Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas ***

9,6

73 reviews over Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas in het Nederlands

Een oase van rust

Tom en Stella, 23-10-2017

Wij hebben enorm genoten van de rust en de stilte, van het eten en de logeerruimte, van de gastvrijheid en de vriendelijkheid van de fantastische gastvrouw en haar vader (en de hond!). Vergeet het Spaanse ontbijt, hier vind je een wereldontbijt! En elke dag anders, dank zij de vele vruchten en groenten uit eigen tuin. Je bent helemaal buiten en toch maar tien minuten lopen van het centrum van Riogordo, met z'n winkels en restaurants. En een ideaal punt om van daar uit allerlei uitstapjes te maken. Wij zouden eigenlijk meteen wel terug willen.....

Onvergetelijke ervaring

steve, 2-10-2017

Prachtige B&B. Ideaal om tot rust te komen of te genieten van een wandeling in het mooie Andalusië. Zeer lekker ontbijt met streekgebonden producten en huisgemaakte confituren. Mooie ruime nette kamers. Geweldige gastvrouw.

Fantastische plaats

Thys Rita, 2-7-2017

Fantastische gastvrijheid van onze gastvrouw Peggy.

Een tongstreling van haar kookkunsten,homemade marmelades,confituren van haar eigen fruitbomen,de vele streekproducten

We hebben ook genoten van de vele aangeboden activiteiten en uitstapjes.

De plaatselijke markt is "a place to do" ,de vriendelijkheid van de

Spanjaarden....je waant je er echt thuis, een echte aanrader

We gaan zeker nog eens terug !!!

Geweldig!

Erik & Rita, 26-9-2016

Voor de 3de maal fantastisch ontvangen door Peggy en haar vader Leo, de honden Luna en Junior en we weten nu al dit niet de laatste keer zal zijn.

Mooie en nette kamers, prachtige omgeving, op wandelafstand van een dorpje met tal van heerlijke restaurants en leuke bars.

Elke morgen serveert Peggy een overheerlijk ontbijt met veel zelfgemaakte producten uit eigen tuin. Elke ochtend is er wel een gans ander aanbod.

Peggy, en ook haar vader, zijn echt in de wieg gelegd om mensen te verwennen.

Peggy, we kijken al uit naar een volgend verblijf!

Fantastisch, een echte aanrader

Filip, Sandra, Lieze en Lina, 27-8-2016

Onze eerste kennismaking met een B&B was meteen een voltreffer.

Van zodra we de poort van El Molino de las tablas doorgingen, kwam het vakantiegevoel ons tegemoet. Prachtig verscholen aan een riviertje in het zalige Riogordo.

We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw Peggy, haar vader Leo samen met de honden Luna en Junior en de papegaai Flipke.

Ontbijt was heerlijk en gevarieerd met verse producten uit eigen tuin. Kamers waren proper, ruim en de airco was uitstekend.

Men kan ook gebruik maken van de ingerichte buitenkeuken. We werden tweemaal verwend met een heel lekker avondmaal.

Wie op zoek is naar een B&B die met hart en ziel wordt uitgebaat en een gastvrouw die steeds paraat staat, 1 adres: El Molino de las tablas.

We kijken al uit naar ons volgend bezoek.

Een echte aanrader!

Geert & Elke & Jill, 26-8-2016

Super mooi gelegen B&B aan de rand van het dorpje Riogordo.

Naast een klein riviertje. Een oase van rust in het 'echte' Andalusië.

De eigenaars Peggy en Leo geven je meteen een thuis-gevoel. Je kan hen alles vragen. Ontbijt zeer lekker en dagelijks gevarieerd met fruit uit eigen tuin. Mooi zwembad met praktische buitenkeuken.

Riogordo zelf is ook de leuk om door te wandelen. Verschillende typische restaurants waar je voor weinig geld lekker kan eten.

En waakhond 'Luna' (meer een grote teddy-beer) zorgt voor de nodige animatie op het domein.

Kortom, meer dan de moeite waard om hier te stoppen. Wij komen zeker nog terug.

Meer dan fantastisch!

Véronique Vervloet, 22-8-2016

Vooral rust, maar ook een fantastische gastvrijheid vind je hier. Je kan hier eindeloos wandelen, Malaga en andere steden leggen niet veraf, maar ook een dagje aan het zwembad kan deugd doen.

De kamers hebben alles wat je nodig hebt en worden dagelijks mooi onderhouden. Net zoals het zwembad en al de andere publieke ruimtes.

Bij het ontbijt krijg je vaak zelfgemaakte producten, maar ook groenten en fruit die in eigen tuin zijn gekweekt. Verser kan dus echt niet.

Zeker een aanrader!

Voor mij was het de 2e keer, maar er staat zeker nog een 3e ingepland.

fantastisch!

Berry&Marjo, 8-5-2016

Zelden zo'n relaxte b&b meegemaakt, je hoort er alleen het water van de rivier stromen en de vogels fluiten.

Zeer gastvrije eigenaresse, voor wie niets teveel gevraagd is.

Omgeving is wat minder spannend, maar met de huurauto kun je het bruisende Spanje opzoeken.

Verscholen paradijs!

Bart, 9-10-2015

Het was en kort verblijf en het enige wat ik kan zeggen is "thumbs up".

In oktober komen we terug!

Tine Vermeulen, 28-7-2015

Het was een super week! De kids hebben zich heel goed geamuseerd! Een week was eigenlijk te kort!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast El Molino de Las Tablas scoort een 9.62 uit 10 op basis van 77 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: