Bed and Breakfast Boabdil Guesthouse

Bed and Breakfast Boabdil Guesthouse

9.1Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Ronda

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Boabdil Guesthouse voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

15 reviews over Bed and Breakfast Boabdil Guesthouse

• 9heidivantuel24-06-2011

Rustig en toch in de stad

Deze b&b bezochten we tijdens onze korte rondreis door Andalusië. We verbleven er drie nachten. Fleur serveert een uitstekend ontbijt. Ook de kamer aan de achterzijde was van prima kwaliteit. Heerlijk geslapen, al hangt de rust ook af van de andere gasten. Het voordeel van deze knusse b&b is dat hij in het oude gedeelte van Ronda ligt. Op advies van Fleur lekker gegeten in het kleine restaurant Aldomovar. Wel vooraf reserveren of vroeg (20.00 uur) gaan eten anders loop je kans er niet terecht te kunnen. Naast het bezichtigen van de schitterende locaties zowel binnen als buiten de stadsmuren, is een bezoek aan Grazalema en omgeving een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9henkt02-06-2011

Prima b&b binnen de oude stadsmuren van Ronda

Rustig bed & breakfast, binnen de oude stadsmuren van Ronda, met een gezellig dorpscafeetje om de hoek. Gastvrouw Fleur erg vriendelijk en gastvrij. Alle toeristische bezienswaardigheden op loopafstand (max. 10 minuten). 's Morgens een heerlijk, goed verzorgd ontbijt met verse aardbeien. Auto gratis parkeren voor de deur. Wij hebben het contactadres gevonden door even te googelen op naam apartement.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9Rob11-05-2011

Een aanrader - mooie kamers en aardige gastvrouw

Fleur - eigenaresse heeft 4 kamers in de aanbieding. Twee standaard en twee luxe. Wij (gezin met 2 oudere kinderen) verbleven in de standard kamers, met prima bedden en ditto badkamer. Extra aantrekkelijk is de mogelijkheid tot - kostenloos - gebruik van de woonkeuken voor het maken van koffie.thee etc. en/of lekker hangen op de bank met gratis wifi. Het guesthouse ligt op een prima lokatie in het oude deel van Ronda. De fameuze brug en een ruime keus aan restaurants zijn op 15min loopafstand. Wij hadden wat pech met het weer waardoor alles - ook in de kamers - wat klammig werd. Desondanks toch genoten van de stad, het guesthouse en het fietsen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 9Henk en Nel van der Hout24-10-2010

Prima plek om de stad Ronda te bezoeken

Boabdil Guesthouse een geweldige plek met perfecte service. We hadden een kleine kamer met buiten een patio, maar het weer werkte niet mee. Op onze kamer waren geen stoelen, maar we konden gebruik maken van de woonkeuken en onze eigen senseo zetten. Fleur deed er alles aan om het verblijf naar ons zin te maken. Het ligt perfect midden in de stad, parkeren kan hierdoor wel een probleem zijn, de straten zijn erg smal. Als je geluk hebt kun je wel voor de deur staan. We vonden Ronda een ontzettend mooie en fijne stad.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Dick Mars18-04-2010

Voor herhaling vatbaar

De eigenares heeft zeker haar best gedaan om het ons naar de zin te maken. Beoordeling in cijfers zegt genoeg. Wij kunnen alle voorgaande beoordelingen bevestigen. Ronda is zeker de moeite waard om goed te bekijken, en neem er ook de tijd voor. Wandelingen die de VVV verkoopt zijn mooi, maar soms wat moeilijk te volgen. Een beetje conditie en goed schoeisel vereist !! De omgeving met de Sierra's , inclusief recreatiemogelkijkheden, is zeker ook een bezoek waard. Grazalema bijvoorbeeld is een dagtocht waard.

Maar ook een dagje luxe aanschouwen in Marbella/ Puerto Banuz is best leuk en betaalbaar. De route erheen alleen al......

Gereisd met partner in april 2010

• 9Suzanne08-01-2010

Luxe!!

Wat een prachtige kamer. Warm en gezellig ingericht met een mooie badkamer en een goed bed. Vriendelijke ontvangst. Prima service. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2009

• 9maria geenen05-06-2009

een echte aanrader

zeer leuk en mooi gerestaureerd, in de oude stad gelegen, mooie kamers. Met Nederlandse eigenaar, die jammer genoeg 2 maanden, april en mei geen ontbijt serveerde ,vanwege geboorte eerste kind. Voor een ieder die in Ronda een B&B zoekt een echte aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9Anita Beens11-07-2008

Een fantastisch Guesthouse! Wij zijn hier in maart 2 nachten verbleven en hebben het erg leuk gevonden. Schone, sfeervolle en goed afgewerkte kamers. De onze was wel wat klein, maar op dat moment was er niet een grotere beschikbaar en desondanks toch ook goed. Fleur heeft ons nog zeer goede tips gegeven om heerlijk te eten (restaurantje op het plein heel dichtbij) en wat niet te missen in Ronda. Erg goed ontbijt ook! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Helen09-07-2008

Gueasthouse Boabdil is een prachtig hotel met mooie kamers met allen een leuke patio voor de deur. We hebben 1 nacht geslapen op onze reis door Andalusie. We hebben tijdens de regenachtige middag een DVD gekeken, die gratis te leen zijn. Het ontbijt werd geserveerd op je eigen patio en was heerlijk en vers. De locatie is prima, binnen 5 minuten sta je in het oude gedeelte van Ronda met de prachtige Puente Nuevo. 5 minuten verder sta je in het nieuwe gedeelte met leuke winkels en barretjes.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10Marsha20-04-2008

We hebben erg genoten van ons verblijf bij Boabdil. De lokatie is perfect als je van wandelen en van oude gebouwen houdt. Het guesthouse zelf is ook zo mooi gerestaureerd en de eigenaren zijn echt schatten van mensen. Zo behulpzaam en betrokken. We voelde ons echt welkom.

Gereisd met partner in december 2007

Bed and Breakfast Boabdil Guesthouse info