Hotel Don Benito

8 reviews over Hotel Don Benito in het Nederlands

Geen goed verblijf

Martens
5-10-2017

Ontbijt en de parkeergelegenheid was goed. Kamer veel te klein en aan renovatie toe. Bed was te klein (140x190). Het zwembad was gesloten terwijl het buiten 28 graden was. Het zwembad en tennisveld lagen er verwaarloosd bij. Er was geen bediening op het terras. Het ligt 5 km van Ronda en het is moeilijk om een taxi te krijgen.

supergrote lekkere bedden in ruime, rustige kamer

reiziger1959
6-7-2017

dankzij de GPS-coördinaten hebben we het vooraf gereserveerde hotel gevonden, maar pas toen we binnen stonden, wisten we zeker dat dit het goede hotel was. de naam staat nl. niet op de buitenmuur. Ruime parkeerplaats met deels ook overdekte plekken. Receptioniste sprak amper Engels maar was wel vriendelijk. Grote lichte kamer met verse bloemen en een koelkastje. Grote bedden die heerlijk liggen. Voor de ramen zowel gordijnen als rolluiken, dus goed te verdonkeren. Hotel is aan doorgaande weg gelegen, maar amper overlast daarvan, zeker als je de ramen dicht hebt.

Bij toeval ontdekten we dat er een zwembad was en dat het ook open was (website vermeldt nl. anders voor begin mei). Amper 10 autominuten verwijderd van het schitterende stadje Ronda (neem afslag Ronda-Nord). Wat ons betreft een verborgen pareltje; aanrader.

Nooit meer!

Ernita
10-6-2016

Het hotel is geen 4 sterren hotel eerder een -4! zeer gedatteerd, vlekken op de *antieke* vloerbedekking, douche uit de 2de WO. Bemand door 1 personeel ( een soort John Cleese uit Fawlty Towers!) die duidelijk in de stress was. Een keer moesten wij de keuken in om borden te vragen om te kunnen ontbijten. En meneer Fawlty was niet geamuseerd toen ik een eitje ging vragen.

De ligging was in de middle of no where, niets te beleven dus. Gelukkig is de stad Ronda niet ver daar vandaan.

Heerlijk hotel

BenP
9-2-2016

Goes teen en butter de stad

Lekker gegeten! Vooral de tapas!

judith
7-5-2014

Wij waren op doorreis door Andalusië en waren later op de avond op zoek naar een restaurant. Het hotel/restaurant wordt sinds pas gerund door een Nederlands stel. We hebben heerlijk gegeten! De service was ook erg goed en de Nederlandse eigenaren waren zeer vriendelijk en gaven ons nog een aantal tips voor onze trip.

Een plek om niet te vergeten

Sebastiaan B
26-12-2013

Het is een prachtige locatie, alles lekker ruim waar je ook je auto op de grote parkeerplaats overdekt kan parkeren en wat voor mij erg belangrijk was dat het beveiligd is. De omgeving is gelegen midden tussen de bergen in het dal van Ronda. Met de auto is het maar 10 minuten en je bent in het centrum van Ronda. En als je wilt kunnen ze je ook met een shuttlebus wegbrengen en ophalen tegen een kleine vergoeding .Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De gastvrouw en gastheer kwamen uit Holland en heb daar een leuk gesprek mee gevoerd. De prijzen zijn voor zo'n 4 sterren hotel zijn laag, ik was er wel in het naseizoen. Het restaurant is heel erg goed, ik begreep dat de chef-kok nieuw was, het eten was ongelofelijk lekker ik heb heel culinair getafeld en ook de speciale wijnen uit Ronda zijn aan te bevelen. De kamers zijn in Andalucia stijl maar erg schoon en alles aanwezig.

Een mooi hotel

Geert & Els Dirkx
4-5-2009

Dit hotel ligt ongeveer 5 km buiten Ronda en dat is niet gunstig voor mensen die te voet naar ronda willen gaan, vooral ook omdat het een drukke weg is. Het is een mooi hotel met een vriendelijke bediening en de kamers zijn ruim en schoon.

Het ontbijt is sober maar wel goed verzorgt.

Wat ons betreft een aanrader.

2008

sober hotel

Ria Meijerman
2-11-2008

wij zijn hier 3 nachten geweest tijdens onze rondreis door Andalusie, augustus 2007.

vrij sober hotel, kamer was wel netjes, maar verwacht geen luxe, 2 1 persoonsbedden die je niet aan elkaar kon schuiven, was vrij ver buiten Ronda, om de stad te bekijken moest je met de auto. ontbijt is uitermate sober.

pluspunt: er is een buitenzwembad aanwezig waar het goed toeven was.

We hebben een aantal aanbieders voor Don Benito voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Benito in Ronda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Benito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.