Aparthotel Arena Center ****

Review geschreven door Geert en Anja

Goed aparthotel

Geert en Anja
9-10-2012

24 september terug van 2 weken ArenaCenter. Eigenlijk weinig op of aanmerkingen. Niet slecht maar ook geen overdreven luxe. Kamers zijn groot! Dagelijkse schoonmaak. In zomer zijn er veel Spanjaarden in het hotel wat ik erg gezellig vind. Na 15 september erg rustig en weinig te beleven. In dorp is recessie goed merkbaar, helaas. Eten: dagelijks (per week) andere groente, verder keuze uit 2/3 soorten vlees en 2/3 soorten vis verder veel keuze uit diverse salades. Nagerecht keuze uit diverse smaken ijs en fruit e.d. Ligging is goed, als je de achteruitgang neemt is de afstand naar winkel(s) 75 meter en zee 125 meter. Is minder dus als in brochure staat.

Het weer is hier (bijna) altijd goed. Zeer weinig regen (wij zelfs niet gehad in september) en veel zon.