Bed and Breakfast Hacienda Riogordo

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

219 reviews over Bed and Breakfast Hacienda Riogordo

• 10Geert Janssens03-08-2020

West-Vlaamse passie in Andalusië !

Vanaf de verwelkoming wisten we dat dit verblijf iets unieks had. Zowel de kamers als de pittoreske terrasjes, het lonkende zwembad brachten de sfeer er meteen in. Zelfs in tijden van Corona, waarbij alle voorzieningen aanwezig waren en op een discrete manier alles voldoende ontsmet werd, voelde we ons gerust en veilig. De gastvrouw Valerie en gastheer Filip deelden hun kennis met passie. Deze werden letterlijk gesmaakt zowel op het uitgebreid ontbijt als op het diner die ze enkele keren per week aanbieden. Het Andalusië ligt op uw bord ! Zowel Valerie als Filip gaven graag een woordje uitleg over deze heerlijke gerechten, vaak verwerkt met producten uit eigen tuin. Hun honesty bar is dan ook zo typisch voor mensen die vertrouwen hebben in hun gasten. Haciënda Riogordo een oase van rust en een goede uitvalbasis naar verschillende bezienswaardigheden is voor ons reeds uitkijken naar ons volgend bezoek in deze B&B.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Marlies02-08-2020

Een bezoek méér dan waard

Wat hebben we een fijn verblijf gehad hier! Zelfs in corona-tijden... Voor wie nog twijfelt: dat is echt voor niets nodig! Alles is perfect in orde, gastheer en gastvrouw zijn de vriendelijkheid zelve, je kan er helemaal tot rust komen. Het ontbijt is fantastisch: lekker, verzorgd, meer dan voldoende variatie. De kamers zijn voorzien van alle comfort en worden dagelijks schoongemaakt. Het hele domein is perfect onderhouden, de uitbaters doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. En het is heerlijk verblijven aan het grote zwembad. Ook de honesty-bar met uitgebreid aanbod vonden we een meerwaarde.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10Familie Michielsen01-08-2020

Een fantastische B&B met fantastische uitbaters !

Alles wat tot in de puntjes in orde. We hebben al dikwijls weggedroomd om zoiets zelf uit te baten en we konden niets bedenken dat wij anders zouden doen of willen. Echt een topadresje. Veel nuttige info van de uitbaters, lekker eten, ongelooflijke proper verzorgd, zowel de kamers als het domein, erg aangename mensen waarvoor niets teveel is. Niet twijfelen, gewoon eens naartoe gaan om het zelf te ervaren, je gaat er geen spijt van krijgen. Doe zo verder !!!

• 10Joris en Ann17-07-2020

Hier moet je minstens 1x in je leven geweest zijn!

Wij hebben 1 regel voor onze vakanties: we gaan nooit 2x op dezelfde plaats / logies. Deze regel hebben we dit jaar voor de eerste keer "overtreden" en we zijn teruggekeerd naar Hacienda Riogordo! Het was er fantastisch in 2018 en ook dit jaar was het schitterend. Meer nog: we hebben reeds beslist nog een derde keer terug te gaan! Het spreekwoord zegt: "Leven als God in Frankrijk", maar "zijn buitenverblijf" staat in Riogordo... En wat Covid betreft: je hoeft je geen zorgen te maken: op de Hacienda is alles perfect geregeld en ook in de naburige dorpen en steden worden alle nodige maatregelen perfect gerespecteerd! Kortom: een geweldige aanrader, ook in de zomer van 2020!

• 10Dirk Van der Linden10-07-2020

Fantastisch, ook in tijden van Corona

Het plaatje klopte helemaal. Vanaf de reservatie tot en met verblijf alles tip top in orde! Uitbaters Valerie, Filip en zoon Cédric doen dit duidelijk met hart en ziel. Tijdens ons verblijf begin juli 2020 was alles tot in de puntjes verzorgd. Ze hadden de nodige inspanningen gedaan zodat alles Corona proof was in de B&B. Ook in het dorp en omgeving voelden we ons safe. Weinig volk in Alhambra was ook super leuk. Grote discipline in Spanje op gebied van dragen mondmaskers, handhygiëne,... we hebben ons geen seconde onveilig gevoeld ivm Covid19 Voor ons 1 van de beste vakanties ooit, we komen zeker terug.

• 2019
    10Inse, Paco en Ella16-10-2019

On-ver-ge-te-lijk!

Wij hebben een fantastische eerste familievakantie met onze 6-maanden oude dochter achter de rug. Dit mede dankzij de gastvrijheid, goede zorgen en behulpzaamheid van Filip, Valerie en Cédric! We hebben volop genoten van ons verblijf: ons appartement was tiptop in orde, de gezamelijke maaltijden s avonds waren onvergetelijk en het ontbijt was zalig en gevarieerd. En dit allemaal in een prachtige omgeving met ongelofelijke uitzichten. Een plekje om te onthouden!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Rosanne en Marc06-10-2019

Een pareltje in Andalusië !

Het is een heerlijke B&B. We hebben genoten van ieder moment. De kamers zijn heel mooi en praktisch ingericht. Je hebt echt niets te kort. Het ontbijt en de paëlla-avonden en BBQ waren super lekker. Ook de sfeer met de andere gasten is top ! Valerie en Filip zijn een fantastische gastvrouw en -heer, ze helpen je steeds het beste te halen uit iedere uitstap je ook maakt. Dan is er ook de fantastisch mooie ligging, zo mooi !!!! Het zicht aan het zwembad hebben we nog nooit gezien ! Het was een heerlijke vakantie ! Zeker voor herhaling vatbaar !

• 10Pascal en Pegie06-10-2019

Schitterend adres

Reeds verschillende keer bezocht en steeds alles prima in orde. De netheid van de kamer, het lekkere eten, heel veel info van de vriendelijke eigenaars maakt van deze plaats een top B en B. Zeer centraal gelegen voor uitstappen en wandelingen. Dorpje vlak bij met restaurantjes en alle benodigdheden.

• 10Kirsten en Erik05-10-2019

Een gevoel van thuiskomen onder de Spaanse zon...

Heerlijke B&B op fantastische locatie. Geweldig ontbijt en 2 x mogen genieten van diner ter plaatse om duimen en vingers van af te likken. Voeg daar de vele tips van de uitbaters, de gezellige en gemoedelijke sfeer en het heerlijke klimaat bij en je hebt alle ingrediënten voor een onvergetelijke vakantie. Een plekje om met heel veel plezier terug te keren!

• 10Claude en Peggy29-09-2019

Geweldige b&b

Zeer hartelijke gastvrouw en heer. Zeer mooie b&b met groot zwembad en spectaculair vergezicht. Table d’hotes waren hemels lekker. Filip en Valerie zorgen ervoor dat je werkelijk niets tekort komt

Bed and Breakfast Hacienda Riogordo info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV