Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas
9,7

78 reviews over Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas in het Nederlands

Mooie B & B waar je zalig kunt genieten .

Ria en Janne Van de Pol
2-9-2018

Peggy de gastvrouw is super vriendelijk , ontbijtje om van te genieten ,kamers zijn heel proper en mooi .

Prachtige ligging en het zwembad is ook geweldig mooi . Ikzelf en mijn nichtje Janne hebben er echt van genoten .

Een aanrader om naartoe te gaan . Kom nog eens terug met onze Nisse 😎.

Grt Ria

Heerlijk en onvergetelijk!

Familie Van Gelder
19-7-2018

We hebben zo'n fantastische tijd gehad bij super gastvrouw Peggy en haar papa Leo! We voelden ons enorm welkom en werden de hele tijd in de watten gelegd met heerlijke ontbijtjes (elke dag werden we opnieuw verrast door een nieuw assortiment lekkers!), een enorm gezellige avond waarbij Peggy als een chef kok een grote (!) pan overheerlijke paella voor ons maakte met een lekker wijntje erbij, we konden heerlijk relaxen aan het zwembad waar we een ijskast met lekkere drankjes tot onze beschikking hadden, we kregen ook veel tips voor leuke uitjes, enz. Onze kinderen hadden hadden het erg naar hun zin! Met Luna (zalige, lieve knuffelhond) gingen ze op avontuur in het aanliggend riviertje... ook vogel Flipke zorgde voor een vrolijke nood! We hebben enorm genoten van de rustige ligging en van de fijne omgeving! We kijken al uit naar de volgende keer!

Gewoon een leuke plaats om te vetoeven

Van Espen
30-6-2018

Alles wats goed. De gastvrouw Peggy was de perfecte gastvrouw. Vriendelijk tegen iedereen, enz.........

Heerlijk

Sigrid Van Gurp
15-6-2018

Het is een hele mooie locatie, gastvrij ontvangst, super uitgebreid ontbijt, prachtige omgeving, op bereisbare afstand van veel moois in de omgeving.

Zeker een aanrader!

Door de mooie locatie net buiten het dorp is het handig om vooraf even contact Peggy op te nemen over de route. Die is heel gemakkelijk, maar je moet het even weten.

Uitstekende B&B

Diane Hoppenbrouwers
5-4-2018

Heel warme ontvangst door gastvrouw Peggy. Lekker eten, met veel groenten en fruit uit de eigen "tuin van eden". Heel uitgebreid en lekker ontbijt. Een magnifiek gebouw, met mooie kamers, patio en zwembad. Een zeer rustgevende en prachtige lokatie naast een verfrissende rivier. Kortom : een prachtige B&B. Reeds de 5de keer dat we er overnachten.... dat spreekt voor zich, toch ?

Een oase van rust

Tom en Stella
23-10-2017

Wij hebben enorm genoten van de rust en de stilte, van het eten en de logeerruimte, van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van de fantastische gastvrouw en haar vader (en de hond!). Vergeet het Spaanse ontbijt, hier vind je een wereldontbijt! En elke dag anders, dank zij de vele vruchten en groenten uit eigen tuin. Je bent helemaal buiten en toch maar tien minuten lopen van het centrum van Riogordo, met z'n winkels en restaurants. En een ideaal punt om van daar uit allerlei uitstapjes te maken. Wij zouden eigenlijk meteen wel terug willen.....

Onvergetelijke ervaring

steve
2-10-2017

Prachtige B&B. Ideaal om tot rust te komen of te genieten van een wandeling in het mooie Andalusië. Zeer lekker ontbijt met streekgebonden producten en huisgemaakte confituren. Mooie ruime nette kamers. Geweldige gastvrouw.

Fantastische plaats

Thys Rita
2-7-2017

Fantastische gastvrijheid van onze gastvrouw Peggy.

Een tongstreling van haar kookkunsten,homemade marmelades,confituren van haar eigen fruitbomen,de vele streekproducten

We hebben ook genoten van de vele aangeboden activiteiten en uitstapjes.

De plaatselijke markt is "a place to do" ,de vriendelijkheid van de

Spanjaarden....je waant je er echt thuis, een echte aanrader

We gaan zeker nog eens terug !!!

Geweldig!

Erik & Rita
26-9-2016

Voor de 3de maal fantastisch ontvangen door Peggy en haar vader Leo, de honden Luna en Junior en we weten nu al dit niet de laatste keer zal zijn.

Mooie en nette kamers, prachtige omgeving, op wandelafstand van een dorpje met tal van heerlijke restaurants en leuke bars.

Elke morgen serveert Peggy een overheerlijk ontbijt met veel zelfgemaakte producten uit eigen tuin. Elke ochtend is er wel een gans ander aanbod.

Peggy, en ook haar vader, zijn echt in de wieg gelegd om mensen te verwennen.

Peggy, we kijken al uit naar een volgend verblijf!

Fantastisch, een echte aanrader

Filip, Sandra, Lieze en Lina
27-8-2016

Onze eerste kennismaking met een B&B was meteen een voltreffer.

Van zodra we de poort van El Molino de las tablas doorgingen, kwam het vakantiegevoel ons tegemoet. Prachtig verscholen aan een riviertje in het zalige Riogordo.

We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw Peggy, haar vader Leo samen met de honden Luna en Junior en de papegaai Flipke.

Ontbijt was heerlijk en gevarieerd met verse producten uit eigen tuin. Kamers waren proper, ruim en de airco was uitstekend.

Men kan ook gebruik maken van de ingerichte buitenkeuken. We werden tweemaal verwend met een heel lekker avondmaal.

Wie op zoek is naar een B&B die met hart en ziel wordt uitgebaat en een gastvrouw die steeds paraat staat, 1 adres: El Molino de las tablas.

We kijken al uit naar ons volgend bezoek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.