Hotel Best Sabinalsterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Hotel Best Sabinal in Spanje is een mooi, groot hotel aan zee. Lekker en gevarieerd eten met elke avond een ander thema. De kinderen worden vermaakt door de Spaanstalige animatie. De avonden zijn gezellig met live-muziek tot 24.00 uur. Vanuit het hotel rol je de volgende dag zo het kiezelstrand op of neem een taxi naar de haven voor 7 euro.

321 reviews over Hotel Best Sabinal

• 2019
    9M Ravensbergen03-11-2019

Fantastisch en genieten.

Fantastisch hotel , mooie ligging, zijzeezicht uitstekend, heerlijk eten. Kortom heerlijk om hier te verblijven. Ook prima glutenvrij brood bij het ontbijt. Volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Miep v d Toest25-10-2019

Heel goed!!!

Mooi Hotel, goed eten en drinken, direct aan het strand, heerlijke bedden. Jammer dat de toiletten bij t zwembad ontbreken, rond het zwembad is het best glad. Er is een bubbelbad maar daar mag niet iedereen gebruik van maken, jammer. In t weekend erg druk met Spanjaarden, dan is er ook entertainment........

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9R. Bouterse25-10-2019

Voor een weekje najaarszon: prima

Voor een weekje najaarszon is dit hotel prima te doen. Het is een hotel wat een prima ligging heeft; direct aan het strand en aan een kilometers lange boulevard met leuke terrasjes. Op het strand diverse plaatsen met ligbedjes en parasols kan huren voor maar € 7,= per dag voor twee bedjes en een parasol! Alles is goed geregeld. We waren hier in de tweede week van oktober. Bij het zwembad was er ruimte genoeg en hoefde je niet met je handdoekje 's morgens vroeg naar buiten te rennen om een plaatsje te reserveren (wat overigens ook niet wordt toegestaan). Je kunt bij het hotel handdoeken lenen; kost niets alleen een borg van € 10.= per stuk. Het hotel kent diverse formules: logies, logies/ontbijt, halfpension en all inclusive. Veel gasten zijn er op basis van all inclusive. Ondanks dat we zo laat in het seizoen waren (het hotel sluit 4 november) was het in de eetzaal een kakofonie van jewelste. Je gaat er niet voor de gezelligheid uit ete

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Gonnie roks23-10-2019

Fantastisch toppie

Een prima hotel eten geweldig prima kwaliteit prijsverhouding toppie Alleen kamers wat gehorig met luidruchtige spanjaarden

• 8Monique03-10-2019

Kon beter

Na 8 keer in dit hotel, waren we nu toch een beetje teleurgesteld. We hadden een superieure kamer geboekt met zeezicht en kregen een oude kamer met zicht op het kinderzwembad en een beetje zeezicht. De kamer had 1 voordeel nl de grote kleerkast, verder was alles oud en versleten, vooral de badkamer waarbij ik alleen met 2 handen de kraan van het bad kon doen bewegen. Toen we reageerden zei men dat we geen geluk hadden !!!! Verder alles ok maar vonden het eten minder dan vroeger, weinig afwisseling vooral middag en avond. Ik weet dus niet of wij nog terug gaan naar dit hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sotje28-09-2019

GEWELDIG !!!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in hotel Best Sabinal. We hadden een grote kamer met zeezicht, wat elke ochtend weer fantastisch was om naar te kijken. Het personeel van de receptie, bar en restaurant is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer werd ook dagelijks zeer goed schoongemaakt door de kamermeisjes. Het eten was heerlijk, wat een keuze en de thema's (o.a. wok, Mexicaans, Spaans) waren ook zeer uitgebreid. De omgeving was minder levendig dan wat we gewend zijn (Tenerife, Salou) maar er waren genoeg winkeltjes en restaurantjes in de nabije omgeving. En de kilometerslange boulevard, voor het hotel, nodigt uit voor een wandeling. Ook geen "handdoekenstress" want er is genoeg plaats en er zijn genoeg bedden (weet niet hoe het in het hoogseizoen is) De animatie voor de kinderen is er elke dag. Animatie voor volwassenen vonden wij iets minder, maar dat vinden wij persoonlijk niet belangrijk. Markt en shoppingmal aanraders !!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Pat Verheecke20-09-2019

SUPER !!

Zeer mooi hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten, mooie ligging, mooi zwembad, mooie en propere kamers, we hebben er echt een TOP weekje gehad! Bedankt aan al het personeel van Hotel Sabinal en tot volgend jaar !

Gereisd met partner in september 2019

• 10nikita12-09-2019

fantastisch

ik was samen met me moeder en zoontje van 4 super vakantie gehad me zoontje heeft iedergeval genoten en willen volgend jaar zeker weer terug komen alleen jammer dat de animatieteam alleen Spaans spreken dus kon mijn zoontje niet mee doen hopelijk volgend jaar het animatieteam is zeker leuk voor al die jongen😍 hopelijk is die volgend jaar er ook nog

wel 1 min puntje het badje van de kinderen was erg koud dat ie alleen in het grote bad wou

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Schelstraete06-09-2019

Een mooie vakantie, voor herhaling vatbaar!

Het hotel is prima qua ligging en uitstraling. Personeel is vriendelijk en behulpzaam ( wel hoofdzakelijk Spaans sprekend) Animatie is top (zeer zeker voor kinderen) Het eten, vooral de bereide vleesgerechten zijn soms wel koud, en is spijtig. Wel zeer afwisselende thema's. Als niet Spanjaard dien je wel voor 21.30 het avondeten gebruikt te hebben alvorens de Spanjaarden gaan komen, w ant dan is het wachten en aanschuiven. Het hotel en omgeving is leuk, met de winkeltjes er omheen. Voor naar het centrum van Roquetas is het lange boulevards om te lopen, met geen schaduw of terrasjes om eens iets te nuttigen, wat jammer is vooral met de warmte.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Mas Franken21-08-2019

Hartstikke leuk! Mooi en schoon

Hotel best Sabinal is een mooi schoon. Er is veel personeel aanwezig en allemaal hartstikke vriendelijk.
    Het eten is prima en genoeg keuze. Zelfs verschillende soorten ijsjes valt onder all inclusive. Het zoutwater zwembad is wel wat klein voor zoveel mensen daardoor mogen (logisch) geen opblaasbare dingen in het bad. Bedjesoorlog hebben we niet gezien.

Roquetas de mar is een leuke plaats. Wij zijn er 2x geweest. Voor € 1,35 kan je met de bus naar Gran Plaza of de markt. Maar er zijn genoeg winkeltjes om het hotel.

Hotel Management, Director de Marketing, 30-08-2019

Geachte Fam. Franken,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke en behulpzame reactie via deze site. Wij hopen u snel weer te zien hier bij ons of in eender welk Best hotel!

Vriendelijke groeten Het Hotel management

Gereisd met vrienden in augustus 2019

18 tips over Hotel Best Sabinal

• Van Endert, 28-06-2013

Kies voor een superieure kamer met zeezicht. Bezoek in de buurt de prachtige eetgelengegheid Brasserie Panini, waar ook Belgische bieren te krijgen zijn.

• Marijke van Uffelen , 26-07-2013
    • markt op donderdag
    • taxi naar haven ongeveer 7 euro
    • taxi winkelcentrum ongeveer 10 euro
    • je kunt ook bus nemen -Supermarkten in de buurt voor goedkoop drinken -Happyhour in hotel, 1 dranje betalen , 2 de gratis ( niet op cocktails en warme dranken, wel cava, sangria, frisdrank)

• Henri, 15-10-2011

Uitstap naar Granada , Alhambra loont zeker de moeite.

24 vragen over Hotel Best Sabinal

• angela, 28-05-2019

omgeving

graag willen wij vragen of er iets in de omgeving te doen is waar je naar toe kunt wandelen zeg maar? winkeltjes? winkelboulevard?

• Sandra Bakkum, 19-06-2017

badhandoeken service

Nog maar eens vragen of iemand het weet. Is er badhanddoeken service voor handdoeken bij het zwembad. TUI zegt van niet maar op de site staat van wel. Heb me al eens in vergist erg lastig.

• Sandra Bakkum, 04-06-2017

badhandoeken service

Is er een badhanddoeken service? Handdoek voor bij het zwembad. Of moeten we onze eigen badhanddoeken meenemen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages