Bed and Breakfast Finca Gordo

9,6

7 reviews over Bed and Breakfast Finca Gordo in het Nederlands

Arjan
17-6-2019

Prachtige locatie, mooie kamer, heerlijk ontbijt en hele goede verzorging.

Gereisd Alleenreizend in juni 2019
Peter, eigenaar, 17-6-2019

Dank voor je mooie review, we gaan er alles aan doen om er toch een 10 van te maken. Hasta Luego

prachtig!

fam egbers
16-6-2019

Prachtige ligging met geweldig uitzicht.Hele gastvrije gastheer en gastvrouw. Het ontbijt was fantastisch, heerlijk zelf gemaakt notenbrood, verse jus.Elke dag wat anders een heerlijk eitje erbij. Mooie slaapkamers met mooi linnengoed en heerlijk badlaken voor bij het zwembad. Goede badkamers. Privé zitje bij elke kamer.Kortom een heel prettig en fijn verblijf. Je moet wel over een auto beschikken.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Peter, eigenaar, 17-6-2019

Dank voor jullie verblijf gezelligheid en mooie review.

Fica is mooi gelegen en de gastvrijheid is groots

G.W.P.A.O.L.
27-5-2019

De accommodatie is prima. Wil je langer dan 3 (zeer rustige) dagen verblijven en iets meer zien van de omgeving dan heb je een auto nodig zodat je mooie steden en dorpjes kunt bezoeken

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Peter, eigenaar, 29-5-2019

Dank je voor mooie review, we vonden het ook bijzonder prettig u te mogen ontvangen

Mooi en vriendelijke ontvangst

Nellemiek Laarakker
27-5-2019

Bewust dat het hoog ligt en een rustige plek, maar ook wat achteraf ligt. Een auto is fijn maar niet altijd gemakkelijk. Neem de tijd en de rust

Gereisd Alleenreizend in april 2019
Peter, eigenaar, 29-5-2019

Dank voor mooie review we. U was een van de eerste gasten en we hebben een aantal aanwijzingen van u aangepast. Hopelijk verblijft u volgende keer met nog meer plezier op onze finca

Geweldige lokatie met prachtig uitzicht .

Emile Reuhl
26-5-2019

Ruime en schone kamers met airco en eigen sanitair en uitstekende bedden. Het ontbijt was kakelvers en heel origineel. Indien gewenst kookt Peter de eigenaar van deze B&B s'avonds ook voor zijn gasten. Samen met zijn charmante vouw Marina legt hij zijn gasten in de watten en zorgt ervoor dat ze werkelijk niets tekort komen. Wij zijn van plan zeker nog eens terug te komen.Silvia en Emile.

Gereisd Met partner in mei 2019
peter, eigenaar, 29-5-2019

Dank je wel voor mooie woorden. Weet zeker als je weer 100 procent kunt lopen nog meer zult genieten van onze mooie omgeving. Graag zien we jullie terug

Adembenemend!

Brigitte Burgers
20-5-2019

Na ca. 40 minuten rijden vanaf het vliegveld, aan de hand van een duidelijke routebeschrijving, eerder toegestuurd door de eigenaar, werden we zeer warm ontvangen door het bijzonder leuke en vriendelijke echtpaar Peter en Marina. Het was alsof we droomden, wat een mega plek!!!! De rust, het adembenemende uitzicht, de prachtige ruime schone kamer met goede bedden, het voortreffelijke ontbijt, het heerlijke zwembad, de onvermoeibare en zeer gastvrije gastheer en gastvrouw, we hebben één en al lof!!!! Om lopend de omgeving te verkennen, zijn er vanuit Finca Gordo verschillende wandelingen beschreven, die met een beetje conditie en stevige schoenen heel goed te doen zijn. Je begeeft je in een oase van rust en een prachtige natuur. Ook een bezoek aan verschillende dorpen/steden is zeer aan te bevelen, een auto is dan wel een must. Kortom.......ga het ontdekken en er vooral van genieten!

Gereisd Met partner in mei 2019
Peter, eigenaar, 23-5-2019

Dank je wel voor deze mooie review. We doen er alles aan om jullie het naar jullie zin te maken. Blijkbaar is dat gelukt. Overigens waren jullie ook hele fijne gasten. Hopelijk tot een volgende keer

Prachtige omgeving en schitterend uitzicht.

Daphne
28-4-2019

Wateen heerlijk verblijf.! Stilte en prachtige omgeving op 40 minuten rijden van Malaga. Wij hebben een huurauto op het vliegveld genomen en dat ging prima. Echt genieten. Heerlijke kamer met lekkere bedden en uitzicht op de omringende bergen en een wit dorpje. Vriendelijke eigenaren die van je verblijf een heerlijke vakantie willen maken. Van het zwembad geen gebruik gemaakt, want het was nog te fris. Maar lag prachtig en zag er aantrekkelijk uit. Heerlijk ontbijt en goed eten. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Peter, eigenaar, 23-5-2019

Dank je wel voor de mooie review. Fijn dat jullie toch genoten hebben ook al was het wat slechter weer. We zullen ons best gaan doen om het eten ook naar hogere niveau te tillen

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Gordo in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Gordo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.