Bed and Breakfast Casa El Algarrobo

267 reviews over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo

• 2019
    9Carel Coppen26-09-2019

Heerlijk

Wij hebben een week gelogeerd bij Dorien en Wim en hun huisdieren ( Casa El Algarrobo ) in Andalusie en hebben genoten van hun schitterende B&B en gastvrijheid. Iedere dag een heerlijk ontbijt op het terras met een schitterend uitzicht onder de opkomende Spaanse zon. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Caroline26-09-2019

Een heerlijke plek om te verblijven.

We hebben een geweldig verblijf gehad. Kamer prima. Uitzicht was prachtig en de pizza avond verzorgd door Wim en Dorien was ook heerlijk. Je wordt er echt in de watten gelegd.

• 10Jan Wolters26-09-2019

Super accomodatie met geweldige gastvrouw/heer.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad van 7 dagen bij Dorien, Wim en de ezeltjes. De accomodatie is top, het gastheer- en gastvrouwschap van Wim en Dorien is geweldig. Naast een gezellige pizza-avond en een leuk gezamenlijk etentje in Riogordo, genoten we ook dagelijks van een heerlijk ontbijt. Zelfgebakken brood, heerlijke verse sinaasappelsap en een dagelijks wisselend extraatje bij het ontbijt. De locatie is heerlijk rustig en een prima uitvalsbasis voor de omgeving. Kortom, een super verblijf en een echte aanrader!

• 10Marcel Muizelaar16-09-2019

Genieten in Andalusië op een strategische plek!

Wij hebben een week op deze fantastische locatie overnacht. Je kunt merken dat Dorien en Wim zorg en liefde hebben voor hun B&B. De hele Casa straalt dit uit. Het is er verzorgd en netjes. Prachtige ligging, midden in de heuvels. Heerlijk ontbijten met een fantastische uitzicht. Top! Wij hebben mogen genieten van de BBQ. Heerlijk!

• 9Dieter Geldhof26-08-2019

De moeite waard!

Heel mooie vakantie beleefd in Riogordo. Wim en Dorien zijn heel vriendelijke mensen die met liefde en passie hun B&B uitbaten. Altijd een heel lekker ontbijt met iedere dag een warme verrassing. Hun paella en pizza avond waren heel lekker en gezellig. Wij hadden onze peuter (2jaar) mee, en deze formule was ideaal. Mooie omgeving en niet zo ver gelegen van de badstadjes (max 1uur).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Dirk Vervaeke24-08-2019

Super fijn verblijf!

We verbleven een weekje bij Casa El Algarrobo. Alle positieve commentaren die we vooraf hadden geraadpleegd werden volledig bevestigd: een lekker, verzorgd ontbijt op het buitenterras met een dagelijkse warme verrassing, dagelijkse schoonmaak van de kamers en een klein, maar fijn zwembad. Daarnaast ontpoppen Wim en Dorien zich als een perfect gastkoppel, terwijl ook hun maaltijden door ons allemaal erg gesmaakt werden. De B&B is ook heel rustig gelegen in een prachtig landschap. Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Veerle Driesen11-08-2019

Een fantastische B&B in het mooie Andalusiê

In juli zijn we op vakantie geweest bij deze prachtige B&B Casa El Algarrobo bij Wim en Dorien. Elke ochtend is er een heerlijk ontbijt met verse producten en een verrasing. 2x in de week is er een pizza-of paella avond met de andere gasten. Echt gezellig! Wim en Dorien staan altijd klaar voor je te helpen en een praatje. Wim en Dorien bedankt voor jullie gastvrijheid. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Bianca In de Braekt09-08-2019

Een dikke 10 voor Gastvrijheid en Gastronomie!

Wij hebben in deze mooie Casa mogen verblijven van 9 tot en met 22 juli 2019. Het is een prachtig, mooi gelegen, goed verzorgde Casa! Een goede uitvalbasis naar al het moois Andalusië te bieden heeft. Elke ochtend genoten van een heerlijk ontbijt: verse jus d'orange, koffie, thee, melk. Elke ochtend diverse versgebakken brood, heerlijke vleeswaren en kaassoorten, eigengemaakte yoghurt met vers fruit, eigengemaakte jam (3 soorten) én de heerlijke warme verrassing die echt elke dag anders was. Verder hebben wij 3 avonden genoten van respectievelijk een Pizza-avond (daar mogen de Italianen een puntje aan zuigen), Paëlla-avond (écht rijkelijk gevuld) en een BBQ-avond met superlekker vlees en vis. Tevens voorzien van heerlijke voorafjes en een nagerecht! Echt top! Je voelt je echt meteen thuis en welkom bij Dorien en Wim!! We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Nicole05-07-2019

Een supertijd in een gastvrij verblijf

Wim en Dorien runnen deze heel gezellige B&B op een prachtige plek, ver van alle drukte. Een super locatie met hele nette en schone kamers( elke dag wordt het even opgefrist) met een eigen buitenzitje maar ook een gezamenlijk terras mét buitenkeuken. ‘S morgens steeds weer een lekker ontbijt mét een warme verassing op het grote terras. Wij hadden het genoegen mee te mogen eten; Wim en Dorien hebben zelfgemaakte pizza’s gebakken en alle gasten aten mee dus was een super gezellige avond! In combinatie met een lekker zwembad en veel kennis en tips over de omgeving en restaurantjes in de buurt hebben wij genoten van dit verblijf en van deze gastvrije eigenaren!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jan25-06-2019

Muy bien !

Super verblijf hadden we bij Wim en Dorien . We kunnen deze locatie aan iedereen aanraden . Ideale uitvalsbasis om Andalusië te bezoeken . Dagelijks zeer uitgebreid ontbijt op het zonneterras en 's avonds konden we smullen van pizza of paella a la minute klaargemaakt door de plaatselijke paellero Wim . One to go !!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

32 tips over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo

• Ton en Geri, 13-04-2014

Wij zouden volgende keer kiezen voor de luxe kamer. Het verschil is vooral dat het sanitair gedeelte met een deur kan worden afgesloten van de rest van de kamer, geeft toch net weer iets meer privacy. Bij de standaardkamer is dit niet het geval.

• Jola, 15-04-2014

Zorg ervoor dat je eerste aankomst niet in het donker valt. De 1e keer lijkt het weggetje naar de B&B een hachelijk avontuur, maar na 2 dagen stuur je je als volleerd 'of the road' rijder de auto naar de hoofdweg.

• Gregor & Bianca, 27-10-2013

In Andlusië kan je heerlijk goedkoop eten en een biertje of een wijntje zijn zeer goed te betalen.

1 vraag over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo

• Steven, 24-08-2014

WiFi

Is er WiFi aanwezig in Casa El Algarrobo?

Wim, 24-09-2014

Beste Steven,