vele grote hotels zijn met all-in Hoofdzakelijk 65 plus publiek.

Mijn advies wil je met je gezin met kinderen tot zes jaar heerlijk de hele dag aan het zwembad liggen en voor de rest niks dan is het wel oke, maar daarbuiten is het absoluut saai, een dagje mini Hollywood geweest kosten volwassenen 49 en voor kinderen 39 euro, leuk maar niet echt spectaculair te duur voor wat je krijg te zien.

alle mensen zijn super aardig, maar in velen vakanties wat wij tot nu toe meegemaakt hebben was dit de grootste vergissing, helaas.Ik zou hier nooit meer naar toe gaan, ik schrijf voor het eerst na vele jaren een bericht op zoover, aangezien ik voor de mensen die willen gaan een grote teleurstelling te voorkomen, de reisleiding van touroperator waren fantastisch , maar worden zeker bedolven met klachten, zeker gezien er mensen kwamen die een hotel met waterpark geboekt hadden en compleet in aanbouw was, terwijl dit bekent was bij touroperator, maar verzwegen dit in alle talen, zelfs als de plaatselijke reisleiding dit dagelijks door gaven, nee```` touroperator dit is zeer onsportief, en riekt naar........opl......

Echt Spaans

Nadine
        4-9-2014

We hebben een heerlijke vakantie van 12 dagen gehad in golf center pueblo. Het is een klein stukje lopen tot aan het strand maar daar staat wel tegenover dat je heerlijk in een oase van rust zit tussen de golfbanden. Geen getoeter van auto's of gillende mensen dus. Het appartement was ruim met airco ( op boeg te verkrijgen aan de balie) maar heel basic; er is in onze 12 dagen maar 2x schoongemaakt en de hal is vanwege de marmer trappen best gehorig als je laag zit. Op de derde verdieping heb je hier geen last van. In tegenstelling tot eerdere berichten was t restaurant nu wel open en waren er nieuwe strandbedden, je moet alleen op tijd bij het zwembad je stoel reserveren want ze doen aan 'handdoeken leggen'.

Een aanrader!!

Wolf
        26-8-2012

We waren een beetje huiverig na het lezen van de recensies, maar het is ons ontzettend meegevallen!! Het was wel jammer dat het restaurant niet meer open was.

De schoonmaak was prima: in 2 weken tijd is er 3x schoongemaakt en schone handdoeken/wc papier gegeven. Het appartement was ruim, schoon en zeer netjes (enigszins gedateerd, maar niet ouderwets) Het zwembad was echt fantastisch. De afstand naar het strand was goed te belopen. De Spanjaarden waar sommige mensen ''last'' van hadden vonden wij juist extra vakantiegevoel geven. Ze waren niet luidruchtig, de avonden kon je heerlijk relaxt op het balkon genieten van de buitenlucht. Een groot extra pluspunt: in 1 blok was airco aanwezig (blok 8), dit kon zonder bijbetaling worden gebruikt. De crisis was wel duidelijk te merken in de restaurants/bars/winkels, de omgeving kon soms wat triest aandoen.

Mooi apartement, maar hele slechte service.

a.c. dijkstra
        7-7-2012

apartement is niks op aan te merken

, het is ruim schoon en mooi ingericht. maar de ligstoelen bij het zwembad zijn allemaal kapot, en ook geen kussens in de stoelen, je houd het er nog geen uur uit, ook was de bar en restaurant de gehele periode gesloten, je kon er nog geen flesje water kopen. schone handoekken kregen we pas de vijfde dag, receptie was ook maar op bepaalde tijden open. ik sta dan ook versteld dat ik hier hele goede reacties lees daar heb ik dit arpatement ook om gekozen, maar viel echt tegen, we hebben er echt alleen maar geslapen,verder heb je er niks!!!

2008

Echt een aanrader!

Marieke
        11-7-2008

Echt een mooie accomodatie en een rustige ligging.

De zwembaden en appartamenten goed en mooi onderhouden. Mooie zwembaden voor kleine kinderen. Mensen allemaal even aardig en behulpzaam. Appartement zag er netjes en schoon uit. Mooie plaats met leuke winkeltjes en goeie restaurants. Het is een kiezelstrand dus wij met kleine kinderen vonden dit geen succes. Gelukkig een mooi zwembad bij het complex dus wij hebben een super vakantie gehad in Roquetas de Mar. We komen hier zeker nog een keer terug.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golf Center in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golf Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.