Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas

Genieten van het authentieke Spanje
Niky en Bart, 19-10-2013
Bezoek zeker El Torcal, info in de b&b
Bieke De Kort, 28-6-2013

Het enige om weten is: je kan NIET elke middag en/of avond eten in El Molino de Las Tablas. Voor ons geen probleem!

Wil je toch graag elke dag eten in de B&B: we vernamen dat dit vooraf WEL kan afgesproken worden. Heel klantgerichte B&B dus!!!

marc verbiest, 29-8-2012
Plan zeker een uitstap naar het Alhambra in Granada of naar het natuurpark El Torcal
Hera Neefs, 11-7-2012
Mooie en ruime kamers, lekker ontbijt met verse eitjes van de huiskippen, fruit uit de tuin, brood en confituur uit eigen keuken.
Véronique Vervloet, 7-7-2012
Mijn tip; zeker gaan en niet twijfelen!

craane elie, 5-7-2012
Je kan best een auto huren om naar mooie dorpjes te rijden zoals comares hoog op een topje van een berg;1 uurtje rijden. Ook torcal een mooi gebergte waar je een wandeling van 2 uur kan doen of eentje van 3 kwartier. Z e is niet zwaar maar je moet ze wel doen met wandelschoenen.Je zit ook maar 1 uurtje van tormolinos de zee. En de rots van gibraltar is wel 2 uurtjes rijden maar zeker de moeite om er eens heen te gaan.Het was toppi
Eric Henrard, 3-5-2012

Malage - leuke stad

Gibraltar - moet je gezien hebben

Ronda - mooi plaatsje

Torremolinos - leuke stranden

De Proost Patrick, 14-10-2011
De gastvrouw heeft voldoende informatie welke bezienwaardigheden de moeite zijn, er liggen ook voldoende boeken en folders. Ook over restaurants waar je lekker kunt gaan eten.