Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

237 Reviews over Hacienda Riogordo

• 10Juliette09-06-2022

Superluxe 5 sterren B&B!

Wat een paradijsje in Andalusië is dit! Supermooie B&B met een prachtig, groot zwembad en mooi verzorgde tuin. Ontbijt was heel erg goed met elke dag een eitje naar wens en specialiteiten uit de regio. We hebben hele goede tips gekregen van Valerie en Filip, oa het varen met de catamaran was onvergetelijk met de dolfijnen die lange tijd met de boot meezwommen. Wij hadden de suite op de verdieping, mooi ingericht, met eigen dakterras. De kamer werd elke morgen perfect schoongemaakt en de minibar weer aangevuld. Voor herhaling vatbaar!!!

• 10Marleen Deruyver18-05-2022

Fantastisch op elk vlak

Een auto is onmisbaar, stevige wandelschoenen en veel zonnecrème.

• 10Katleen en Gino19-04-2022

Aanrader, om terug te keren

Een prachtige locatie, goed gelegen om veel interessante uitstappen te maken. Kamers stijlvol ingericht, alles aanwezig wat je verlangt van een kamer. Gastheer en gastvrouw zorgen iedere dag voor een gevarieerd en smaakvol ontbijt. Ook de maaltijden 's avonds zijn een aanrader: lokale verse producten verwerkt in een smakelijk en mooi gedresseerd bord.

• 9Martine & Peter01-11-2021

Fantastisch !

"Hacienda Riogordo" staat voor thuiskomen, een plaats waar we ons goed voelen !
    We brachten al voor de 3de keer onze vakantie door bij Valerie en Filip. Telkens opnieuw genieten we van het hartelijke onthaal, perfect onderhouden B&B en de mooie ligging. Het zonnetje nemen we er graag bij.

• 10Martine & Bart18-10-2021

Subliem!!

Dit is een topadresje. Een aanrader voor diegene die rust willen combineren met wandelen, cultuur, lekker eten en drinken. Het ontbijt is tot in de puntjes verzorgd en het avondeten, een paar keer in de week, kan je best meepikken. Super lekker. De kamer is zeer smaakvol ingericht en zeer proper. We hebben van genoten en komen nog eens terug

• 10Marcus845614-10-2021

Zalig vertoeven...

Zeer aangename B&B, uitgebaat door een heel tof Belgisch koppel.
    Genieten van de rust, het uitzicht, de leuk ingerichte kamers (of appartementen), en de culinaire hoogstandjes (een paar keer per week), doe je hier! Ook het zwembad is een aanrader.

• 10Dit blijft een topper04-10-2021

Gewoon schitterend

Dit is en blijf een topper. Na verschillende bezoeken toch altijd dat extra meer service en dit in het Covid tijdperk. Gasten krijgen voor aankomst alle info digitaal (restaurants, wandelingen enz. ) over alles wat men kan beleven in Andalusië . Dit maak de voorbereiding van je reis veel gemakkelijker. Natuurlijk kan je ook alles persoonlijk vragen aan Filip en Valerie Dagelijks kan men er nu ook lunchen ( broodjes en slaatjes ) en dan nog de heerlijke diners 3 x per week. Nieuw is ook de zelfgemaakte Sangria en de huisaperitief van hoge kwaliteit !! Tafeltjes staan ruim uit elkaar en ieder heeft zijn eigen tafel en ligstoel voor de hele vakantie. De prettige en rustige sfeer is er steeds aanwezig en daarom ook veel terugkerende gasten.

• 10Ann en Wim03-10-2021

Geweldig!

Fantastisch over de ganse lijn. Top B&B in handen van 2 fantastische mensen Valerie en Filip. Alles top top van locatie tot begeleiding. Mooie, propere kamers met alles erop en eraan. Overheerlijke avondmalen en geweldige ontbijtjes. Nooit teveel om te helpen of om raad te geven. Vergeet zeker geen flesjes van hun eigen geperste olijfolie mee te nemen. Top koppel die een geweldige B&B runnen. We komen zeker terug. Ann&Wim

• 10claude en peggy03-10-2021

beste B&B waar we ooit verbleven zijn !

hacienda riogordo is een toplocatie met een zeer aangename gastheer en gastvrouw. Filip en Valerie zijn er wanneer ze er moeten zijn, nooit opdringerig, zeer vriendelijk, attent en hulpvaardig. de b&b is super proper, ontbijt is zeer lekker met verse huisgemaakte produkten en enorm gevarieerd. zeer mooi ruim zwembad van 15m met een waanzinnig zicht !!! was onze tweede keer maar zal zeker onze laatste keer niet zijn !

• 10FILIP SOENS02-10-2021

Zoek niet verder, hier kom je niets tekort!

Prachtig uitzicht. Ideale plek om tot rust te komen. Ontbijt is zeer lekker en verzorgd. Valerie, Filip en Cédric zorgen ervoor dat alles perfect verloopt. Zeker een aanrader, wij komen zeker nog terug.

Bed & Breakfast Hacienda Riogordo info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden