Aparthotel Bahia Serena

35 reviews over Aparthotel Bahia Serena in het Nederlands

Fantastische plek

BAHIASERENA
13-8-2017

Ik kan een lang verhaal kort houden. Prima hotel, in een leuke omgeving met winkeltjes en restaurantjes. Mooi zwembad direct aan boulevard met strand. Weer altijd goed. Afijn ga zo weer terug.

Absolute aanrader

Nancy Snijdewind
20-9-2016

Bahia Serena is echt een aanrader. De mensen zijn klantvriendelijk, niets is ze teveel. De kamers zijn netjes en schoon. Het hele hotel wordt keurig onderhouden. Je loopt zo uit je hotel het strand op. Geen auto verkeer, een enkele fietser en veel wandelaars op de boulevard. Aan de andere kant van het hotel zijn veel restaurants en bars waar het s'avonds heerlijk vertoeven is. Het ontbijt is teveel om op te noemen maar heerlijk gegeten.

lekker op z'n spaans relaxen

frans
1-8-2015

echt Spaans sfeertje, geen race om je handdoek als eerste op je bedje bij het zwembad te leggen.

maar alles echt op z'n spaans, relax, geen gejaag, geen stress

Ik ga niet meer terug

Eddy Goyvaerts
1-6-2015

Mooi hotel, mooie en zuivere kamer. In de buurt is niet veel te beleven. Wel een mooie wandelpromenade langs het strand en heel proper. Het ontbijt was goed maar het avondmaal was ondermaats, nooit warm en zelden lekker. Gaan slapen voor middernacht zit er niet in, heel veel lawaai vooral in de weekends wanneer het hotel vooral Spaanse klanten heeft.

Gemengde gevoelens

lenicees
27-9-2014

Verblijf in Hotel Bahia Serena laat gemengde gevoelens achter.

Negatieve punten: Bijna alle dagen harde muziek tot na middernacht, zowel in het hotel als in het tegenoverliggende etablissement.

Appartement op 5e verdieping, gesitueerd in de hoek, zonder tussenscherm, biedt weinig privacy. Wel uitzicht op zee, maar dat was zeker niet riant te noemen.

Positieve punten: Goed ingericht tweekamer appartement, met brede bedden. Wisseling badhanddoeken en bedlinnen naar behoren. Schoonmaak dagelijks. Ontbijtbuffet nogal Spaans van karakter, breed gesorteerd.

Strand voor de deur. Huur parasol en ligbedden redelijk (4 euro p.p.p.d.).

Leuke, goed betaalbare horeca in directe omgeving hotel.

Omgeving.

Vooraf was bekend dat hotel in een kassenomgeving is gesitueerd. De realiteit was overweldigend in negatieve zin. Enorm uitgestrekt gebied met wegen tussen lelijke, slecht onderhouden plantenkassen. Naargeestig en armzalig.

Ken net!!

Geert
19-10-2013

Wij zijn met 2 kinderen van 7 en 11 een weekje hier geweest.Voor de tijd van het jaar was het weer perfect, 27 graden en blauwe hemel. Ligging van het hotel is goed, pal aan het strand. De temperatuur van het buitenzwembad was bijna tegen het vriespunt, veel te koud dus. Het eten zat weinig variatie in en was als je wat later kwam meestal te koud. Bij de animatie iedere avond of het nou bingo was of een muzikale avond of wat dan ook stond het geluid veel te hard, met kleine kinderen een probleem om te kunnen slapen. De wifi werkte perfect in de grote hal maar op de kamer werkte hij niet. Hulp werd er geboden maar kregen de wifi op de kamer niet aan de praat, misschien een uitzondering want volgens het personeel werkt de wifi op alle andere kamers perfect. (hebben we niet gecontroleerd)

In het algemeen goed hotel, goede ligging, behulpzaam personeel maar massaal en ongezellig hotel. Het eten kon beter en warmer.

Idéal pour se reposer en hiver

Railsavoie
3-7-2013

Séjour du 22 au 29/12/12-ch.708 vue sur mer et piscine. Moyenne d'âge assez élevée en hiver, gage de calme. Personnel très à l'écoute et très aimable (en espagnol, en anglais, en allemand, en néerlandais et même un peu en français-mention à Lily. L'hôtel est d'un très bon confort, surtout très propre. Sans être de la haute gastronomie, le restaurant-buffet propose des plats corrects et le choix est au rendez-vous, même en hiver. Si vous ratez le petit déjeuner (jusqu'à 10h), rendez-vous directement en face de l'entrée principale de l'hôtel, chez El Adel, petits déj. à 2 EUR ! Ses tapas sont également à goûter. Adel parle ... toutes les langues ! ;-). Pour les fumeurs, un tabac-shop se trouve juste à la sortie de l'hôtel, à gauche, sur le trottoir d'en face (à 30m de El Adel.), Juan-Carlos vous accueillera chaleureusement. A droite, un supermercado devrait suffire pour les quelques achats indispensables en appart-hôtel. Bonne destination de vacances !

opinion

eva
28-8-2012

es un apartahotel del cual lo que destaco es la atencion recibida por los camareros, ya que son muy atentos y te ayudan en todo lo que pueden, incluida en la comida de los niños. lo que peor vi fue la limpieza de las habitaciones, quiza un poco mas de limpiezaa la hora del suelo sobre todo.la comida bastante buena. y la situacion con respecto a la playa genial.

Nooit weer

Sjouke Donker
26-12-2011

Het hotel geeft geen reactie bij problemen. De garage is erg donker, dus onveilig, en men vraagt geen kentekennummer van de auto´s.

Het warm buffet is iedere dag lauw tot koud, en er is geen variatie over de dagen dat men er is.

De Laptop moet men zonder electrisch in de centrale hal gebruiken, er zijn dus geen aansluitingen.

Het comfort in kamers zijn oud, dus over datum, en zijn geen 4 sterren waardig.

ongezellig hotel

ikke
8-11-2010

door de konstruktie van het gebouw komt deze heel koel/koud/ongezellig over, gezien de centrale hall place to be is voor concertjes hoef je zelfs de kamer niet te verlaten, tis net alsof je zelf op het podium staat, maw geen isolatie!

appartementen zijn wel een plus, deze zijn nl. een pak groter dan de kleine kamertjes die men verwacht op een hotel.

omgeving is niet proper (costa plastica) en roquetas (urbanication) is absoluut niet authentiek,

indien je enkel komt voor het goede weer ok, maar anders dien je een wagen ter beschikking te hebben, tabernas, sierra nevada, cabo de gata en granada (alhambra) zijn het bezoeken waard.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bahia Serena in Roquetas de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bahia Serena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bahia Serena scoort een 7.42 uit 10 op basis van 35 reviews.