Hotel Polo

22 reviews over Hotel Polo in het Nederlands

Verrassend leuk hotel

G.Peeters
20-11-2017

Mooie kamer, fijn dakterras waar je een drankje kunt drinken en een leuk uitzicht. Zelf drankje pakken en kamernummer noteren. Zowel kamer als drankje tegen zeer schappelijke prijs. Parkeergarage om de hoek evenals stadscentrum. Ontvangst heel vriendelijk en meteen uitleg gekregen over bezienswaardigheden. Aanrader

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Super goed kleinschalig Hotel in centrum Ronda

M&M
6-5-2017

Vriendelijk ontvangst, met uitleg om wandelingen te maken. Sfeervol dakterras met zelfbedieningsbar, noteren wat je neemt en later afrekenen. Beneden gemeenschappelijke ruimte waar je zelf meegenomen eten kan opwarmen en eten. Goed ontbijt in naastgelegen patisserie, via verbindingsdeur te bereiken, waar ook broodjes worden verkocht om mee te nemen. Betaald parkeren €15,= vlakbij en in zo'n plaatsje kan ook bijna niet anders. Mooie kamer met badkamer, alles schhon en fris, prima bedden. Ondanks centrum geen herrie in kamer.

Gereisd Met partner in april 2017
Hotel Polo, comercial, 9-5-2017

Thank you very much for taking time to leave us a great review. We are glad that you found our hotel upto your expectation. Thank You

Lekker hotel en levendigkeplakatis

Ruud teepe
11-3-2017

Mooi uitzicht en een imposante brug.gezellige sfeer in de stad

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Goed gelegen.

Ria
23-10-2016

Hotel ligt op centrale plek in Ronda, met parkeerplaats voor 10 euro per dag op loopafstand. Ontbijt bij de prijs inbegrepen maar was in naastgelegen cafeetje, daar moest je bijbetalen voor sap, voor alles wat normaal bij een ontbijt hoort, dat vond ik jammer. Verder prima, ga er gerust heen.

Gereisd Met partner in oktober 2016
Hotel POlo, comercial, 9-5-2017

Thank you for your visit and leaving us a comment. Just for our future clients, let me explain that the continental breakfast costs 5.50€ and includes toast, coffee, tea, juice, fruit, cheese, ham, pate, boiled egg, some sweets. Anything extra like hot dishes is for supplement, the reason is that not everyone likes to have a full breakfast and prefers paying less for the basic items.

Dit nooit weer!!

Van Eldik
12-8-2012

Bij aankomst in Ronda bleek dat het Hotel inderdaad prima centraal ligt voor een bezoek aan de stad. Het hotel heeft echter zijn beste tijd gehad. De kamer die wij kregen was klein en bedompt. De airco deed het niet, niet fijn bij 38 graden! Op de grond lag een vloerbedekking die er minstens 15 jaar lag en die stonk naar niet nader te noemen zaken. De ontbijtruimte was zonder airco en de ingang van het toilet was tussen de broodjes en de melk....... in diezelfde ruimte. Wij hebben ons bedoelde 2 daagse bezoek zo kort mogelijk gemaakt en zijn na 1 nacht direct na het ontbijt vertrokken. Een ontbijt wat overigens bestond uit oud stokbrood met keus uit jam of jam...... Geen aanrader dit hotel boek liever een van de andere hotels en loop iets verder.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

armoedig hotel

m de wit
8-8-2011

wij vonden dit een vreselijk hotel alleen de liging was prima. eerst kregen we een kamer met en heel klein matglas raampje dat als je het open deed op een luchtplaats uitkeek. er was veel in gerookt. geen airco. na klacht kregen we een andere kamer met airco en 2 grote ramen aan de straatkant. op de computer zag ik dat het hotel nog voor geen kwart gevuld was, waarom dan zo,n slechte kamer geven? er lag heel vieze vloerbedekking, overal was gerookt, de matrassen waren erg slecht met kapotte springveren. het ontbijt was een lachertje, er was niks, zeer weinig keus en heel oud brood

Gereisd Met partner in juli 2011

Goede uitvalbasis om Ronda te bezoeken.

Cor en Sophie Ronda
14-2-2010

Rustige ligging van het hotel. Ruim voldoende eetgelegenheden om 's-avonds te eten in de buurt. Ontbijt simpel maar degelijk

Gereisd Met partner in december 2009

Uitstekende prijs-kwaliteit

Pooh
21-1-2010

Het is al weer even geleden, maar in 2004 hebben we 2 weken doorgebracht in Ronda en hotel Polo. Mooie kamer, goede bedden, schoon, prima en-suite badkamer. Prima ontbijt en aardige bediening. Echt aan te bevelen.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goede ligging, veel lawaai, vuile kamers

Michel
28-12-2009

Misschien hadden we tegenslag, maar de kamer die wij hadden was ver beneden het gemiddelde. Onze kamer was op de eerste verdieping op de hoek van twee drukke straten. Ronda op zich is mooi, de ligging van het hotel zeer goed, maar daar houdt het op. De vloerbekleding was ronduit vies, de matras flinterdun en niet echt proper. Het sanitair en badkamer bleef onder het gemiddelde. De kamer waar onze vrienden logeerde was iets beter, maar hier ongeveer hetzelfde verhaal.

Gereisd Met vrienden in september 2009

Doorsnee

Roy Halsema
26-11-2009

De ligging in het centrum levert meteen al parkeerproblemen op. Eerst uitladen en dan 500 minstens 500 meter verder op parkeren in parkeergarage (tegen betaling). Niet echt handig. Kamer is gemidddeld evenals de rest. Voor een nacht geen probleem maar voor een langer verblijf zou ik een ander hotel kiezen. Pluspunt is wel centrale ligging waardoor alle bezienswaardigheden op loopafstand liggen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Polo in Ronda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.