Bed and Breakfast Casa El Algarrobo

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Casa El Algarrobo
9,4

253 reviews over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in het Nederlands

Gastvrijheid met een grote "G"!

Liesbeth Blankespoor,
27-11-2018

Deze B en B is echt een aanrader als je houdt van rust en het geen probleem vindt om de auto te pakken voor de talloze bezienswaardigheden en restaurantjes. Wim en Dorien doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en zijn een geweldige gastheer en gastvrouw. We hebben genoten van het uitgebreide ontbijt (met elke dag een warme verrassing) en van de heerlijke Paella die Wim heeft gemaakt voor alle gasten. En met wat minder mooi weer werd de openhaard aangestoken, zodat het warm en knus was binnen. We hadden een heerlijke, schone kamer met een geweldig uitzicht. Kortom: absoluut een adres om te onthouden en nog eens terug te gaan!

gewoon doen, fijne b&b

Jack en Yvonne,
19-11-2018

wij hebben in de herfstvakantie 4 dagen verbleven bij Dorien en Wim,

mooie accommodatie met een geweldig uitzicht en zo stil boven op de berg!

de eerste avond konden we meteen heerlijk mee-eten van de paella, heerlijk en nog een lekker toetje. De weg naar boven naar de b&b was behoorlijk avontuurlijk, het was ook regenachtig soms en wat glibberig daardoor, spannend!

Door het wat mindere weer hebben we ook gezellig gebabbeld met andere gasten in het knusse gastenverblijf, kortom een fijn verblijf!

Gereisd met partner in oktober 2018

Super gezellige B&B, prachtige locatie!

Ronny & Tania,
28-10-2018

Casa El Algarrobo is een oase van rust midden de prachtige Andalusische natuur. De kamers zijn mooi ingericht en heel netjes. Verzorgd ontbijt met verse, eigengemaakte produkten. Een overvloed aan hartelijkheid, enthousiasme en gastvrijheid bij Dorien en Wim!

Gereisd met partner in oktober 2018

Als je in de buurt bent daar, zeker doen!

Marc,
25-10-2018

Geweldige locatie, buiten Malaga in de bergen.

Gastvrouw Dorien heeft ons goed verzorgd zodat het een onvergetelijke vakantie is geworden.

In de buurt genoeg lekkere restaurantjes waar je goed kunt eten, voor weinig geld.

Schone, leuke kamers met een geweldig uitzicht.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fantastisch!

Doriene,
24-10-2018

Fantastische plek om te verblijven. Hele rustige ligging in de heuvels met een schitterend uitzicht. Heerlijk rustige omgeving waar je echt op adem kunt komen.

De plek is wel wat afgelegen, alleen met de auto kan je naar een klein dorpje in de buurt ( 10 min rijden) Maar dit doet niet af aan deze geweldige plek, voor iedereen een aanrader. Heerlijk zwembad, hele gastvrije eigenaren, met zelfgemaakte producten verwennen ze je met een heerlijk ontbijt iedere ochtend. Vanaf hier een klein uurtje rijden naar Malaga, goed te doen voor een dagje Malaga bezoeken ( tip, huur fietsen daar!). Wij raden deze plek voor iedereen aan en komen misschien zelf ook nog eens terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Mooie omgeving en geweldige gastheer en gastvrouw.

Ellen Brouns,
22-10-2018

Verblijf van een week in Casa El Algaborro.

Gereisd met partner in oktober 2018

Een hele fijne plek bij lieve mensen

Hans en Elly,
13-9-2018

Het weggetje naar de B&B is even wennen, is onverhard en gaat vrij steil omhoog. Wanneer je eenmaal boven bent is het zeker de moeite waard.

Een stoel op de kamer zou fijn zijn zodat je niet altijd op het bed hoeft te zitten.

Gereisd met partner in september 2018

Een aanrader.

Fam. Van Woensel,
4-9-2018

Heel rustig, afgelegen en nogal speciaal om er naar toe te rijden... Nette en propere kamers. Het ontbijt is verzorgd met verse zelfgemaakte producten en elke dag een verrassing. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top week gehad

Werner,
7-8-2018

Mooi verblijf en zeer aangename mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Gewoon een fantastische plek

Rik Claeys,
30-7-2018

Mooi uitzicht, gezellige plek, super gastvrouw en gastheer, ontbijt om ‘U’ tegen te zeggen, gewoon genieten moet je doen😜

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Algarrobo in Riogordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Algarrobo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.