Hotel Evenia Zoraida Garden & Park

Hotel Evenia Zoraida Garden & Park
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Evenia Zoraida Garden & Park voor je op een rij gezet:

131 reviews over Hotel Evenia Zoraida Garden & Park in het Nederlands

goed hotel

guppy
3-7-2018

zwembad goed..

kamer goed, wel heel de week dezelfde lakens terwijl er van dag 2 al plekken opstonden van per ongeluk met een fles te morsen..

eten vonden wij heel eentonig en altijd koud eten

Leuke vakantie gehad!

Fabienne
12-6-2018

Mooi hotel, eten prima, leuke animatie, zwembaden top. Mijn zoontje van 3 heeft zich prima vermaakt. Genoeg bedjes bij het zwembad, er worden handdoeken gelegd maar alsnog veel vrij dus niet nodig. Kiezelstrand achter het hotel. Op 15/20 minuten lopen wat meer levendigheid met winkeltjes. Tip om tapas te eten bij meson don jamon (25 min lopen). Veel Engelsen en Spanjaarden in hotel en relatief weinig Nederlanders. Kinderdisco iedere avond om 21.00 u. Kamers aan de straatkant hebben geen ‘last’ van de animatie in de avond. Deze gaat door tot 23.00/24.00.

Tevreden vakantie.

Kees van Schaik
29-5-2018

Mooi groot en schoon resort. Ruime kamers en goede bedden. In het hotel komen veel Engelse en het eten is hierop afgestemd. Eten is niet warm. Wij sliepen op de eerste etage en het was erg rumoerig. De omgeving is niet erg toeristisch. Het resort heeft mooie zwembaden is erg geschikt voor gezinnen. Jammer van de kakkerlak in de hotelkamer.

Toch zeker de moeite waard!

Dujardin uit Nijlen
23-5-2018

Wij zaten in de Garden-gedeelte, mooier en rustiger. Wij hadden ook toegang tot het Park-gedeelte, drukker en meer afgestemd voor onze kids (6-8jaar). Geen opblaasbaar luchtmatras toegelaten in de zwembaden. Wij hadden kamer 357, van hieruit hoor je lichtjes het animatie team (begint laat pas om 21.45u), wij konden genieten van rustige nachten. Ontbijt TOP, buffet smiddags en savonds vonden wij matig. A la carte enkel het Italiaans restaurant was open maar wel goed. Smiddags buikje vol eten in de snackbar aan het Park-gedeelte. Daar is het heel goed. Taxi naar het shoppingcenter kwam op 7€/rit. Fietsen huren aan 7€/3u, zeer tof. Markt gedaan op donderdag vm. Personeel is wel zeer vriendelijk! Aquarium uitstap was zeer klein aan 16€pp maar je kan daar roggen aaien en zeesterren vastnemen.

Geweldig

Ton van Aalst
28-10-2017

Groot complex maar alle verwachtingen overtroffen!

Zeer goed

Godderie .vonckers Georges& Danielle
17-9-2017

Echt een aanrader voor wie een leuke rustige vakantie wilt maar moet dan wel in het Garden hotel zijn .het park hotel is dan ook meer kinderen gericht maar ook zeer goed . Wij zijn er nu al 16 maal geweest en elk jaar wordt het beter .wij willen daar voor het gehele personeel bedanken . Ook de touroperator geeft elk jaar het beste van zichzelf

Geweldig hotel voor gezinnen met kinderen

Hotel Evenia Zoraida Garden & Park ****
21-8-2017

Super leuk en goed hotel, wij zijn zelf gewend ultra all inclusief in turkije en zijn voor het eerst in Spanje geweest. Ondanks dat er gezegd wordt dat je all inclusief in Spanje niet kunt vergelijken met die van turkije is het ons absoluut in dit hotel aan niets ontbroken. Enige nadeel was dat hij om 8:30 aan kwamen en pas om 13:00 uur in de kamer konden en de koffers niet daar op hadden ingepakt dat we bij de zwemspullen konden. En de bedden waren vrij hard maar na vragen kregen we netjes een topping er op.
jarnedo, Director, 22-8-2017

Hello,

Thank you for your feedback. We really appreciate our guests taking the time to post a review. Your comments help us to make our guest's holiday experience even more enjoyable. We are proud of our standards, and are pleased that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you back here again. Do come along and say hello on your next visit!

General Manager

Mooi hotel, slechte ligging.

Familie Maas
14-8-2017

Het hotel is mooi, schoon en heerlijk eten. All inclusive formule is prima!

De ligging van het hotel is vreselijk. Als je aankomt op het vliegveld zie je alle kassen met wit plastic. Het hotel ligt afgelegen. In de avond weinig te beleven. Animatie voor kleine kinderen. Hotel niet geschikt voor oudere kinderen. Ook in de omgeving weinig te beleven. 80 % Spaanse gezinnen met kleine kinderen. Jammer dat je de bedjes/parasols op het strand moet betalen.

Conclusie: een mooi hotel met heerlijk eten geschikt voor gezinnen met kleine kinderen!!

Hello,

Thank you for your feedback. We appreciate our guests taking the time to post a review. Your comments help us to make our guest's holiday experience even more enjoyable. We are proud of our standards, and are pleased that most things were to your satisfaction.

GEWELDIGE VAKANTIE GEHAD!

Hella
10-8-2017

Alles was goed in het hotel. Handdoekenservice aanwezig ( EUR 10,00 borg), strand voor de deur, eten heerlijk, service perfect, en entertainment (voor wie er van houdt) geweldig. Ik hou er normaal gesproken niet van, maar de aquarobic was erg grappig, en bijna het hele hotel deed mee, dus een aanrader! Geen zwembanden, luchtbedjes of ballen toegestaan in het zwembad. Eigenlijk mochten duikbrillen ook niet, maar die had iedereen gewoon op, en daar werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Handdoekje leggen gebeurde wel, maar er zijn bedjes zat als je niet persé vooraan wilt liggen, dus niet strikt noodzakelijk. Etenstijden erg ruim, heel fijn. Ontbijt tot 10.30, en diner vanaf 19.30 tot 22.30. De buitenlanders gingen meestal eten rond 20.00, de spanjaarden veel later, dus geen extreme drukte in de eetzaal. Ook genoeg a la carte restaurants aanwezig (wel reserveren).

Kamer ook prima: 2-persoons, maar met twee 2-persoonsbedden: uitstekend voor ons vieren (kids 10 en 13 jaar oud). Echt een aanrader!

Hello,

Thank you for your great feedback. We really appreciate our guests taking the time to post a review. Your comments help us to make our guest's holiday experience even more enjoyable. We are proud of our standards, and are delighted that everything was to your satisfaction. We hope to see you back here again. Do come along and say hello on your next visit!

Super hotel

van Hees
8-8-2017

All-inclusive formule super! Ijsjes, chips, verschillende soorten koffie.

Kamers waren elke dag schoon en netjes.

Personeel werkte hard en was vriendelijk.

Hello,

Thank you for your feedback. We appreciate our guests taking the time to post a review. Your comments help us to make our guest's holiday experience even more enjoyable. We are proud of our standards, and are delighted that everything was to your satisfaction. We hope to see you back here again. Do come along and say hello on your next visit!

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evenia Zoraida Garden & Park in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evenia Zoraida Garden & Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Evenia Zoraida Garden & Park scoort een 7.79 uit 10 op basis van 137 reviews.