Hotel San Francisco

Kleine hotelsWeer vandaag15°5°
8,5

Laatste review

Mooie schone ruime kamer. Goede ontvangst met alle tips nodig voor bezoek aan Ronda en goede eetgelegenheden.

8 reviews over Hotel San Francisco in het Nederlands

Prima hotel met alleraardigst personeel

J. Bongers,
22-9-2017

Mooi onderkomen

Huub Houben
18-5-2013

Goede Algemene indruk. Klein eind van het centrum gelegen.

In een vrij rustige buurt. Zeer vriendelijke receptie

Voordelig hotelletje in centrum van Ronda

jabima_2002
5-3-2011

Goed hotel. Vriendelijk personeel dat ons een bijzonder goede tapasbar kon aanbevelen! Ontbijt is karig, maar ok. Kamers zijn verre van bijzonder, donker, gedateerd en koud. Slapen op een bed met plastic matras is ook geen pretje. Maar goed, voor één nachtje (€ 50 / 3 personen) is daar wel overheen te komen.

Simpel degelijk hotel

Hanny en Rob van Hest
26-4-2010

Net en keurig hotelltje om een nachtje in te verblijven. Geen grote kamer, maar hij voldoet.

Ontbijt is sober, maar goed verzorgd.

Redelijk centraal gelegen.

Goed betaalbaar.

Het hotel is echt super gelegen, direkt achter een heel leuke winkelstraat (de winkelstraat van Ronda) in het centrum. Receptie dame was supervriendelijk. Kamers eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er en de badkamers zijn best luxe. Het is echt een heel net, rustig hotelletje, perfekt gelegen,alles is op loopafstand. Vind het voor deze prijs zeker een aanrader.

Aardig hotel

Leon
17-4-2009

Hotel ziet er van buiten niet erg aantrekkelijk uit. De service was redelijk (agv ziekte was er niemand bij de receptie en moesten wij de sleutel bij een ander hotel ophalen).

De kamer was ietwat klein maar wel netjes.

Wij hebben geen last gehad van klamme kleding.

Ligging is aardig, dichtbij het centrum. Ronda is niet groot dus je bent sowieso overal snel te voet.

Het onbijt was typisch spaans, koffie/thee en een broodje met jam.

Parkeren kan om de hoek (als er plaats is) anders in een parkeergarage vlakbij)

2008

donkere vochtige kamers

H.van der Fange
8-8-2008

Zelfs onze kleding in de koffers was klam. Beddegoed klam en dat in juni. We moesten naar buiten om te kunnen zien wat voor weer het was.

vochtig en koud

Helen van Egmond
27-6-2008

Het enige pluspunt van Hotel San Francisco is de ligging. Redelijk dichtbij het centrum. Kamers waren vochtig en klam. Zeiltje in bed wat de boel nog erger maakte. Moesten naar buiten om te zien wat voor weer het was. Piepklein raampje waardoor de lucht niet te zien was. Zelfs onze kleding in de koffers was klam geworden.

We hebben een aantal aanbieders voor San Francisco voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Francisco in Ronda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Francisco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.