Aparthotel Arena Center ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door psromijn

Mooi hotel maar geen rust 's avonds

psromijn
2-10-2012

Het is een mooi hotel en we hadden een erg mooi appartement. De kamer werd elke dag netjes schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. Een groot nadeel was de zeer luidrugtige entertainment 's avonds. Vooral veel geschreeuw in het spaans Het begon om ongeveer 21.30 en eindigde ongeveer om 24.00. Daarna gingen de lichten op het balkon uit. Rustig op je balkon zitten of een boek lezen is er dus niet bij. Het personeel is vriendelijk en er is een heerlijk zwembad. Roquetas de Mar heeft duidelijk veel last van de crisis waardoor er veel leegstand is.