Bed and Breakfast Finca Bonilla

Bed and Breakfast Finca Bonilla
8,2

9 tips over Bed and Breakfast Finca Bonilla

arjan visser, 15-10-2014
Zeer geschikt als uitvalbasis voor dagtrips
Kim, 24-8-2014
Vroeg in de ochtend gaan hardlopen/wandelen langs de strandboulevard. Biedt gegarandeerd ontspanning, heerlijk begin van de dag!
Jos van Ginneken, 19-8-2014
De laatste kilometer is een onverharde weg,maar ik ben blij dat dat me niet heeft tegen gehouden want de lokatie maakt alles goed.

sabina velthuijsen, 19-8-2014

Huur minimaal een middenklasser, zodat je de laatste kilometers bergweg, zonder zorgen neemt.

Het gonst van de cultuur en mooie landschappen en steden,maar wij waren helemaal weg van het Spaanse strand met alleen maar Spanjaarden in Rincon op 15 minuten rijden.

henny, 5-12-2013
Neem in het stadje Rincon de autobus naar Malaga. Deze komt om de 20 minuten en doet er nog geen half uurtje over. Prijs per persoon is 1,60 euro enkel en de bus stopt aan de haven tegenover de winkelstraat en vlakbij de kathedraal en andere bezienswaardigheden. Taxi van daaruit terug naar Rincon kostte ons 18 euro. Wij raden zelfs de Finca aan om een citytrip te doen naar Malaga. Je hebt de rust, de schoonheid en de service en het vakantiegevoel aan een zeer goedkope prijs!
henny, 5-12-2013
Is kortbij Malaga, de plaats waar nog geen massatoerisme is maar waar de spanjaarden met vakantie gaan. Rincon is heel veelzijdig, zowel strand, cultuur, shoppen, natuur, lekker eten en bergwandelingen zijn mogelijk.

wim en marie, 20-7-2013
jammer dat er niet een goede weg is .... een 4x4 is aan te raden om veilig de berg op en af te kunnen. prachtig uitzicht en leuk dorp
Gillian Pagano Mirani, 11-1-2012
You will need a car to get there
waldy brewster, 11-1-2012
Dorpje zelf heeft goeie plekjes waar je kunt koffiedrinken, lekkere restaurantjes etc. Tripje naar Malaga is ook aan te raden. En het leukste barretje van europa: El pimpi in het dorpje El Palo bij Malaga maar dit is eigenlijk een geheim.