Hotel Evenia Zoraida Garden & Park

Hotel Evenia Zoraida Garden & Park
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Evenia Zoraida Garden & Park voor je op een rij gezet:

137 reviews over Hotel Evenia Zoraida Garden & Park in het Nederlands

zeer goed hotel ga er zeker nog een keer terug

Ben Van Drimmelen
14-10-2018

ik vondt alles goed ,behalve de ligging er is buiten het hotel niet veel te doen.Mooie kamers met goede bedden.Vriendelijk personeel en goed eten.En een heel mooi zwembad.En in de avond was het ook heel gezellig,je wordt vermaakt met verschillende shows en live muziek.Ga er zeker nog een keer terug

Geweldig voor herhaling vatbaar

Familie de rechter 11personen
15-8-2018

Voor ieder wat wils eten drinken zwemmen alles is in overvloed

Leuk resort voor een week,vindt t wel 4****

Corina van Berkel
15-8-2018

Groot opgezet resort,veel ligbedden rondom t zwembad grote tuin. Jammer dat er geen luchtbedden in t zwembad mochten. Maar ook wel begrijpelijk ergens,soms was t zo druk in t zwembad.Grote zwembad is een zoutwaterbad,en is lekker ruim. Voor de kinderen is er ook een bad met glijbanen,het is daar wel erg druk.Verder zijn er genoeg gelegenheden om te eten en te drinken,er is voor iedereen wel wat.Het buffet is redelijk,wel voldoende te eten.Soms ook niet zo warm,maar das vaak met eten in buffetvorm.Mooie kamer,niet heel groot maar wij hadden een mooi uitzicht op t strand.Elke dag schone lakens en handdoeken,De ligging is rustig maar als je zo,n 15 min loopt kom je bij de winkeltjes,of je neemt een taxi voor ca 6e.Verder zijn we nog naar Grand Plaza geweest daar heb je een leuk winkelcentrum.Ik ben tevreden,sommig mensen hebben altijd wat.Maar over t algemeen goed.Minpuntje is de dat er s,morgens voor 8 uur mensen handdoeken gaan leggen!

Chantal
9-8-2018

Super vakantie gehad, aardige mensen, erg behulpzaam. Goed eten, schone kamers. Wij willen volgend jaar weer gaan, dus dat zegt genoeg.

Niet slecht en niet mooi Hotel

Ken
2-8-2018

Hotel is redelijk goed, je bent in een vakantie land en overal is Spaans talig nergens Engels. Bij ontbijt heb je weinig keuze kwa eten. Strand is helaas tegen betaling. Het leukste is heel weinig onbeschofte , kapsones en aso Nederlanders die je tegen komt. Ik heb veel vakantie landen geZien maar wil je goedkoper en een goeie vakantie ,Turkije is echt een aanrader als vakantie bestemming.

Prima

Sandra
26-7-2018

Mooi, groot, schoon resort.

Ruime keuze aan eten.

Voor rust kun je bij het Garden gedeelte aan het zwembad liggen en voor de glijbanen bij het Parc gedeelte.

Tip: maak een rondje met het treintje, opstapplaats voor het hotel.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en vinden dit hotel een aanrader.

goed hotel

guppy
3-7-2018

zwembad goed..

kamer goed, wel heel de week dezelfde lakens terwijl er van dag 2 al plekken opstonden van per ongeluk met een fles te morsen..

eten vonden wij heel eentonig en altijd koud eten

Leuke vakantie gehad!

Fabienne
12-6-2018

Mooi hotel, eten prima, leuke animatie, zwembaden top. Mijn zoontje van 3 heeft zich prima vermaakt. Genoeg bedjes bij het zwembad, er worden handdoeken gelegd maar alsnog veel vrij dus niet nodig. Kiezelstrand achter het hotel. Op 15/20 minuten lopen wat meer levendigheid met winkeltjes. Tip om tapas te eten bij meson don jamon (25 min lopen). Veel Engelsen en Spanjaarden in hotel en relatief weinig Nederlanders. Kinderdisco iedere avond om 21.00 u. Kamers aan de straatkant hebben geen ‘last’ van de animatie in de avond. Deze gaat door tot 23.00/24.00.

Tevreden vakantie.

Kees van Schaik
29-5-2018

Mooi groot en schoon resort. Ruime kamers en goede bedden. In het hotel komen veel Engelse en het eten is hierop afgestemd. Eten is niet warm. Wij sliepen op de eerste etage en het was erg rumoerig. De omgeving is niet erg toeristisch. Het resort heeft mooie zwembaden is erg geschikt voor gezinnen. Jammer van de kakkerlak in de hotelkamer.

Toch zeker de moeite waard!

Dujardin uit Nijlen
23-5-2018

Wij zaten in de Garden-gedeelte, mooier en rustiger. Wij hadden ook toegang tot het Park-gedeelte, drukker en meer afgestemd voor onze kids (6-8jaar). Geen opblaasbaar luchtmatras toegelaten in de zwembaden. Wij hadden kamer 357, van hieruit hoor je lichtjes het animatie team (begint laat pas om 21.45u), wij konden genieten van rustige nachten. Ontbijt TOP, buffet smiddags en savonds vonden wij matig. A la carte enkel het Italiaans restaurant was open maar wel goed. Smiddags buikje vol eten in de snackbar aan het Park-gedeelte. Daar is het heel goed. Taxi naar het shoppingcenter kwam op 7€/rit. Fietsen huren aan 7€/3u, zeer tof. Markt gedaan op donderdag vm. Personeel is wel zeer vriendelijk! Aquarium uitstap was zeer klein aan 16€pp maar je kan daar roggen aaien en zeesterren vastnemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evenia Zoraida Garden & Park in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evenia Zoraida Garden & Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.