Géén boekingskosten

Contact

254 Reviews over Maravilla Verde Resort

• 8Anita en Ineke08-10-2019

Super relaxt vakantieadres.

Wij zijn via vlucht uit Sevilla naar deze b&b gereden. Ongeveer een uurtje rijden. In het begin was het een dor landschap waar we doorheen moesten. Hoe dichter we bij Jacco en Riëtte kwamen, bij de bergen, hoe mooier het werd. Jacco is een fijne gastheer, Riëtte hebben we niet vaak gezien. Zoals de b&b op de website staat, zo ziet het er ook uit. Na elke trip overdag was het een luxe om weer thuis te komen. Fijne gasten, hier elke avond gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Sevilla blijft ons hoogtepunt. Wat een mooie stad.

• 9Donna Kalisvaart05-07-2019

Fantastisch!!

Na 6 jaar weer teug op Maravilla Verde op een nieuwe locatie weliswaar maar nog mooier en groener dan de vorige. Ook nu waren gastheer Jacco en zijn vrouw Riet zeer gastvrij en begaan met de gasten. Tips voor bezienswaardigheden in de buurt maar ook de gelegenheid om lekker te luieren bij het mooie zwembad en de mogelijkheid voor een hapje en een drankje overdag, en niet te vergeten de heerlijke maaltijden die voor de gasten bereid worden en mooie verhalen van de gastheer en als afluiter een glaasje sherry maakten deze dagen weer een hoogtepunt van onze vakantie.

• 9Johan18-05-2019

Fantastische plek

Middenin een prachtige omgeving ligt dit rustige, karakteristieke en kleinschalige verblijf. Wij verbleven hier 5 nachten en hebben er een prachtige tijd gehad. Jacco stelt zich als een ware gastheer op, is zeer behulpzaam en is altijd beschikbaar. Wij verbleven hier met een peuter van bijna 2 en ook voor kleine kinderen is dit een prettig verblijf. Zo wordt er apart voor kinderen eerder gekookt. Vanaf 9 uur wordt er gezamenlijk met de volwassen gegeten. Heel gezellig, enige nadeel is dat je hierdoor avond hierdoor redelijk gevuld is (zeker als eerst je kinderen eten).

• 8Leon30-04-2019

Top plek

Top plek, lieve eigenaren, heerlijk eten, mooie kamers, prachtige tuin

• 8Kristel remijn27-04-2019

Superplek

Prachtige plek, alles met aandacht ingericht, eten was heerlijk, jacco en riet zijn relaxed en super hulpvaardig!

• 9Kris Van Acker26-04-2019

Ideaal voor een relax/actieve vakantie!

Een speciale plek op een niet-toeristische locatie: zeer handige tips gekregen en een ontspannen weekje beleefd door de (dagelijkse) mogelijkheid tot avondeten.

• 9SJH24-10-2018

Even tot rust komen

We kwamen hier voor de 3e keer terug. Gedreven door de gastvrijheid en het lekkere eten van de vorige keren hadden we een week gepland om even uit te rusten. Dat is gelukt! Ook nu weer nieuwe dingen ontdekt in de omgeving en kennis gemaakt met vele nieuwe mensen uit Nederland maar ook België en Denemarken. Een klein minpunt is de gehorigheid, daar wordt gelukkig door de andere bezoekers rekening mee gehouden. Een groot pluspunt is de sherry als dessert!

• 7Sandra12-09-2018

Bij volledige bezetting, te massaal

Er heerst een gemoedelijke sfeer, die het best tot zijn recht komt als het aantal gasten niet te groot is. Dit verdwijnt als alle kamers bezet zijn. Jacco doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Voor drankjes en snacks worden “hele” schappelijke prijzen gerekend. Wij waren alleen teleurgesteld over onze kamer. Volgens de site, hebben alle kamers een prachtig , romantische muurschildering. Helaas hadden wij een kale blauwe kamer die aan de keuken grensde. Daardoor was er ‘s morgens vroeg en vanaf 17.00h veel geluidsoverlast.

• 9Maravillosa expe08-08-2018

Ideal para familias con niños

Maravillosa estancia con mis 3 hijas de 7 y 5 años y un bebé de 2 meses. El hotel tiene todas las comodidades piscina, distintas zonas de juegos, espacioso jardín. Los dueños del hotel son muy atentos y amables y nos han facilitado todo lo necesario, cuna y bañera para el bebe. Las habitaciones son amplias y cómodas

• 9Dirk02-05-2018

Echt een aanrader

B&B gerund door Nederlanders Jacco en Riët (en de drie kinderen). Erg mooie locatie, prachtige tuin met heerlijk zwembad en mooie accommodatie met prettige nette kamers en ontmoetings/eetzaal. Erg mooi onderhouden allemaal. Volop speelmogelijkheden en speelruimte voor kinderen. Mooie omgeving met veel rust en goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Jacco is een fantastische gastheer die heerlijk kookt, zeer behulpzaam is en veel tips voor uitstapjes en activiteiten heeft. Hij voelt erg goed aan waar mensen behoefte aan hebben, maar dringt zich niet op aan de gasten, wat erg prettig is.

Bed & Breakfast Maravilla Verde Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar