Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort

245 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in het Nederlands

Ideal para familias con niños

Maravillosa expe
8-8-2018

Maravillosa estancia con mis 3 hijas de 7 y 5 años y un bebé de 2 meses. El hotel tiene todas las comodidades piscina, distintas zonas de juegos, espacioso jardín. Los dueños del hotel son muy atentos y amables y nos han facilitado todo lo necesario, cuna y bañera para el bebe. Las habitaciones son amplias y cómodas

Echt een aanrader

Dirk
2-5-2018

B&B gerund door Nederlanders Jacco en Riët (en de drie kinderen). Erg mooie locatie, prachtige tuin met heerlijk zwembad en mooie accommodatie met prettige nette kamers en ontmoetings/eetzaal. Erg mooi onderhouden allemaal.

Volop speelmogelijkheden en speelruimte voor kinderen. Mooie omgeving met veel rust en goede uitvalsbasis voor uitstapjes.

Jacco is een fantastische gastheer die heerlijk kookt, zeer behulpzaam is en veel tips voor uitstapjes en activiteiten heeft. Hij voelt erg goed aan waar mensen behoefte aan hebben, maar dringt zich niet op aan de gasten, wat erg prettig is.

Heerlijke locatie, Fantastische mensen

Erik
22-4-2018

Wat een heerlijke plek in een prachtige omgeving. Dankjewel Jacco en Riët voor het gastvrije ontvangst, voor het thuisgevoel dat we vanaf de eerste dag hadden. Voor de gezelligheid, ook met elkaar als gasten en het heerlijke eten. Jullie hebben een mooie plek om heerlijk te genieten. Erg centraal in de omgeving van Andalusië om mooie dagtrips te maken. Een perfecte locatie voor een ieder die niet wil opgaan in het massatoerisme. Jullie tips hebben ons op mooie plekjes gebracht en ons ook een goed beeld gegeven van het leven in dit gebied van Spanje.

Super!

Dick en Annik
18-4-2018

Prachtige locatie in een super omgeving.

Hele relaxte sfeer op de finca. 's Morgens word een heerlijk ontbijt geserveerd en 's avonds kan je hier in de killige voorjaarsavonden binnen bij de haard genieten van jacco's kookkunsten.

Echt een aanrader!

Een absolute aanrader

lydia van leeuwen
18-4-2018

Het is informeel, er komen leuke mensen, en je wordt heel gastvrij ontvangen door Jacco en Riet. Je voelt je meer dan welkom. Bovendien is er genoeg te zien en te doen in de omgeving.

Lugar idílico

Jose
27-11-2017

Maravilla Verde es el lugar donde el tiempo se detiene, la naturaleza asoma esplendorosa y con brío, los propietarios son los perfectos anfitriones muy atentos y muy agradables en todo momento que hacen que la estancia sea inolvidable, las habitaciones son super confortables y cada una diferentes y especiales, es el escenario perfecto para pasar unos días en familia muy muy recomendable, repetiremos 100%.

Fantastico, un lugar paradisiaco.

Francisco Ordoñez
5-11-2017

Un lugar increible y fantastico con unas instalaciones muy buenas y acogedoras al tiempo que estan situadas en un lugar privilegiado rodeado de naturaleza que transmite paz, relax, mucha armonia y un ambiente muy acogedor y agradable. Un buen, atento y agradable servicio por parte del personal del establecimiento que te hacen sentir como en familia.

Een echte aanrader!

Diane en Gaico
2-11-2017

Mooie plek in een prachtige streek. s'Ochtends staat er een heerlijk ontbijtbuffet klaar.De steden Sevilla en Ronda en de witte dorpjes Zahara en Grazalema zijn makkelijk aan te rijden .Een heerlijk zwembad zodat je na je dagje uit nog even lekker kan relaxen ,s'avonds kookt Jacco een heerlijk 3 gangen menu ,dit is optioneel maar wel gezellig met de andere gasten.kortom een goed en gastvrije B&B !

Fijne en mooie B&B.

Tannie
2-11-2017

Ligt op een prima locatie, zodat je niet alleen steden kunt bezoeken, maar ook kunt wandelen en fietsen (via verde). Wat deze B&B zo bijzonder maakt is de service, gastvrijheid en gezelligheid.

Geweldig!

Wim
1-11-2017

Een prachtige locatie en een goeie uitvalsbasis voor cultuur en natuur!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort in Puerto Serrano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maravilla Verde Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 245 reviews.