Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

232 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

Prachtige accomodatie

Guido en Trees, 18-10-2016

Wel goed: De stilte en rust. De prachtige groene omgeving. Het samen ontbijten en avondeten. We werden heel goed onthaald en kregen heel snel een aperitief aangeboden door de vriendelijke gastheer Jacco. De gezellige sfeer binnenin de eetruimte met de open haard als het wat frisser werd. Het zwembad met bar.

Minder goed: de kamer een beetje krap in retrostijl, maar dit stoorde niet echt omdat je niet op de kamer leefde.

Conclusie: een aanrader voor mensen die van stilte, rust en gezelligheid houden.

fantastisch

Jan en Marleen, 7-10-2016

Zeer relaxt, goed eten en drinken, rustige omgeving

Super en ik kom zeker nog eens terug

Christine Van Bockhaven, 28-9-2016

Jacco is een heel attente en behulpzame gastheer. S'avonds bereidt hij een heerlijke maaltijd voor al zijn gasten of neemt je mee naar een leuke tapasbar. Stelt alles in het werk om je goed te voelen. Zorgt voor een gezellige en aangename sfeer en is altijd bereikbaar.Je krijgt vlot alle info over de streek , bezienswaardigheden en festiviteiten. Nog maar zelden meegemaakt! Ik waardeer vooral de persoonlijke aanpak van deze b&b. De ligging is ook ideaal.

Enkel lof voor deze hardwerkende en attente gastheer.

Erg gezellig & echt Spaans

de Vries, 25-9-2016

Heerlijk genoten, Jacco doet erg zijn best voor zijn gasten.

Eten was erg lekker en gezellig aan de grote tafel in de tuin.

Zwembad en ligging zijn mooi en gelukkig was er airco op de kamer met het warme weer. Het is echt een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!

erg mooi

mariska, 18-9-2016

We zijn hier een aantal nachten geweest en het was erg goed.

Een mooie uitval basis om diverse uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld sevilla of ronda.

De ligging is erg mooi, midden in de natuur en zeer sfeervol ingericht met in de stijl van andalusie. Het ontbijt was erg lekker. We hebben hier heel erg genoten en Jacco is een goede gastheer, hij doet er alles naar om het je naar de zin te maken.

Zeker een aanrader!

heel fijn

Irma Kanis, 17-9-2016

Een gezellige B&B vooral voor gezinnen . Samen eten aan een lange tafel en genieten van de bijzonder goede kookkunst van de gastheer Jacco.

prachtig gelegen zwembad en mooie Spaanse kamers.

een goed vertrekpunt naar mooie steden en dorpjes en zeer rustig gelegen.

Genoten van de rust en de gastvrijheid

Ruud en Jetta, 12-9-2016

Heerlijke B&B op het Spaanse platteland. Prachtige stek op ca. 1 uur van Sevilla en Cadiz en prima uitvalsbasis om de omgeving met o.a. de mooie witte dorpen te verkennen. Eigenaar Jacco maakt het iedereen naar de zin en geeft leuke tips voor activiteiten in de omgeving. Fantasticsh ontbijt en lekker zwembad met zowel zon als schaduwopties. Als je 's avonds mee-eet is dat met de andere gasten maar dat was in ons geval erg gezellig en zeer smakelijk. Kortom: aanrader!

Prima

Thomas van Houten, 6-8-2016

Vriendelijke ontvangst door eigenaar Jacco. Zijn hartelijkheid en enthousiasme maken het verblijf hier bijzonder aangenaam. Zonder zijn aanwezigheid zou de beoordeling van deze accommodatie lager uitvallen.

Heerlijke B&B in mooie omgeving

Ageeth, 29-6-2016

Zeer gastvrij. Jacco zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Ontbijt was prima. We hebben er ook avonds heerlijk gegeten. Leuk contact met de andere gasten. Rustige omgeving. De accommodatie was niet makkelijk te vinden.

Geweldige week gehad .

hans_heye, 30-5-2016

Een fantastische B&B op een prachtige locatie . Heel centraal gelegen en alles is gewoon in orde. Heerlijk zwembad, prima kamers, prachtige tuin en goed eten. Jacco, de gastheer is vakkundig en staat altijd klaar voor informatie en helpt daar waar nodig is. Riet, de gastvrouw is druk achter de schermen bezig. Ook het overige personeel is uiterst vriendelijk en deskundig. Kortom, dit is een adres wat een extra sterretje verdiend. Wij hebben met 12 personen een geweldige week gehad en komen graag nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 8.98 uit 10 op basis van 240 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: