Vakantiehuis Finca las Alfaguaras

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Finca las Alfaguaras in het Nederlands

2008

Bijzonder vriendelijk kunstzinnig echtpaar op deze Finca

Brigitte Kilian
21-3-2008

Bijzonder vriendelijk kunstzinnig echtpaar op deze prachtige Finca met fantastisch uitzicht. De casa rural is heel sfeervol ingericht en men kan gebruik maken van het heerlijke zwembad. In de omgeving is er van alles te doen. Je kunt hier perfect tot rust komen maar ook actief sightseeing in nabije steden als Ronda, Jerez. De casa is ook geschikt voor klein gezin. De eigenaren weten de leukste bezienswaardigheden en restaurantjes in de omgeving. Echt een toppertje deze finca.

Gereisd Familie in Fri Mar 21 2008 15:12:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Finca las Alfaguaras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca las Alfaguaras in Ronda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca las Alfaguaras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.