Hotel Best Sabinal

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°10°
Hotel Best Sabinal
7,8

Omschrijving
Hotel Best Sabinal in Spanje is een mooi, groot hotel aan zee. Lekker en gevarieerd eten met elke avond een ander thema. De kinderen worden vermaakt door de Spaanstalige animatie. De avonden zijn gezellig met live-muziek tot 24.00 uur. Vanuit het hotel rol je de volgende dag zo het kiezelstrand op of neem een taxi naar de haven voor 7 euro.

267 reviews over Hotel Best Sabinal in het Nederlands

Fantastisch, super leuk en relax week

Carlos&Sandra,
2-11-2018

Super leuk vakantie gehad! Was Top! All In was super goed, mooi kamer met zeezicht :)

Personeel super attent , Camarero Gustavo altijd blij en sympathiek. Ligging was Top, uit de hotel en zo op strand. We willen graag terug 😍

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heel goed

Monique,
14-10-2018

Fantastisch hotel, zeer goed gelegen, zeer vriendelijk personeel.

Dit jaar door omstandigheden rolstoelgebruiker en kregen ruime kamer en badkamer met inloopdouche, een minpuntje was wel de veel te kleine lavabo waar nauwelijks plaats was.

Ook veel te veel Spaanse zenders op TV en heel weinig voor de buitenlanders zelfs geen Eurosport.

Hotel Direktie, Director de Marketing, 22-10-2018

Geachte Monique,

Wij waarderen uw commentaar op Zoover over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij om te lezen dat de aandacht die u heeft gekregen naar uw wens is geweest en dat u zich zeer op uw gemak voelde. We nemen nota van uw opmerkingen voor de voortdurende verbeteringen die we dagelijks aanbrengen en kijken ernaar uit u bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen.

Erg groot hotel

A de jonge,
14-10-2018

Dat het een erg druk hotel is.. eten is prima

Geboekt bijneckermann.nl
Hotel Direktie, Director de Marketing, 22-10-2018

Beste fam. A de Jonge,

Allereerst hartelijk dank voor het feit dat u hebt gekozen om een paar dagen vakantie door te brengen in Roquetas de Mar. Wij danken u voor het delen van uw ervaring bij ons met andere lezers. Het was een enorm genoegen voor ons om te weten dat u van onze faciliteiten hebt genoten en dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hopen U in de toekomst nog eens te zien bij Best Sabinal.

Het was oké.

Lynn Annaert,
16-9-2018

Het hotel is mooi gerenoveerd en de kamers waren ruim en proper. Het eten was gevarieerd maar wij misten streekproducten en gooral warm eten. De eetzaal ging open en het eten waar eigenlijk altijd al koud, dit vonden wij heel jammer want dat maakt het niet smakelijk en vooral veel kans op bacteriën!

Veel bedjes aan het zwembad maar de vloer was zeer vuil , werd niet grondig gepoetst. De toiletten aan de receptie hebben dringend renovatie nodig, muren zijn super vuil, hangertjes kapot, je kan beter op je kamer gaan! Drinken moet je 's avonds zelf halen aan de bar, je word er niet bediend wat ik wel mis voor een 4 sterren hotel. De animatie is meer gericht op Spanjaarden.

Gereisd met partner in september 2018
Hotel Direktie, Director de Marketing, 2-10-2018

Beste Lynn Annaert,

Allereerst hartelijk dank voor het kiezen van ons voor uw rustdagen en het delen van uw beoordeling van uw verblijf bij ons. Bedank ook je kritiek, want hierdoor hebben we de beste manier om de ervaringen van onze gasten tijdens hun vakantie te kennen, en zo de weg te wijzen om beter te worden. Hij maakt een reeks incidenten waarvan ik diep betreur dat we zijn verwachtingen niet hebben waargemaakt, we zullen dagelijks blijven werken in een lijn van constante inspanning om de volledige tevredenheid van onze gasten te bereiken. We herhalen onze verontschuldigingen,

ontvangen een hartelijke groet

Best Sabinal

Management Team ****.

Genoten

Marloes,
15-9-2018

Mooi groot hotel. Netjes en schoon. Vriendelijk personeel. Ruime kamer met uitzicht op zee en zwembad. Kiezelstrand. Kies met eten het juiste moment anders sta je erg lang in de rij. Wel een goede coördinatie. Buiten op het terras bij het restaurant is het altijd rustiger. Leuke animatie maar wel spaans. Heel mooi kinderbad. De plaats is niet heel erg toeritisch. Auto huren is een goed idee.

Was een top vakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Hotel Direktie, Director de Marketing, 19-9-2018

Beste Marloes,

Heel erg bedankt voor het kiezen van ons om een paar dagen rust door te brengen in dit deel van de kust van Almeria. We stellen het op prijs dat u een paar minuten van uw tijd besteedt om uw ervaringen met uw verblijf in ons hotel te delen. We zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat onze faciliteiten en diensten u zijn bevallen. We hopen dat je volgend jaar je ervaring zult herhalen.

Laurie,
28-8-2018

Bij aankomst hadden we een erg klein balkon, meteen gevraagd of er een mogelijkheid was voor een groter balkon. Zonder enig pardon mochten we naar een super mooie kamer met groot balkon!

Het eten in het hotel is erg goed en gevarieerd, elke avond een andere thema waardoor er dus veel variatie is :)

Ja er zijn veel Spanjaarden, maar overal wordt aangegeven wat de “beste” tijden zijn om te eten zodat je niet in een rij hoeft te staan, wij hebben in 9 dagen tijd geen 1x in de rij hoeven te staan.

Na het lezen van de vorige recensies waren we benieuwd wat we zouden aantreffen maar het hotel is gewoon super. Genoeg te doen in de buurt, leuke animatie, leuk personeel en voor ieder wat wils :) wij keren hier zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2018
Hotel Direktie, Director de Marketing, 3-9-2018

Beste Laurie,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met andere lezers. We zijn enorm blij te weten dat onze receptie u goed geholpen heeft in alles wat in hun handen lag. Wat ons gastronomisch aanbod betreft, hebben wij een menu dat wij dagelijks wisselen om u een gevarieerd, uitgebalanceerd en kwalitatief hoogstaand aanbod te bieden. We zijn er trots op dat u een goede tijd met ons hebt gehad. Wij hopen u zeer spoedig weer te mogen begroeten in ons Beste Sabinal hotel.

Met hartelijke groeten ,

Het Management team - Best Sabinal ****

Laura,
12-8-2018

Geweldig hotel met een fantastische ligging. Het personeel zeer vriendelijk en flexibel alles is mogelijk. Het eten ook goed en gevarieerd. De gerenoveerde kamers mooi en schoon. Leuke animatie voor de kinderen. Wij komen zeker weer een keertje terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Hotel Direktie, Director de Marketing, 16-8-2018

Geachte Laura,

Wij danken u voor u comentaartje over uw ervaring in ons hotel Best Sabinal. Het is een plezier te weten dat u en de familie genoten heeft van uw verblijf hier bij ons en we hopen u weer snel te kunnen verwelkomen.

Met vriendlijke groet.

Management team

ZEER net hotel!

Mt,
10-8-2018

Absoluut een aanrader!

Prima hotel,schoon en netjes.

Minder was dat er 99% spaanstalig personeel was,maar heeft ook wel iets!

Prima eten,alles zeer schoon,24 uur is het rustig,wat wij ook verwachten!

Gereisd met partner in augustus 2018
Hotel Direktie, Director de Marketing, 16-8-2018

Beste Fam. Mt,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen en het aanprijzen van ons hotel Best Sabinal. We hechten veel waarde aan de mening van onze gasten en we zijn blij dat onze faciliteiten aan het gewenste resultaat hebben voldaan. We hopen dat u ons opnieuw kunt komen bezoeken in een niet al te verre toekomst. Ondertussen doen we er alles aan om de talenkennis te verbeteren.

Management team

Zeer goed

Fam Vermaesen,
2-8-2018

Het is een groot hotel met vriendelijk hardwerkend personeel. In het restaurant spraken niet alle personeelsleden Engels wat in het begin voor hilarische gesprekken zorgde. Het eten is zeer uitgebreid en goed, voor ieder wat wils met als extra elke dag een ander thema bovenop het al gevarieerde aanbod. Wij aten in de ochtend en avond al vroeg, was je later kwam moest je eerst in de rij buiten het restaurant wachten. De hotel kamers zijn niet groot maar zeer netjes, wij hebben heerlijk geslapen op de 2 2persoonsbedden. Goede matrassen. Wel zaten wij in het pas gerenoveerde gedeelte dus alles nog redelijk nieuw en fris.

Animatie team is goed, alleen zou het wat zachter mogen, het volume word erg open gedraaid. Elke avond tot 24.00 live muziek wat voor kleine kinderen wat lastig kan zijn als je aan de stand kant een kamer hebt. 7 dagen een auto gehuurd waardoor we mooie plekken hebben gezien, Sierra Nevada, Mojacar, Gabo de Cata.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Hotel Direktie, Director de Marketing, 6-8-2018

Beste Fam. Vermaesen,

Heel erg bedankt voor het delen van uw beleefde ervaringen hier met ons. Het is steeds ons doel om onze gasten hun beste vakantiedagen door te laten brengen en dat is de reden waarom we hard werken en elke dag proberen te verbeteren. Ik hoop dat U ons in de nabije toekomst opnieuw bezoekt.

Met vriendelijke groet,

Het management team

Aanrader maar lees vooraf goed in

Danny,
17-7-2018

Groot maar zeer goed hotel, mooie kamers en goed verzorgd door hardwerkend en vriendelijk personeel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Hotel Direktie, Director de Marketing, 24-7-2018

Beste Danny,

Heel erg bedankt voor je hoge waardering en het goede commentaar over ons hotel. We danken u nogmaals en hopelijk tot spoedig weerziens.

Een hartelijke groet, Het management team

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Sabinal in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Sabinal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.