Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort ***

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort
Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

232 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

Prachtige locatie met voor zowel ouders als kinderen van alles te doen. Sterk gericht op samen met anderen vakantie vieren (je ontbijt samen aan een lange tafel en kunt ook samen 's avonds eten maar het moet niet) en op die manier maak je snel en informeel contact. Ontbijt was prima geregeld, de bedden elke dag weer voor je opgemaakt en schoongemaakt, mooi zwembad en tafeltennis en vanaf deze locatie kun je prima steden zoals Ronda bezoeken.

Schitterende plek in Andalusië

Ray steijvers, 3-8-2017

Wat een mooie locatie. Een prachtig huis waar het heerlijk verblijven is. De ligging is geschikt voor vele uitstapjes naar o.a. Cadiz, Sevilla en Ronda. Bij terugkomst is het heerlijk toeven in het prachtige zwembad. Wat een mooi uitzicht heb je hier. Jacco is een echte gastheer. Hij verzorgt een heerlijk ontbijt, kookt bijna elke dag de lekkerste gerechten. Hij staat altijd voor je klaar om je goede tips te geven over de omgeving. Kortom, wij hebben hier een super week gehad en komen hier zeker nog eens terug!

Heerlijk!

Renee en Martien, 26-7-2017

Wat een paradijs. Hier was 't voor ons echt vakantie. Ondanks dat we een paar dagen de enige gasten waren, op de familie na, voelden we ons er helemaal thuis. En.....we hadden een privé kok, Jacco, dat was heel luxe. Veel leuke verhalen en tips gehoord. En fantastisch gegeten. De kamers zijn stuk voor stuk een plaatje. Jacco en Riēt, jullie hebben een superstek gecreëerd en we komen zeker een keer terug, saampjes of met koppel vrienden, want daar is de plek ook heel geschikt voor. Hartelijke groet.

Wederom een heerlijke week!

John, 24-7-2017

De gastvrijheid van Jacco, Riët en de kinderen is fantastisch. Jacco is naast een uitstekende kok ook nog een wandelende reisgids die veel mooie plekjes kent in de omgeving. Verder mag natuurlijk een opmerking over de sherry niet ontbreken, dat is het hoogte punt ná het diner!

Wat een fantastische plek

Erik en Ellenw, 3-7-2017

Bij aankomst meteen het vakantiegevoel. Gastvrij, leuke kamer en een gezellig zwembad. De tuin is fantastisch. Jacco en Riët zijn relaxed, gezellig en zorgzaam. Het gezamelijk ontbijt en dineren geeft nog veel meer het vakantiegevoel.

En vergeet vooral de hangmat bij het zwembad niet. In de omgeving zijn genoeg leuke plaatsjes en activiteiten.

gastvrij onthaal in mooie en rustige omgeving.

John.van.der.Pas, 3-7-2017

De aanduiding aan de hoofdweg is niet optimaal, de weg naar de B&B ia onverhard en hobbelig maar niet moeilijk om te berijden.

Het gastvriendelijke onthaal bij aankomst is prettig. hebben iedere avond meegegeten, moet wel even "s-morgens gemeld worden, hebben daar geen spijt van. Slaap accommodatie is eenvoudig, schoon en goed te doen. Prima uitvalsbasis voor bezoek aan bv. Ronda, Zahara en fiets tochten. Beslist een aanrader

voor een meerdaags verblijf waar gastvrijheid, lekker eten, dag tochten per auto of fiets en lekker relaxen tot de mogelijkheden behoren. Alleen in Ronda uitkijken voor zeer getrukte zakkenrollers. (Roemenen)

Heerlijke Verwenplek

Nel Geurts, 1-7-2017

Wat wordt je hier heerlijk verwend. Jacco en Riet staan altijd voor je klaar. Geven goede tips wat betreft uitstapjes. Gezamenlijk eten is super.

We troffen een leuke groep. Jammer da t we weg moesten. Daar door misten we het feest met de Spaanse vrienden. We komen zeker terug

Het was geweldig!

B Nijssen, 21-6-2017

De tuin is geweldig, de kamers echt Spaans en de gastheer en gastvrouw helemaal top!

Enorm genoten op deze Fantastiche plek

Joyce en Paul, 11-6-2017

Maravilla Verde is een authentieke Spaanse plek in een geweldig mooie en rustige omgeving, waar je een fijne basis hebt voor leuke uitstapjes te maken in de omgeving. Heerlijk ontbijt. Goede en behulpzame tips van de eigenaren en gezellige etentjes ,s avonds met de andere gasten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Reuze gezellig

Margreet, 1-6-2017

Jacco, onze gastheer, zorgt direct voor een vakantiegevoel. Bij aankomst, Een uurtje met de auto vanaf Sevilla, een welkom met een glaasje sherry uit de streek. Kleine, maar mooie kamer, met prachtige flamencodanseres op de muur geschilderd.

Alles is mogelijk. Ontbijt: Uitgebreid, heerlijk met verse jus d'orange, regionale producten (o.a. olijvenjam) en veel variatie.

Plannen worden besproken en Jacco geeft prima adviezen en routebeschrijvingen. In de avond is het mogelijk om gezamenlijk te eten, en na te praten over de dag, onder genot van een drankje. Mooi zwembad, waar wij geen gebruik van hebben gemaakt, omdat er zoveel te doen is in omgeving, Wandelen, Steden, Fietsen, Paardrijden.

Schoon, mooie Finca, en heerlijk genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Wat niet goed? WiFi matig, slecht bereik.

Conclusie: Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 8.98 uit 10 op basis van 240 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: