Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort
Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

232 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

prachtige natuur, heel mooie accommodatie.

ann jonckheer, 12-8-2010

Je vindt hier op een uurtje afstand mooie steden (Sevilla, Ronda...) en mooie natuur alom. Ook het natuurpark Doñana is bereikbaar. In de Maravilla zelf heb je een prachtige omgeving, gemoedelijke en vriendelijke ontvangst waardoor je je dadelijk thuis voelt, mooie kamers, lekker eten. Voor ons was het een weekje heerlijke vakantie.
Jacco en Riët, gastheer, 13-2-2011

Beste Spanjeliefhebbers,

Met trots kunnen wij u vertellen dat we per 1 februari de nieuwe eigenaren van Maravilla Verde. Dit betekent niet dat er heel veel zal veranderen. De plek blijft fantastisch, de faciliteiten ook. Wel zullen we uw geschreven kritieken ter harte nemen en zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet komen.

U bent van harte welkom om te genieten van deze fantastische plek.

Met vriendelijk groet,

Jacco Janse en Riët Oving

Uniek, enig in zijn soort.

Jos Vercammen, 12-7-2010

Stilte ervaren, natuur beleven, rust zoals nergens anders.

En toch kan je het er zo dynamisch maken als je maar wil...

paradijs voor rustzoeker en vogelliefhebber

Giel en Tjitske, 5-7-2010

De toegangsweg van dik 2 km is onverhard maar zeer goed begaanbaar bij rustig rijden.

Dan kom je in een oase van rust terecht. Mooi complex met ruime en bovenal koele kamer.

Verzorging dik voldoende. Eten ook prima.

Klaske en Jan (en de twee stagiaires) hebben alle moeite gedaan om ons een geslaagd verblijf te bezorgen. Met name voor rustzoeker en vogelliefhebber de place to be.

'n Heerlijke plek!!

Wim Prosman, 31-5-2010

Net terug van 9 dagen bij Klaske en Jan, denken we al met heimwee terug aan ons verblijf in Maravilla Verde! We genoten van de prachtige natuur, de rust en de goede en lieve zorgen van onze gastvrouw en -heer.

Heerlijk fietsen op de via verde (door Jan met de auto naar het startpunt gebracht,pure luxe!), schitterend wandelen in het natuurpark van Grazalema, gieren en andere vogels spotten vanop de uitkijktoren ter plaatse, daguitstapjes naar Sevilla, Ronda en Arcos...het maakte de vakantie "volledig"!

Als je dan nog elk lekker ontbijt en dito avondmaal buiten kan genieten...wat kan een mens dan nog meer verlangen ?!

En dat enge weggetje...ja, dat went wel een beetje, al vonden we de ontmoeting met de loslopende paarden, buiten het terrein, wel wat bangelijk...nothing is perfect!!

Ideale plek om tot rust te komen.

Marc Alliët, 15-5-2010

Maravillaresort ligt prachtig verscholen tussen de heuvels rond Puerto Serrano - de weg er naartoe is een waar avontuur - en is een droomplek om tot rust te komen. Het biedt zowel de mogelijkheid om van de natuur te genieten - via verde de la sierra - als van de pueblos blancos (witte dorpen) en steden als Ronda en Jerez de la Frontera in de omgeving. Kamers zijn ruim en uitnodigend en de maaltijden, zowel ontbijt als avondeten, zijn uit de kunst.

Mooie plek zeker de moeite waard.

j.lageveen, 22-3-2010

De kamers zijn netjes en schoon,het eten is er goed,de eigenaren vriendelijk en behulpzaam.Een mooie omgeving om vakantie te houden.

zoals je hoopt dat een B&B zal zijn!

P. Lagas, 29-1-2010

eind november hebben we 5 dagen bij Klaske en Jan gelogeerd. Een prachtige, superstille plek in een vallei, waar de roofvogels de hele dag hoog in de lucht te bewonderen zijn, waar je uren kunt wandelen en fietsen en toch centraal gelegen, om uitstapjes te maken. Als je niet durft te rijden, moet je daar niet heen gaan, want de toegangsweg is even een uitdaging, maar dat went snel. Na 2 keer draai je daar je hand niet meer voor om. Wij hebben hem zelfs fietsend naar beneden afgelegd. Leuk en spannend. De kamer en ook de rest van de finca is schitterend gebouwd en zeer smaakvol ingericht. Doucheruimte zeer eenvoudig, maar schoon, bedden liggen heerlijk. sAvonds was het koud, maar in de eetkamer brandde een groot vuur en het eten smaakte prima. Gastvrouw/heerschap, zoals je hoopt te vinden in een B&B. Hopelijk tot ziens, Pieteren Ineke Lagas, Katwijk.

Nooit meer!

carolien de zeeuw, 3-1-2010

Wij waren in sept 2009 op rondreis door Andalusie. We hebben vele B&B's aangedaan en waren zeer enthousiast tot we hier kwamen! Schandalig dat er niet op de website wordt aangegeven dat je minimaal 20 minuten een onverhard, smal, uit rotsblokken bestaand pad moet volgen om bij je bestemming te komen. De kamer was leuk maar het 'natte' gedeelte stelde niets voor: klein, geen deur in het toilet, ongelooflijk stinkend riool, ongedierte en 's avonds laat geen warm water om te douchen. We hebben dat aan Klaske doorgegeven maar na 3 dagen kwamen we erachter dat zij het niet aan haar man had doorgegeven. Het eten was zeer matig: geen voorgerechtje, een Indiaas kerriestoofpotje met pasta is toch niet echt Spaans te noemen, Het zwembad zag er prachtig uit op de krioelende megapissebedden en de verhouding chloor-water na. Prima als je op een dergelijk landgoed honden hebt lopen maar niet ten laste van je gasten! De prijs-/kwaliteitverhouding was ver te zoeken. Niet voor herhaling vatbaar!!!!!!

Wij noemden Maravilla verde "Ons paradijs"

H.A. van de Hoef, 18-11-2009

Maravilla Verde doet de naam eer aan. Een stromende rivier, een dal omgeven door bergen en alle denkbare planten en bomen. Een paradijs voor iedereen die rust en ruimte zoekt. Een fijne ruime kamer, goede bedden, voorzien van klamboe. Het was vijf dagen onze basis voor korte dagtrips.

s' Avonds rust en elke avond een goed spaans georienteerd diner. De toegangsweg is even een uitdaging, maar dat went snel. Een plaats om terug te gaan.

Henk en Annie

rust, natuur, stilte en gastvrijheid

Lydia, 16-11-2009

Onverwacht duikt na een twintig minuten durende rit de oase op van een authentieke Spaanse boerderij. Gelegen in een prachtig berggebied aan een bruisend riviertje. De stilte wordt alleen maar verbroken door de dagelijkse gang van de berggeiten die met hun belgeluid een waar concert geven. De Nederlandse eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. In de lounge 's-avonds bij het open haard vuur met een heerlijk glas wijn waan je je een rijke landeigenaar. De maaltijden zijn heerlijk met eerlijke producten bereid. Verder kan je een massage krijgen en gebruik maken van de jacuzzi met uitzicht op de bergen. Ik zocht rust en stilte en dat heb ik gekregen. Heerlijk uitrusten aan het zwembad, wandelen in de natuur: ik kan het iedereen aanraden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 8.98 uit 10 op basis van 240 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: