Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

270 Reviews over Casa El Algarrobo

• 9Jan en Martine19-10-2021

Zalig!

Zeer goede ontvangst door de gastvrouw. De blauwe kamer is de beste! Ontbijt superheerlijk met altijd een surprise! Zalige buitenruimte met zicht op bergen en een buitenkeuken . Zeer proper.

• 9Richard28-08-2020

Fijn ontspannen op een berg

Fijne plek. Schone kamer , wordt elke dag schoongemaakt. Heerlijk ontbijt. Genoeg plek om te relaxen en even af te koelen in het zwembad. Alles is mooi opgezet. Wij hebben alleen Wim ontmoet. Was super behulpzaam . Makkelijk is ook de grote koelkast met drankjes,snacks en ijsjes. De hondjes en de kat waren heel lief..kinderen waren er dol op. De ezels zijn gewoon heel leuk..

• 9Chris26-08-2020

Eerste keer b&b vakantie

Rustige locatie en een gast heer- en vrouw om u tegen te zeggen. Tips om een uitstap te doen hoef je maar te vragen. Het ontbijt is meer dan compleet en met elke dag nog een extra verrassing erbij, wat moet een mens meer hebben. Voor de rest is alles aanwezig om de vakantie tot een goed eind te brengen.

• 9Carel Coppen26-09-2019

Heerlijk

Wij hebben een week gelogeerd bij Dorien en Wim en hun huisdieren ( Casa El Algarrobo ) in Andalusie en hebben genoten van hun schitterende B&B en gastvrijheid. Iedere dag een heerlijk ontbijt op het terras met een schitterend uitzicht onder de opkomende Spaanse zon. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Caroline26-09-2019

Een heerlijke plek om te verblijven.

We hebben een geweldig verblijf gehad. Kamer prima. Uitzicht was prachtig en de pizza avond verzorgd door Wim en Dorien was ook heerlijk. Je wordt er echt in de watten gelegd.

• 10Jan Wolters26-09-2019

Super accomodatie met geweldige gastvrouw/heer.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad van 7 dagen bij Dorien, Wim en de ezeltjes. De accomodatie is top, het gastheer- en gastvrouwschap van Wim en Dorien is geweldig. Naast een gezellige pizza-avond en een leuk gezamenlijk etentje in Riogordo, genoten we ook dagelijks van een heerlijk ontbijt. Zelfgebakken brood, heerlijke verse sinaasappelsap en een dagelijks wisselend extraatje bij het ontbijt. De locatie is heerlijk rustig en een prima uitvalsbasis voor de omgeving. Kortom, een super verblijf en een echte aanrader!

• 10Marcel Muizelaar16-09-2019

Genieten in Andalusië op een strategische plek!

Wij hebben een week op deze fantastische locatie overnacht. Je kunt merken dat Dorien en Wim zorg en liefde hebben voor hun B&B. De hele Casa straalt dit uit. Het is er verzorgd en netjes. Prachtige ligging, midden in de heuvels. Heerlijk ontbijten met een fantastische uitzicht. Top! Wij hebben mogen genieten van de BBQ. Heerlijk!

• 9Dieter Geldhof26-08-2019

De moeite waard!

Heel mooie vakantie beleefd in Riogordo. Wim en Dorien zijn heel vriendelijke mensen die met liefde en passie hun B&B uitbaten. Altijd een heel lekker ontbijt met iedere dag een warme verrassing. Hun paella en pizza avond waren heel lekker en gezellig. Wij hadden onze peuter (2jaar) mee, en deze formule was ideaal. Mooie omgeving en niet zo ver gelegen van de badstadjes (max 1uur).

• 10Dirk Vervaeke24-08-2019

Super fijn verblijf!

We verbleven een weekje bij Casa El Algarrobo. Alle positieve commentaren die we vooraf hadden geraadpleegd werden volledig bevestigd: een lekker, verzorgd ontbijt op het buitenterras met een dagelijkse warme verrassing, dagelijkse schoonmaak van de kamers en een klein, maar fijn zwembad. Daarnaast ontpoppen Wim en Dorien zich als een perfect gastkoppel, terwijl ook hun maaltijden door ons allemaal erg gesmaakt werden. De B&B is ook heel rustig gelegen in een prachtig landschap. Kortom: een echte aanrader!

• 10Veerle Driesen11-08-2019

Een fantastische B&B in het mooie Andalusiê

In juli zijn we op vakantie geweest bij deze prachtige B&B Casa El Algarrobo bij Wim en Dorien. Elke ochtend is er een heerlijk ontbijt met verse producten en een verrasing. 2x in de week is er een pizza-of paella avond met de andere gasten. Echt gezellig! Wim en Dorien staan altijd klaar voor je te helpen en een praatje. Wim en Dorien bedankt voor jullie gastvrijheid. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Bed & Breakfast Casa El Algarrobo info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden