Hotel Don Angel

6 reviews over Hotel Don Angel in het Nederlands

Viel tegen.

Kassels
11-8-2015

De foto's op de boekingssites scheppen een andere verwachting. De foto's zijn erg oud: palmen nog piepklein. Hotel is gedateerd: bruine oude meubels, donkergele muren, gordijnen kapot, tegels los, douchekoppen slecht, kleine kamer, enorme bedden . Airco krijgt de kamer niet koel, zelfs op de hoogste stand niet. Erg warm dus 's nachts. Wel schoon. Erg groot hotel. Maar 16 ligstoelen bij het zwembad en 32 parasols. Zouden dan minimaal 64 ligstoelen moeten zijn. Kans dat je plek hebt is erg klein. Hotel wordt bezocht door grote groepen bejaarden .... Die de hele avond dansen in de zaal. Dit was niet wat we zochten. Eetzaal enorm groot en massaal. Al met al viel het hotel ons erg tegen, te groot, te oud en erg veel bejaarden. Ontbijt hadden we (gelukkig) niet geboekt. 50 meter naar links op de boulevard ligt een leuk tentje waar je heel goedkoop en lekker vanaf 9.00 uur kan ontbijten. De stad Roquetas de Mar viel ons ook erg tegen: geen gezellig centrum en bij het hotel ook niks te doen.

Gereisd Met partner in juli 2015

Gezellig hotel

C. Bisschop
8-8-2015

Heel net hotel, elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamer (erg groot bed), mooi balkon en zicht op zee. Voor de plaats jammer dat er zo weinig winkeltjes waren. Wel mooi en ruim zwembad alleen een beetje weinig ligbedden.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Verwoerd
12-10-2011

Hotel is inderdaad lastig te vinden, zoals de meeste hotels in Spanje. Parkeren kan gratis voor de deur op het doodlopende straatje. Internet-code kregen we gratis.

Hotel is heel netjes. Mooie, iets gedateerde lobby en mooie kamer met goede airco en uitzicht op zee. Heel goed uitgebreid ontbijt. Zwembad was officieel gesloten maar we hebben er toch even gebruik van gemaakt. Prachtig uitzicht zee. Receptie sprak prima Engels. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2011

toeristenfabriek

C
25-7-2010

Geen prettig hotel, receptiepersoneel geeft alleen info als je erom vraagt, geen mogelijkheid om handdoeken op te hangen, voor kluissleutel extra betalen, sleutel van koelkastje en wifi alleen als je erom vraagt, ontbijtbuffet matig, ver lopen van centrum via mooie maar lange boulevard, mooi strand

Gereisd Met partner in juli 2010

Zeer rustige vakantie prijs kwaliteit zeer goed

JDM
13-11-2009

Een mooi rustig aan het strand gelegen hotel op ongeveer 15 min stappen van de jachthaven het was voor ons supper vakantie. 1/11/09 tot 6/11/09

Gereisd Met partner in november 2009
2006

Don angel is een fantastisch hotel

asd
16-5-2006

Don angel is een fantastisch hotel. vriendelijk personeel, elke dag een schone kamer en goede keus uit eten. het ligt dichtbij het strand, kleine kermis naast het hotel, boulevard met leuke winkeltjes. de service is perfect. de prijs is goed in verhouding met wat je ervoor terugkrijgt.

Gereisd Anders in Tue May 16 2006 19:19:11 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Angel in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Angel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.