Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

Laatste review

Even tot rust komen

SJH,
24-10-2018

We kwamen hier voor de 3e keer terug. Gedreven door de gastvrijheid en het lekkere eten van de vorige keren hadden we een week gepland om even uit te rusten. Dat is gelukt! Ook nu weer nieuwe dingen ontdekt in de omgeving en kennis gemaakt met vele nieuwe mensen uit Nederland maar ook België en Denemarken. Een klein minpunt is de gehorigheid, daar wordt gelukkig door de andere bezoekers rekening mee gehouden. Een groot pluspunt is de sherry als dessert!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Sauna

238 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

Even tot rust komen

SJH,
24-10-2018

Bij volledige bezetting, te massaal

Sandra,
12-9-2018

Er heerst een gemoedelijke sfeer, die het best tot zijn recht komt als het aantal gasten niet te groot is. Dit verdwijnt als alle kamers bezet zijn. Jacco doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Voor drankjes en snacks worden “hele” schappelijke prijzen gerekend.

Wij waren alleen teleurgesteld over onze kamer. Volgens de site, hebben alle kamers een prachtig , romantische muurschildering.

Helaas hadden wij een kale blauwe kamer die aan de keuken grensde. Daardoor was er ‘s morgens vroeg en vanaf 17.00h veel geluidsoverlast.

Echt een aanrader

Dirk,
2-5-2018

B&B gerund door Nederlanders Jacco en Riët (en de drie kinderen). Erg mooie locatie, prachtige tuin met heerlijk zwembad en mooie accommodatie met prettige nette kamers en ontmoetings/eetzaal. Erg mooi onderhouden allemaal.

Volop speelmogelijkheden en speelruimte voor kinderen. Mooie omgeving met veel rust en goede uitvalsbasis voor uitstapjes.

Jacco is een fantastische gastheer die heerlijk kookt, zeer behulpzaam is en veel tips voor uitstapjes en activiteiten heeft. Hij voelt erg goed aan waar mensen behoefte aan hebben, maar dringt zich niet op aan de gasten, wat erg prettig is.

Heerlijke locatie, Fantastische mensen

Erik,
22-4-2018

Wat een heerlijke plek in een prachtige omgeving. Dankjewel Jacco en Riët voor het gastvrije ontvangst, voor het thuisgevoel dat we vanaf de eerste dag hadden. Voor de gezelligheid, ook met elkaar als gasten en het heerlijke eten. Jullie hebben een mooie plek om heerlijk te genieten. Erg centraal in de omgeving van Andalusië om mooie dagtrips te maken. Een perfecte locatie voor een ieder die niet wil opgaan in het massatoerisme. Jullie tips hebben ons op mooie plekjes gebracht en ons ook een goed beeld gegeven van het leven in dit gebied van Spanje.

Super!

Dick en Annik,
18-4-2018

Prachtige locatie in een super omgeving.

Hele relaxte sfeer op de finca. 's Morgens word een heerlijk ontbijt geserveerd en 's avonds kan je hier in de killige voorjaarsavonden binnen bij de haard genieten van jacco's kookkunsten.

Echt een aanrader!

Een absolute aanrader

lydia van leeuwen,
18-4-2018

Het is informeel, er komen leuke mensen, en je wordt heel gastvrij ontvangen door Jacco en Riet. Je voelt je meer dan welkom. Bovendien is er genoeg te zien en te doen in de omgeving.

Een echte aanrader!

Diane en Gaico,
2-11-2017

Mooie plek in een prachtige streek. s'Ochtends staat er een heerlijk ontbijtbuffet klaar.De steden Sevilla en Ronda en de witte dorpjes Zahara en Grazalema zijn makkelijk aan te rijden .Een heerlijk zwembad zodat je na je dagje uit nog even lekker kan relaxen ,s'avonds kookt Jacco een heerlijk 3 gangen menu ,dit is optioneel maar wel gezellig met de andere gasten.kortom een goed en gastvrije B&B !

Fijne en mooie B&B.

Tannie,
2-11-2017

Ligt op een prima locatie, zodat je niet alleen steden kunt bezoeken, maar ook kunt wandelen en fietsen (via verde). Wat deze B&B zo bijzonder maakt is de service, gastvrijheid en gezelligheid.

Geweldig!

Wim,
1-11-2017

Een prachtige locatie en een goeie uitvalsbasis voor cultuur en natuur!

Genieten!

Kim en Martin,
31-10-2017

Ten eerste: wat een service! Jacco en Riët stonden altijd paraat om vragen te beantwoorden over de omgeving, gaven goede tips en waren vriendelijk gezelschap. Ook was het eten altijd lekker, in de ochtend een uitgebreid ontbijt buffet en 's avonds zorgt Jacco (chefkok) voor een heerlijk menu. De locatie is rustgevend, bij het zwembad liggen en een sherry op z'n tijd voor een relax dagje, en de plaatsen Sevilla, Ronda en Cadiz (zijn wij naartoe geweest) binnen een uur bereikbaar voor een mooie dag vol cultuur! Wij komen zeker terug :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.