Bed and Breakfast Casa El Algarrobo *****

9,4

226 reviews over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in het Nederlands

Gezellige B&B en uniek gelegen

Geert Borrenberghs, 2-12-2017

mooie B&B in een geweldige en rustige omgeving

zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw

kamers zijn kraaknet en praktisch met alles wat je nodig hebt

gezellig vertoeven op het terras met een huisgebrouwen biertje

Super!

Heidi, 28-10-2017

Dorien en wim weten perfect hoe ze mensen moeten ontvangen! Je krijgt een lekker , uitgebreid ontbijt met vele huisgemaakte producten. Je kan er genieten van de rust, de natuur! Een aanrader voor iedereen die rust zoekt!

Het is een prachtige plek!

Henny van Seeters , 25-10-2017

Keurig nette B&B, goed verzorgd qua eten, nette kamers, vriendelijk personeel, lekker zwembad, rustige omgeving prachtig uitzicht.

De weg ernaartoe is wat spannend. Aardig steile zandweg naar beneden en omhoog, maar het uitzicht maakt dit helemaal goed!

Amazing place

Van Genechten Jan, 24-10-2017

Zeker heb bezoeken waard en centraal gelegen tussen een paar prachtige Spaanse steden en bezienswaardigheden en met lekkere typische Spaanse restaurantjes in de omgeving. Alle kamers tip top in orde en voorzien van een airco.

voor ons een paradijs

ludo millen, 23-10-2017

alle dagen wordt de kamer schoongemaakt - voor ons was deze plek ideaal - voor de 1ste keer op dezelfde plek geboekt dus dat spreekt voor zich.

Alles wat je verwacht van een b&b !

Moons Chantal en Stef, 11-10-2017

Dankzij de fantastisch goede zorgen van Dorien en Wim, telkens weer een aangenaam verblijf !! Ontbijt zeer lekker en verzorgd, met elke dag een andere verrassing, en de paella van Wim is om duimen en vingers af te likken !! De kamers zijn kraaknet, het terras supergezellig, en het uitzicht maakt het plaatje af ! Een aanrader !!!

Mooie plek om uit te rusten na een rondreis.

Nele Deceulaer, 3-10-2017

Prachtige B & B nabij Malaga. Het ontbijt was fantastisch!! En tijdens de pizza avond hebben we de beste pizza's ooit gegeten! Heel erg leuke vakantie gehad!

Genieten!

Nienke , 25-9-2017

Afgelopen zomer (2017 ) verbleven wij 1 week bij Wim en Dorien. Het was in een woord genieten! Het uitzicht, de plek, het ontbijt, de gastvrijheid, de buitenkeuken en de leuke avonden waren werkelijk fantastisch! Wij waren er met zn drieën (waaronder 1 kind) en wij hebben ons heel goed kunnen vermaken. Voor ons kind was er veel te doen: er was veel speelgoed, een glijbaan en na het ontbijt mocht hij de ezeltjes te eten geven. Tot slot de buitenkeuken: uiteten is natuurlijk ontzettend leuk, maar buiten koken met een glas wijn en het adembenemende uitzicht, is totaal geen straf :-). Het is een perfecte plek voor zowel stelletjes als gezinnen.

Zalig verblijf in een zalige omgeving !!

Horemans Annelies, 25-9-2017

Fantastische B& B in een zeer rustig, prachtig gelegen kader! Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed, nette kamers, geweldige huisdieren en ga zo maar door...

Wim & Dorien zijn zeer toffe mensen om bij te verblijven! Paella van Wim is overheerlijk en ook de platte kaastaart van Dorien is niet te versmaden!! Een aanrader op alle gebied!

Een echte aanrader!

Annelies Eeckhout, 18-9-2017

Alles was tip-top in orde. De familiekamer was heel ruim en netjes. Fantastisch zicht van op het terras. Dorien en Wim zijn super vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is erg verzorgd met verse producten en elke morgen een warme, vers bereide verrassing van Dorien. De sfeer is er heel gemoedelijk. Er is accommodatie om gezellig samen te zitten maar je kan evengoed op je eigen terrasje zitten in alle privacy. We maken zeker reclame bij anderen. Wim en Dorien, jullie doen dit prima als gastheer en gastvrouw! We komen nog wel eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa El Algarrobo scoort een 9.42 uit 10 op basis van 227 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: