Reviews over Restabal

Leuk huis in een mooi authentiek Spaans dorp

Charles Grisel,
    30-1-2011

Wij hebben dit huis in juli 2009 geboekt via een Nederlandse organisatie genaamd "Spain Rural". De eigenaren van dit bedrijf bemiddelen in de verhuur van ongeveer 50 luxe authentieke dorpshuizen, boerderijtjes en/of villa's. Deze huizen zijn van buitenlandse eigenaren die ze helemaal hebben opgeknapt en zijn vaak voorzien van een zwembad. Ze liggen in authentieke Spaanse dorpjes waar je geen last hebt van grootschalige toerisme. het echte Spanje dus. Casa Fuente is een leuk en mooi huis met een dakterras met whirlpool in een dorpje in Andalusie genaamd Restabal. In een woord: "aanrader"! Als je van een mooie omgeving houd, rust zoekt en je met de schitterende omgeving van Andalusie wilt kennismaken zit je daar meer dan goed. Het huis is luxe en met zorg ingericht. Dit jaar gaan we een dorp verderop kijken in een ander huis van Spain Rural.