Bed and Breakfast Casa El Algarrobo

Bed and Breakfast Casa El Algarrobo
9,5

32 tips over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo

Geert Borrenberghs, 2-12-2017

de weg (oprit) ernaar toe is onverhard met steile hellingen, goede wagen voorzien

vraag naar de paella van Wim

Van Genechten Jan, 24-10-2017
Dorien en Wim helpen je zeker op weg om alle bezienswaardigheden te ontdekken.
Nienke , 25-9-2017
Niet zozeer een tip, maar de b&b ligt in de bergen. Middels een smalle en hobbelige weg omhoog kom je vanzelf bij de b&b.

Horemans Annelies, 25-9-2017
Periode rond 15 augustus is ideaal om hier te verblijven! Zwoele temperaturen en de schuimparty in het dorp vlakbij is niet te missen ! Ambiance gegarandeerd!!
José & Wies, 16-9-2017
we voelden ons onmiddellijk thuis Wim en Dorien zijn supervriendelijke mensen
H. Renst, 30-10-2016
Huur niet in de kleinste categorie een auto want er moet in dit deel van Spanje nu en dan flink geklommen worden. Een iets sterkere variant is aan te raden. (Wij hadden een Ford Fiesta en die voldeed goed maar andere gasten met o.a. een Fiat Panda waren daar minder tevreden over.)

Fam. Segers Claessens, 30-10-2016
Zeker bezoek doen aan El Torcal wat in de buurt ligt een gewoon prachtig !!
Andre69, 27-9-2016
El camino del rey is zeer leuke dagtrip.
Hellen, 25-9-2016
Zeker El Torcal bezoeken, erg mooi
Eugeen Crabbé , 15-9-2016
Het kortst bijgelegen restaurantje (3 km), bar Ortega, is een aanrader, want ongedwongen en lekker.