We hebben een aantal aanbieders voor Quéntar voor je op een rij gezet:

Reviews over Quéntar

Het echte Spaanse leven in de Sierra Nevada

Jacqueline!,
    22-9-2010

Dit was onze eerste accommodatie op onze rondreis door Andalusië. Het hotel heeft maar 5 kamers, wordt gerund door twee zussen en is tevens bar en ontmoetingsplaats voor de lokale bevolking. Gasten worden heel vriendelijk ontvangen en je hoort er meteen bij.

Het eten wordt bereid met verse ingrediënten uit eigen tuin; wij hebben er drie avonden heerlijk gedineerd. Het ontbijt was typisch Spaans: alleen wat stokbroodjes met jam en koffie, thee of melk, maar wij hebben ons hier absoluut niet aan gestoord.

Wij zijn met een van hen een morgen op ezeltocht geweest door de Sierra Nevada en dat was super!

De gastvrijheid hier was heel bijzonder. Onze jongste dochter mocht elke avond helpen met de verzorging van de pony en de ezel. Daarnaast hebben we samen met de locals Nederland-Spanje gekeken en ook samen de Spaanse overwinning en de Nederlandse tweede plaats gevierd!!

Wij vonden dit het leukste en gezelligste hotel tijdens onze rondreis...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010