Bed and Breakfast Casa El Algarrobo

240 reviews over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in het Nederlands

fantastisch, een aanrader

herman en sonja de jong
19-6-2018

Casa El Algarrobo is erg mooi gelegen in het binnenland met heel mooi uitzicht waar je van kunt genieten als je s'morgens aan het ontbijt zit op het gezellige terrasje. Het ontbijt is fantastisch. Dorien maakt bijna alles zelf zoals het zelfgebakken brood, jam, yoghurt, verse jus d'orange (vitamientjes), iedere ochtend een huisgemaakte warme verrassing en een eitje zoals je het wenste. Vers fruit en nog veel meer. Daar is ook een buitenkeuken van alle gemakken voorzien waar je een maaltijd kan bereiden wat wij een paar keer gedaan hebben en heel fijn was. Dorien en Wim zorgen er voor dat je het er prima naar je zin hebt. Heel gastvrij. De pizza- en paellaavond verzorgd door Wim en Dorien waren zeer geslaagd en heel gezellig samen met de andere gasten. De koelkast staat altijd gevuld met o.a. lekkere spaanse en belgische bieren en wijn. Alles is heel goed verzorgd en schoon. De weg de berg op en af was iedere keer weer een leuk avontuur.

Een fantastisch en gastvrij verblijf

Michael en Carina Dekker van Dijk
13-6-2018

De gastvrijheid van Wim en Dorien, de ligging, het uitzicht en de b&b ligt centraal .

Leuk contact met andere gasten maar toch ook privé.

We hebben het eten wat Wim en Dorien 2 keer hebben bereid ook super lekker ervaren en er heerste een fijne sfeer.

De ezeltjes, de kippen de honden en de poes maakten de sfeer compleet.

Wij raden deze b&b zeker aan en de andere recensies zijn niet overdreven !

Dit gedeelte van Andalusie is een prachtige omgeving.

Wim en Dorien, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en gezelligheid.

Hier blijf je terugkomen

Harrie Leijtens
8-6-2018

Al voor de 3e keer deze B&B van Dorien en Wim bezocht. Het voelt als thuiskomen. Heerlijk plekje in Andalusië. Ontspannen sfeer, mooie en superschone kamers. Klasse ontbijt en 1 à 2 keer per week kun je aanschuiven voor het diner. Echt vakantie!

Perfect verblijf

Piet & Ria
4-6-2018

In deze B&B klopt alles!

Mooi pittoresk gelegen, keurig onderhouden en schoon.

Dorien en Wim zijn een geweldig koppel en runnen de B&B met verve. chapeau!

gewoon super goed !

Luc De Cat
4-6-2018

Ik besloot dit jaar mijn verjaardag vieren met het hele gezin bij Wim en Dorien. Met 10 personen hadden wij dan ook nog als pluspunt om nog eens over de ganse B&B te kunnen beschikken.

De goeie zorgen van Wim en Dorien voor ons waren weer uitmuntend. Het verblijf was weer super. Iedereen van ons heeft er ten volle van genoten. Dikke mercie Wim en Dorien, jullie zijn een 10 waard !!

heel toffe ervaring !

Marmis
29-5-2018

prachtig gelegen B&B : afgelegen maar heel mooie natuur en complete rust !

verzorgd ontbijt met lekkere zelfgemaakte produkten (brood, confituur), met liefde gesneden vers fruit en beleg. Elke dag vers geperst fruitsap en een warm gerechtje aangeboden...Eenvoudige maar zeer verzorgde kamers, Een aanrader !

fantastisch plekje !

peggy popelier
23-5-2018

prachtig, rust, omringd door de natuur en lieve dieren, verwend

met lekker verse produkten, een hartelijke ontvangst ; top !

Fijne uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken

Frans de Wit
21-5-2018

Een oase van rust. Mooie kamer. Iedere dag een heerlijk ontbijt, met alleen maar verse, en huisgemaakte ingrediënten. Wim en Dorien zijn een super gastheer en gastvrouw. Ze doen er alles aan om hun gasten een heel fijn verblijf te bieden.

Prachtige gastvrije B&B

Vicky
20-5-2018

Heerlijk verblijf gehad. Wim en Dorien hebben hier een prachtige accommodatie neergezet. Mooi uitzicht en heerlijk terras met buitenkeuken en lekkere biertjes. De kinderen vermaakte zich goed met speeltuintje, ezeltjes, hondjes en natuurlijk het zwembad. Huisje was klein maar alles aanwezig en handig ingericht, terrasje voor de deur. Wel goed om te beseffen dat je met de kinderen op de kamer slaapt. Heerlijke tijd gehad en het ontbijt, en de paella avond, waren hoogtepunten. Aanrader!

Zeker voor herhaling vatbaar

Merel van Pieterson
16-5-2018

We hebben een heerlijk verblijf gehad! Wim en Dorien zijn lieve mensen en weten precies hoe ze met de gasten om moeten gaan. Het ontbijt is zeer verzorgd en gevarieerd; eigen gebakken brood, zelfgemaakte jam en elke dag een warme verrassing en dat met een prachtig uitzicht vanaf het gezamenlijke terras. Voor onze kinderen (6 en 8 jaar) was het ook erg leuk; lekker kroelen en spelen met de honden/kat en elke dag de ezels eten geven. Qua omgeving is er voldoende te doen. Je kunt de steden zoals Cordoba, Malaga, Granada etc. of de mooie dorpjes van hieruit goed bezoeken of je kunt lekker de natuur in trekken. Ook het strand ligt nog op goede afstand. Kortom, voor ieder wat wils!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa El Algarrobo scoort een 9.45 uit 10 op basis van 241 reviews.