Bed and Breakfast Casa el Maro

Alleenreizend

Zo mooi

viola
23-11-2009

Plek, zo mooi dat je de natuurparken en de cultuurhistorische steden rondom er soms voor laat schieten om alleen al van het uitzicht, de stilte en het briesje rondom de berg te genieten. En dat rijmt.

Prachtige plek,op een heuvel

Bert
9-11-2009

Avontuurlijke reis ernaartoe, afgelegen maar prachtig gelegen, voor de rustzoeker die toch binnen een half uur aan het strand wil liggen, en direct vanaf de voordeur in de bergen wuil wandelen, of die binnen een uurtje in Malaga wil zijn (rechtsaf slaan) of in net zo korte tijd in Grenada (linksaf slaan). Kleinschalig en erg persoonlijk. Lekker eten (ook avondeten als je wil, want het is meer dan alleen een B&B). Toen wij er waren in november, was het nog altijd 26 graden.

Rustige en landelijke ligging

Pieter de Veth
6-11-2009

Ligging tussen de bergen is rustig. Vooral als men van de spaanse omgeving houdt. In de buurt van het strand en gezellige (kleine) dorpjes. Vooral de boulevard van torre del mar is gezellig !!

heerlijk genoten.

pmkersten
1-11-2009

Genoten van de rust en de vriendelijkheid. Voor herhaling vatbaar.

Mooie omgeving. Lekker gegeten, genoten van de omgeving alles bij elkaar een fijne vakantie.

Fantastisch kleinschalig oord!

Wilma
26-10-2009

Geweldige accomodatie voor wie van kleinschalig en vooral rust houdt.

Nederlandse gastheer (die geweldig koken kan!) en -vrouw die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

Kortom, als je even weg wilt van alle drukte en het slechte weer, is dit een geweldig oord om te vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa el Maro in Rio Bermuza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa el Maro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.