Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer bed & breakfast info

245 Reviews over Hacienda Riogordo

• 10Juliette09-06-2022

Superluxe 5 sterren B&B!

Wat een paradijsje in Andalusië is dit! Supermooie B&B met een prachtig, groot zwembad en mooi verzorgde tuin. Ontbijt was heel erg goed met elke dag een eitje naar wens en specialiteiten uit de regio. We hebben hele goede tips gekregen van Valerie en Filip, oa het varen met de catamaran was onvergetelijk met de dolfijnen die lange tijd met de boot meezwommen. Wij hadden de suite op de verdieping, mooi ingericht, met eigen dakterras. De kamer werd elke morgen perfect schoongemaakt en de minibar weer aangevuld. Voor herhaling vatbaar!!!

• 10Fam. Verhulst05-06-2022

Zalig!

Wij waren hier een weekje met onze kinderen in de paasvakantie. Deze B&B is top, Valerie en Filip leggen hun gasten echt in de watten. Zeer verzorgd uitgebreid ontbijt met elke dag variatie. En voor de uitstappen die we gepland hadden werden we telkens uitgebreid geïnformeerd en kregen we de nodige plannetjes mee. Het eten dat ze 's avonds enkele keren per week klaarmaken is zeker ook een aanrader. Filip en Valerie baten hun B&B uit met hart en ziel en dat stralen ze ook uit. Je voelt je er direct thuis. Wij gaan zeker nog terug.

• 10Marleen Deruyver18-05-2022

Fantastisch op elk vlak

Een auto is onmisbaar, stevige wandelschoenen en veel zonnecrème.

• 10Katleen en Gino19-04-2022

Aanrader, om terug te keren

Een prachtige locatie, goed gelegen om veel interessante uitstappen te maken. Kamers stijlvol ingericht, alles aanwezig wat je verlangt van een kamer. Gastheer en gastvrouw zorgen iedere dag voor een gevarieerd en smaakvol ontbijt. Ook de maaltijden 's avonds zijn een aanrader: lokale verse producten verwerkt in een smakelijk en mooi gedresseerd bord.

• 10Rudi Declerc11-01-2022

FANTASTISCHE ERVARING... OVER GANS DE LIJN...

Bij deze Belgen uw vakantie boeken is telkens opnieuw UNIEK. Valerie, Filip en ook zoon Cédric staan met hun WARME uitstraling TELKENS behulpzaam klaar voor hun gasten. Na verschillende keren te verblijven in hun Hacienda kozen we deze keer voor hun PENTHOUSE 'Torredelmar 4you'... gelegen aan het strand van Torre del Mar. Een puur luxe appartement. Ruim én comfortabel ingericht voor 4 personen én met 2 riante terrassen. De UITNODIGENDE tuin met palmbomen en zwembad én kinderbad waar je RELAX... urenlang kan genieten. Ook de garage zijn uiteraard een meerwaarde. Voor ons WEEROM een PERFECTE VAKANTIE in ons geliefde Andalusië! Bij leven en wel zijn... gaan we proberen ook dit jaar dat nog eens over te doen!!!

• 9Martine & Peter01-11-2021

Fantastisch !

"Hacienda Riogordo" staat voor thuiskomen, een plaats waar we ons goed voelen !
    We brachten al voor de 3de keer onze vakantie door bij Valerie en Filip. Telkens opnieuw genieten we van het hartelijke onthaal, perfect onderhouden B&B en de mooie ligging. Het zonnetje nemen we er graag bij.

• 10Martine & Bart18-10-2021

Subliem!!

Dit is een topadresje. Een aanrader voor diegene die rust willen combineren met wandelen, cultuur, lekker eten en drinken. Het ontbijt is tot in de puntjes verzorgd en het avondeten, een paar keer in de week, kan je best meepikken. Super lekker. De kamer is zeer smaakvol ingericht en zeer proper. We hebben van genoten en komen nog eens terug

• 10Marcus845614-10-2021

Zalig vertoeven...

Zeer aangename B&B, uitgebaat door een heel tof Belgisch koppel.
    Genieten van de rust, het uitzicht, de leuk ingerichte kamers (of appartementen), en de culinaire hoogstandjes (een paar keer per week), doe je hier! Ook het zwembad is een aanrader.

• 10Dit blijft een topper04-10-2021

Gewoon schitterend

Dit is en blijf een topper. Na verschillende bezoeken toch altijd dat extra meer service en dit in het Covid tijdperk. Gasten krijgen voor aankomst alle info digitaal (restaurants, wandelingen enz. ) over alles wat men kan beleven in Andalusië . Dit maak de voorbereiding van je reis veel gemakkelijker. Natuurlijk kan je ook alles persoonlijk vragen aan Filip en Valerie Dagelijks kan men er nu ook lunchen ( broodjes en slaatjes ) en dan nog de heerlijke diners 3 x per week. Nieuw is ook de zelfgemaakte Sangria en de huisaperitief van hoge kwaliteit !! Tafeltjes staan ruim uit elkaar en ieder heeft zijn eigen tafel en ligstoel voor de hele vakantie. De prettige en rustige sfeer is er steeds aanwezig en daarom ook veel terugkerende gasten.

• 10Ann en Wim03-10-2021

Geweldig!

Fantastisch over de ganse lijn. Top B&B in handen van 2 fantastische mensen Valerie en Filip. Alles top top van locatie tot begeleiding. Mooie, propere kamers met alles erop en eraan. Overheerlijke avondmalen en geweldige ontbijtjes. Nooit teveel om te helpen of om raad te geven. Vergeet zeker geen flesjes van hun eigen geperste olijfolie mee te nemen. Top koppel die een geweldige B&B runnen. We komen zeker terug. Ann&Wim

Bed & Breakfast Hacienda Riogordo info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Cerro de la Sacristia 107, 29 180