Bed and Breakfast Hacienda Riogordo

9,8

182 reviews over Bed and Breakfast Hacienda Riogordo in het Nederlands

Winnen-Lothist
12-8-2018

Logeren bij Belgen ,mooie streek in Andalusie goede ligging voor uitstappen te doen naar Granada,Ronda,Sevilla,Cordoba niet ver van de zee,prachtige natuur,wie van rust houd ideaal.

Top locatie en top mensen

Werner
7-8-2018

Mooie b&b. Met zeer aangename mensen.

Schitterende B&B

Karel Bourdon
        19-10-2017

Voor mij was het de tweede maal dat ik in B&B Riogordo logeerde. Deze keer met vrienden.

Beste B&B waar we ooit verbleven, dus zeker een reden om terug te komen. Bij Filip, Valerie en Cedric kom je voor een zorgeloze vakantie.

Net zoals in 2012 was alles perfect geregeld. Lekker ontbijt en diner, propere kamers met alle voorzieningen, mooi zwembad in een schitterende omgeving.

Veel mogelijkheden voor uitstappen in de omgeving en ook goeie adresjes om lekker te gaan eten.

Een prachtige oase van rust

Carolien & Hugo
        19-10-2017

Fantastisch mooi gelegen landgoed! Het ontbreekt je aan niets.

Prima kamers met een goed bed en 's morgens een heerlijk vers ontbijt op het terras in het ochtend-zonnetje.

Valerie en Filip zijn er voor jou met hun kennis van de streek, voor een praatje...

En ze laten je de nodige ruimte om te genieten!

Alles super verzorgd! Wij hebben écht genoten van (slechts) 5 dagen in Hacienda Riogordo. Heel centraal gelegen om wandelingen of dagtrips te doen.

Veel mensen komen ook terug... begrijpelijk!

Een heerlijke zorgeloze vakantie

Susanna en Daniel
        15-10-2017

Het was de eerste keer dat we "bij Belgen" logeerden. En het zal niet de laatste keer zijn, zeker weten :-) Tof, warm ontvangst door Valérie, Filip en Cédric én Tygra ;-) Het was een vakantie waar de batterijen helemaal terug opgeladen waren bij vertrek. Een aanrader!!

Geweldige B&B uitgebaat door fantastisch koppel.

Marc & Mieke
        10-10-2017

Aangename ontbijtruimte binnen en buiten met een dagelijkse variatie aan dagverse streekgebonden producten en lekker gebak ! Ook voor mensen met speciale wensen (bv gluten) wordt alles perfect geregeld. Pittoreske kamers die dagelijks worden verschoond, prachtig zwembad en geweldige natuur. Ook het avondeten is perfect. Maar het is vooral de gedrevenheid en de vriendelijkheid van Valérie en Filip die deze B&B "Top" maken ! Wij komen zeker nog een 5de keer !

Plek om meer keer naar terug te keren

Ghislaine Van Gerwen
        9-10-2017

De Hacienda Riogordo is bijzonder mooi gelegen, biedt vanop haar hoogte een prachtig uitzicht. De uitbaters zijn heel vriendelijk en behulpzaam, geven tal van toeristische en culinaire mogelijkheden en bieden 3 keer per week een verzorgd en lekker avondmaal. De hele accommodatie wordt professioneel geleid, is erg verzorgd en is een oase van rust.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Peter Keysers
        30-9-2017

Heel mooie B&B op een prachtige locatie met een zeer goed onderhouden tuin en zwembad. Filip, Valerie en zoon Cédric doen er alles aan om het hun gasten volledig naar hun zin te maken.

Een auto is zeker een must.

Heerlijk

Lisa, Jolien en Hazel
        28-9-2017

Voor de eerste keer met onze kleine dochter van 9 maanden op vakantie in Hacienda Riogordo. We hebben er erg van genoten, de hacienda is zalig gelegen en perfect in orde! Filip en Valerie zijn zo'n lieve mensen, heerlijk eten, alles voorzien voor Hazel, aan iedereen aan te raden!

Een heerlijke vakantie achter de rug

Karolien, Koen en Vik
        27-9-2017

We hebben er een super vakantie opzitten. Vik is 2 jaar en er was echt aan alles gedacht. Zijn bedje stond helemaal opgemaakt klaar, een kinderstoel, speelgoed, een badje, zelfs een aangepaste tandenborstel en tandpasta lagen voor hem klaar! Hij heeft het er helemaal naar zijn zin gehad en wij hebben ook helemaal kunnen relaxen aan het zwembad tijdens zijn middagdutjes en 's avond lekker kunnen tafelen wanneer hij al lag te slapen. Zo hebben wij dus ook extra van de vakantie kunnen genieten. De haciënda is prachtig gelegen en niet te ver van de zee en andere bezienswaardigheden. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hacienda Riogordo in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hacienda Riogordo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.