Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

236 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

Echt een aanrader

Dirk
2-5-2018

B&B gerund door Nederlanders Jacco en Riët (en de drie kinderen). Erg mooie locatie, prachtige tuin met heerlijk zwembad en mooie accommodatie met prettige nette kamers en ontmoetings/eetzaal. Erg mooi onderhouden allemaal.

Volop speelmogelijkheden en speelruimte voor kinderen. Mooie omgeving met veel rust en goede uitvalsbasis voor uitstapjes.

Jacco is een fantastische gastheer die heerlijk kookt, zeer behulpzaam is en veel tips voor uitstapjes en activiteiten heeft. Hij voelt erg goed aan waar mensen behoefte aan hebben, maar dringt zich niet op aan de gasten, wat erg prettig is.

Heerlijke locatie, Fantastische mensen

Erik
22-4-2018

Wat een heerlijke plek in een prachtige omgeving. Dankjewel Jacco en Riët voor het gastvrije ontvangst, voor het thuisgevoel dat we vanaf de eerste dag hadden. Voor de gezelligheid, ook met elkaar als gasten en het heerlijke eten. Jullie hebben een mooie plek om heerlijk te genieten. Erg centraal in de omgeving van Andalusië om mooie dagtrips te maken. Een perfecte locatie voor een ieder die niet wil opgaan in het massatoerisme. Jullie tips hebben ons op mooie plekjes gebracht en ons ook een goed beeld gegeven van het leven in dit gebied van Spanje.

Super!

Dick en Annik
18-4-2018

Prachtige locatie in een super omgeving.

Hele relaxte sfeer op de finca. 's Morgens word een heerlijk ontbijt geserveerd en 's avonds kan je hier in de killige voorjaarsavonden binnen bij de haard genieten van jacco's kookkunsten.

Echt een aanrader!

Een absolute aanrader

lydia van leeuwen
18-4-2018

Het is informeel, er komen leuke mensen, en je wordt heel gastvrij ontvangen door Jacco en Riet. Je voelt je meer dan welkom. Bovendien is er genoeg te zien en te doen in de omgeving.

Een echte aanrader!

Diane en Gaico
2-11-2017

Mooie plek in een prachtige streek. s'Ochtends staat er een heerlijk ontbijtbuffet klaar.De steden Sevilla en Ronda en de witte dorpjes Zahara en Grazalema zijn makkelijk aan te rijden .Een heerlijk zwembad zodat je na je dagje uit nog even lekker kan relaxen ,s'avonds kookt Jacco een heerlijk 3 gangen menu ,dit is optioneel maar wel gezellig met de andere gasten.kortom een goed en gastvrije B&B !

Fijne en mooie B&B.

Tannie
2-11-2017

Ligt op een prima locatie, zodat je niet alleen steden kunt bezoeken, maar ook kunt wandelen en fietsen (via verde). Wat deze B&B zo bijzonder maakt is de service, gastvrijheid en gezelligheid.

Geweldig!

Wim
1-11-2017

Een prachtige locatie en een goeie uitvalsbasis voor cultuur en natuur!

Genieten!

Kim en Martin
31-10-2017

Ten eerste: wat een service! Jacco en Riët stonden altijd paraat om vragen te beantwoorden over de omgeving, gaven goede tips en waren vriendelijk gezelschap. Ook was het eten altijd lekker, in de ochtend een uitgebreid ontbijt buffet en 's avonds zorgt Jacco (chefkok) voor een heerlijk menu. De locatie is rustgevend, bij het zwembad liggen en een sherry op z'n tijd voor een relax dagje, en de plaatsen Sevilla, Ronda en Cadiz (zijn wij naartoe geweest) binnen een uur bereikbaar voor een mooie dag vol cultuur! Wij komen zeker terug :)

Geweldig!

Ester
31-10-2017

Heerlijk genoten van de mooie omgeving en de geweldige B & B van Jacco en Riet. De omgeving heeft voor iedereen wel wat te bieden, heerlijk wandelen in de natuur, pitoreske dorpjes bezoeken of naar het bruisende Sevilla. Maravilla Verde is een geweldige accomodatie met een heerlijke tuin. S' avonds genieten van Jacco zijn kookkunsten is ook zeker aan te raden!

Fijne week, lekker verwend.

Ben en yvonne
29-10-2017

Fijne ontspannen sfeer, niet moet, alles mag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 244 reviews.