We hebben een aantal aanbieders voor Riogordo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Riogordo voor je op een rij gezet:

Reviews over Riogordo

rustig en origineel spaans dorpje

Geert Borrenberghs
    2-12-2017

zeer rustig overdag en komt s'avonds to leven in de bars en kleine restaurantjes met lekkere locale gerechten aan economische prijzen qua cultuur is er een olijfoliefabriekje dat je kunt bezoeken verschillende wandelingen vertrekken vanuit het dorpje om de prachtige omgeving te verkennen

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Mooie rustige omgeving

Henny van Seeters
    25-10-2017

Mooie rustige omgeving. Ongeveer 40 minuten tot de kust. Mooie natuurlparken in de omgeving te bezichtigen. Een auto is een vereiste om de omgeving te kunnen ontdekken. Voor ieder wat wils, de stad, natuur, cultuur en rust..

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustig dorp

Jos Aben
    19-7-2017

Riogordo is een typisch Spaans dorp. Basisbehoeften zijn aanwezig (voedingswinkel, bakker, bankautomaat, café, restaurantjes,...) Grotere steden (Malaga, Cordoba, Granada) zijn van hieruit vlot bereikbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 02 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed

Marianne Lecluyse
    7-1-2017

Deze review betreft enkel Riogordo en omgeving. Het is een goede uitvalbasis voor zowel culturele uitstappen als het ontdekken van de mooie natuur. Maar je hebt er wel een auto nodig. El Caminito del Rey is zeker een aanrader om te doen. El Torcal is speciaal, mooi, leuk om er de wandelingen te doen. Cordoba is heel mooi en was halfweg juni zeker niet overbevolkt. Het is een prachtige omgeving, en wanneer je wat rond rijdt, wordt je telkens verrast door de verscheidenheid van de natuur. Dit is terecht het Toscane van Spanje. Het massa toerisme was daar zeker nog niet te bespeuren. Op een half uur staat men aan de kust en er zijn rustig stranden te vinden. Wij zijn naar het strand van Chilches geweest en waren daar zo goed als alleen. Er was wel een strandbar waar we een lekkere Mojito hebben gedronken! Het stadje is aangenaam waar het dagelijkse leven zijn gang gaat. De zondag zijn de meeste restaurants er gesloten. Maar in de nabijheid (met de auto) is er iets te vinden. Een aanrader om te eten is in het dorpje Colmena, restaurant Meson El Pilar. We hebben er een fantastische vakantie gehad. Wij hadden dan ook nog een super verblijf in Haciënda Riogordo.

Mooie streek

Inge Ravyts
    5-10-2015

Riogordo is op zich een rustig dorpje waar cultuur en uitgaansleven niet bruisen. Het is er wel ideaal om tot rust te komen en de typische Spaanse sfeer op te snuiven. In de kleine restaurantjes kun je genieten van heerlijke tapa's en andere lokale specialiteiten. Ligt ook centraal om de rest van Andalusië te verkennen.

Gereisd Met partner in september 2015
Riogordo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 119 reviews