Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

254 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

• 2019
    8Anita en Ineke08-10-2019

Super relaxt vakantieadres.

Wij zijn via vlucht uit Sevilla naar deze b&b gereden. Ongeveer een uurtje rijden. In het begin was het een dor landschap waar we doorheen moesten. Hoe dichter we bij Jacco en Riëtte kwamen, bij de bergen, hoe mooier het werd. Jacco is een fijne gastheer, Riëtte hebben we niet vaak gezien. Zoals de b&b op de website staat, zo ziet het er ook uit. Na elke trip overdag was het een luxe om weer thuis te komen. Fijne gasten, hier elke avond gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Sevilla blijft ons hoogtepunt. Wat een mooie stad.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Donna Kalisvaart05-07-2019

Fantastisch!!

Na 6 jaar weer teug op Maravilla Verde op een nieuwe locatie weliswaar maar nog mooier en groener dan de vorige. Ook nu waren gastheer Jacco en zijn vrouw Riet zeer gastvrij en begaan met de gasten. Tips voor bezienswaardigheden in de buurt maar ook de gelegenheid om lekker te luieren bij het mooie zwembad en de mogelijkheid voor een hapje en een drankje overdag, en niet te vergeten de heerlijke maaltijden die voor de gasten bereid worden en mooie verhalen van de gastheer en als afluiter een glaasje sherry maakten deze dagen weer een hoogtepunt van onze vakantie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Johan18-05-2019

Fantastische plek

Middenin een prachtige omgeving ligt dit rustige, karakteristieke en kleinschalige verblijf. Wij verbleven hier 5 nachten en hebben er een prachtige tijd gehad. Jacco stelt zich als een ware gastheer op, is zeer behulpzaam en is altijd beschikbaar. Wij verbleven hier met een peuter van bijna 2 en ook voor kleine kinderen is dit een prettig verblijf. Zo wordt er apart voor kinderen eerder gekookt. Vanaf 9 uur wordt er gezamenlijk met de volwassen gegeten. Heel gezellig, enige nadeel is dat je hierdoor avond hierdoor redelijk gevuld is (zeker als eerst je kinderen eten).

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Leon30-04-2019

Top plek

Top plek, lieve eigenaren, heerlijk eten, mooie kamers, prachtige tuin

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Kristel remijn27-04-2019

Superplek

Prachtige plek, alles met aandacht ingericht, eten was heerlijk, jacco en riet zijn relaxed en super hulpvaardig!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Kris Van Acker26-04-2019

Ideaal voor een relax/actieve vakantie!

Een speciale plek op een niet-toeristische locatie: zeer handige tips gekregen en een ontspannen weekje beleefd door de (dagelijkse) mogelijkheid tot avondeten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9SJH24-10-2018

Even tot rust komen

We kwamen hier voor de 3e keer terug. Gedreven door de gastvrijheid en het lekkere eten van de vorige keren hadden we een week gepland om even uit te rusten. Dat is gelukt! Ook nu weer nieuwe dingen ontdekt in de omgeving en kennis gemaakt met vele nieuwe mensen uit Nederland maar ook België en Denemarken. Een klein minpunt is de gehorigheid, daar wordt gelukkig door de andere bezoekers rekening mee gehouden. Een groot pluspunt is de sherry als dessert!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Sandra12-09-2018

Bij volledige bezetting, te massaal

Er heerst een gemoedelijke sfeer, die het best tot zijn recht komt als het aantal gasten niet te groot is. Dit verdwijnt als alle kamers bezet zijn. Jacco doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Voor drankjes en snacks worden “hele” schappelijke prijzen gerekend. Wij waren alleen teleurgesteld over onze kamer. Volgens de site, hebben alle kamers een prachtig , romantische muurschildering. Helaas hadden wij een kale blauwe kamer die aan de keuken grensde. Daardoor was er ‘s morgens vroeg en vanaf 17.00h veel geluidsoverlast.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Dirk02-05-2018

Echt een aanrader

B&B gerund door Nederlanders Jacco en Riët (en de drie kinderen). Erg mooie locatie, prachtige tuin met heerlijk zwembad en mooie accommodatie met prettige nette kamers en ontmoetings/eetzaal. Erg mooi onderhouden allemaal. Volop speelmogelijkheden en speelruimte voor kinderen. Mooie omgeving met veel rust en goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Jacco is een fantastische gastheer die heerlijk kookt, zeer behulpzaam is en veel tips voor uitstapjes en activiteiten heeft. Hij voelt erg goed aan waar mensen behoefte aan hebben, maar dringt zich niet op aan de gasten, wat erg prettig is.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 10Erik22-04-2018

Heerlijke locatie, Fantastische mensen

Wat een heerlijke plek in een prachtige omgeving. Dankjewel Jacco en Riët voor het gastvrije ontvangst, voor het thuisgevoel dat we vanaf de eerste dag hadden. Voor de gezelligheid, ook met elkaar als gasten en het heerlijke eten. Jullie hebben een mooie plek om heerlijk te genieten. Erg centraal in de omgeving van Andalusië om mooie dagtrips te maken. Een perfecte locatie voor een ieder die niet wil opgaan in het massatoerisme. Jullie tips hebben ons op mooie plekjes gebracht en ons ook een goed beeld gegeven van het leven in dit gebied van Spanje.

Gereisd met partner in april 2018

26 tips over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

• De Muynck, 13-10-2013

Wil je een goede relax massage, één adres. Bij Riët, een dame die weet wat een goede massage is.

• De Muynck Maurits, 13-10-2013

Massage zeker aan te raden.

• mayke, 29-09-2013

Jacco heeft alles in huis om je te wijzen op leuke uitstapjes.

0 vragen over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort info