• Type accommodatie

• Waardering

38 accommodaties in

Roquetas de Mar

Reviews over Roquetas de Mar

Leuk voor winkelen en de weekmarkt

Cees heuving, 11-2-2018

Modern winkelcentrum en op donderdag een grote leuke markt

Verder een standaard plaats

Heerlijke vakantie tussen vriendelijke mensen

Jm van Beek, 10-2-2018
    Schoon maar eenvoudig appartement vlak bij zee /strand en supermarkt om de hoek

Leuke rustige plaats

Rob Oreel, 12-1-2018

Heel aardige behulpzame bevolking,prima strand.

Cabo de Gata zeer de moeite waard.

Almería heel leuke stad.

Autohuur wel aan te raden,voor bv. bezoek Cabo de Gata.

Verder met de dienstbus,vooral voor de hoofdstad, bezoek grote Mall.

mooie badplaats! genoten

familie, 4-10-2017
    In Roquetas loop je 's avonds zo even langs de boulevard met kraampjes. Gezellig. Ook de winkeltjes zijn allemaal open. Wij hadden het veel kleiner verwacht. Roquetas is een grote badplaats. Te groot om alles te overlopen. Wij hadden een huurauto voor 14 dgn ipv een transfer met de bus. Ons super bevallen. Almeria is prachtig. Zelf zouden wij wel voor de badplaats kiezen als vakantie adres. De haven stelt niet zoveel voor, maar mooi dat het er is. We zaten aan het eind van de boulevard bij playaluna. Het is spaans, maar wij houden niet van Lloret de mar toestanden. Dat is dus wat je zoekt. Genoeg toeristen. We zijn wezen karten. Mini Hollywood is het bezoeken waard (ook erbij een dierentuin die nog groot is en een zwembad). Verder prachtige natuurgebieden met de auto te bezoeken. Geen spijt van gehad om hier naar toe te gaan. Hotel ook direct aan het strand. Wat wil een mens nog meer. Genoeg vertier bij de hotels dus. Cultuur geef ik een 9 om de buurtplaatsen.
Roquetas de Mar scoort een 7,1 uit 10, op basis van 274 reviews