vakanties Roquetas de Mar

Reviews over Roquetas de Mar

zeer goed

lionel marnette kortrijk belgie,
    4-11-2018

ben reeds 4x maal geweest, ga volgend jaar terug reeds geboekt, is geen goud of zilver maar een goed hotel goed gelegen het eten is goed en WARM en variatie genoeg.

personeel is in al die jaren vriendelijk geweest, kamers alle dagen gepoetst dat het druk is in juli en augustus dat gebeurt overal kortom ik kijk al uit naar volgend jaar

groeten lionel

Hotel Direktie, Community Manager, 28-11-2018

Beste Lionel,

Hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons hotel. We zijn blij dat u ons blijft bezoeken en dat uw vierde verblijf tot uw tevredenheid is geweest. We hopen U volgend jaar weer te zien.

Met vriendelijke groeten

Het Management team

Fantastisch, super leuk en relax week

Carlos&Sandra,
    2-11-2018

Super leuk vakantie gehad! Was Top! All In was super goed, mooi kamer met zeezicht :)

Personeel super attent , Camarero Gustavo altijd blij en sympathiek. Ligging was Top, uit de hotel en zo op strand. We willen graag terug 😍

super hotel met perfecte ligging aan het strand

v d Meer,
    2-11-2018

wij hadden een juniorsuite geboekt en kregen kamer 240 , geweldig , grote woonkamer met complete keuken , koelvries combi ,magnetron, waterkoker enz.

2 prachtige slaapkamers met super bedden , woonkamer met balkon en zitje, een slaapkamer had ook een balkon met een zonnebed , uitzicht op zwembad boulevard en zee , we hadden all inclusive met heerlijke maaltijden , al met al top hotel ,voor herhaling vatbaar.

zeer goed hotel ga er zeker nog een keer terug

Ben Van Drimmelen,
    14-10-2018

ik vondt alles goed ,behalve de ligging er is buiten het hotel niet veel te doen.Mooie kamers met goede bedden.Vriendelijk personeel en goed eten.En een heel mooi zwembad.En in de avond was het ook heel gezellig,je wordt vermaakt met verschillende shows en live muziek.Ga er zeker nog een keer terug

Heel goed

Monique,
    14-10-2018

Fantastisch hotel, zeer goed gelegen, zeer vriendelijk personeel.

Dit jaar door omstandigheden rolstoelgebruiker en kregen ruime kamer en badkamer met inloopdouche, een minpuntje was wel de veel te kleine lavabo waar nauwelijks plaats was.

Ook veel te veel Spaanse zenders op TV en heel weinig voor de buitenlanders zelfs geen Eurosport.

Hotel Direktie, Director de Marketing, 22-10-2018

Geachte Monique,

Wij waarderen uw commentaar op Zoover over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij om te lezen dat de aandacht die u heeft gekregen naar uw wens is geweest en dat u zich zeer op uw gemak voelde. We nemen nota van uw opmerkingen voor de voortdurende verbeteringen die we dagelijks aanbrengen en kijken ernaar uit u bij een volgende gelegenheid opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Managementteam