Bed and Breakfast Hacienda Riogordo

Bed and Breakfast Hacienda Riogordo
9,8

17 tips over Bed and Breakfast Hacienda Riogordo

Chris-Rudi, 26-7-2016
Caminito del Rey, Cordoba en Antequera. Neem zeker eens de landkaart mee en rijd niet enkel op gps. Het landschap is prachtig.
Els Lapere, 1-6-2015

Geniet zeker mee van de kookkunsten van Valerie en Filip!

Probeer ook eens één van hun uitgestippelde wandelingen!

VAN HAUWERMEIREN- VAN PETEGHEM Rita, 1-11-2014
Uitstekend ontbijt met elke dag een zelfgebakken gebak door de gastvrouw. Charmekamer Riogordo heeft ook een gezellig terras.

Vankrunkelsven Luc, 28-8-2014
Hacienda Riogordo ligt perfect centraal gelegen voor naar de beste plaatjes te rijden. En als je niet weet waar naartoe gaan geven Valerie,Filip je altijd goede raad.
Buytaert-Smets Etienne en Linda, 27-8-2014

Alle kamers zijn heel verzorgd en met eigen karakter( genaamd naar de dorpjes in de buurt); kamer Alcaucin heeft een prachtig uitzicht over de omringende bergen

er zijn heel wat wandelmogelijkheden in de buurt;info in de B&B aanwezig

Heel geschikte uitvalsbasis om de "Axarquia" te verkennen !!

van dijck - maes, 18-8-2014
DOE ZO VERDER voor ons was het top

Vanoverbeke Marijke, 13-8-2014
misschien niet slecht om een kleine frigo te voorzien voor de bezoekers, al is het maar om een beetje fruit of kaas in te bewaren zodat je niet iedere keer elders moet gaan om iets kleins te eten
Bal, 16-6-2014
De suite is echt een aanrader, echte luxe met terras en super privé
Mike vlasman, 29-4-2014
Wil je een b&b bezoeken met kinderen, ook hieraan is gedacht! Zeer groot zwembad, playstation, spelletjes.....enz
steinkamm, 22-4-2014
Er is voldoende informatie over de streek en verdere omgeving aanwezig en een heel programma uitgewerkt voor 7 dagen indien gewenst.