Bed and Breakfast Casa El Algarrobo

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa El Algarrobo
9,4

247 reviews over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in het Nederlands

Een hele fijne plek bij lieve mensen

Hans en Elly
13-9-2018

Het weggetje naar de B&B is even wennen, is onverhard en gaat vrij steil omhoog. Wanneer je eenmaal boven bent is het zeker de moeite waard.

Een stoel op de kamer zou fijn zijn zodat je niet altijd op het bed hoeft te zitten.

Een aanrader.

Fam. Van Woensel
4-9-2018

Heel rustig, afgelegen en nogal speciaal om er naar toe te rijden... Nette en propere kamers. Het ontbijt is verzorgd met verse zelfgemaakte producten en elke dag een verrassing. Een aanrader!

Top week gehad

Werner
7-8-2018

Mooi verblijf en zeer aangename mensen.

Gewoon een fantastische plek

Rik Claeys
30-7-2018

Mooi uitzicht, gezellige plek, super gastvrouw en gastheer, ontbijt om ‘U’ tegen te zeggen, gewoon genieten moet je doen😜

Warm welkom onder de Spaanse zon!

Frank & Sheila
8-7-2018

Heerlijke accommodatie met een schitterend uitzicht over de omgeving. Als je de weg er naar toe getrotseerd hebt (hobbelige smalle zandweg omhoog) dan wacht je een warm welkom in een oase van rust. Gastvrijheid, heerlijke producten en van alle gemakken voorzien! Dorien en Wim hebben het prima voor elkaar!

Top lokatie met super service.

Pierre en José
2-7-2018

Hele mooie B&B op een perfecte uitvalslocatie

Dorien en Wim zijn hele aardige eigenaren met prima service.

Uitmuntend

Yves Mahieu
25-6-2018

De uitspraak leven als god in Frankrijk is hier ook geldig in deze prachtige B&B. Wat een ligging, ongelooflijk rustig, heel lekker ontbijt, prachtige uitbaters. Wat moet je nog meer hebben ?

fantastisch, een aanrader

herman en sonja de jong
19-6-2018

Casa El Algarrobo is erg mooi gelegen in het binnenland met heel mooi uitzicht waar je van kunt genieten als je s'morgens aan het ontbijt zit op het gezellige terrasje. Het ontbijt is fantastisch. Dorien maakt bijna alles zelf zoals het zelfgebakken brood, jam, yoghurt, verse jus d'orange (vitamientjes), iedere ochtend een huisgemaakte warme verrassing en een eitje zoals je het wenste. Vers fruit en nog veel meer. Daar is ook een buitenkeuken van alle gemakken voorzien waar je een maaltijd kan bereiden wat wij een paar keer gedaan hebben en heel fijn was. Dorien en Wim zorgen er voor dat je het er prima naar je zin hebt. Heel gastvrij. De pizza- en paellaavond verzorgd door Wim en Dorien waren zeer geslaagd en heel gezellig samen met de andere gasten. De koelkast staat altijd gevuld met o.a. lekkere spaanse en belgische bieren en wijn. Alles is heel goed verzorgd en schoon. De weg de berg op en af was iedere keer weer een leuk avontuur.

Een fantastisch en gastvrij verblijf

Michael en Carina Dekker van Dijk
13-6-2018

De gastvrijheid van Wim en Dorien, de ligging, het uitzicht en de b&b ligt centraal .

Leuk contact met andere gasten maar toch ook privé.

We hebben het eten wat Wim en Dorien 2 keer hebben bereid ook super lekker ervaren en er heerste een fijne sfeer.

De ezeltjes, de kippen de honden en de poes maakten de sfeer compleet.

Wij raden deze b&b zeker aan en de andere recensies zijn niet overdreven !

Dit gedeelte van Andalusie is een prachtige omgeving.

Wim en Dorien, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en gezelligheid.

Hier blijf je terugkomen

Harrie Leijtens
8-6-2018

Al voor de 3e keer deze B&B van Dorien en Wim bezocht. Het voelt als thuiskomen. Heerlijk plekje in Andalusië. Ontspannen sfeer, mooie en superschone kamers. Klasse ontbijt en 1 à 2 keer per week kun je aanschuiven voor het diner. Echt vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.