Géén boekingskosten

Hotel BlueBay Banús

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel BlueBay Banús voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 89 reviews

• Sportfaciliteiten

97 Reviews over BlueBay Banús

• 4Sansiero24-08-2021

Goed hotel

Verder een goed hotel en eten prima,kamer oud en weinig aangedaan we zaten in het oude gedeelte van het park airco zeer slecht en koelkast doet het bijna niet, uitzicht vanuit de kamer was niet mooi we keken op een muur super slecht gewoon we waren met zijn viertjes en er stonden maar twee stoelen ook slecht geregeld De loop afstand naar het strand ging nog wel maar als je naar het oude of nieuwe gedeelte van marbella wil heb je altijd een taxi nodig het is te ver om te lopen dat is wel jammer animatie was er dit jaar weinig ivm corona denk ik niets aan tedoen,al met al toch wel leuke vakantie gehad met veel zon maar zou er zo niet weer naar toe gaan naar dit hotel

• 7Marty12-03-2021

Goede voorzieningen, achterhaalde kamers

Het complex voelt aan als een resort, met voorzieningen als een zwembad, restaurant en bar. Het strand is op loopafstand. De kamer was duidelijk al een tijd niet meer opgeknapt. Wel een lekker balkon en goede airco.

• 8Wik21-10-2018

Fantastisch verblijf super schoon en eten prima. Heerlijk om te relaxen te fietsen en omgeving verkennen gaat prima met de bus.

• 7Anoniem15-08-2018

Gemiddeld hotel

Prima vakantie gehad. Het hotel ligt ongeveer 250 meter van het strand af en ongeveer 20 minuten lopen van de boulevard puorto banus (taxi +/- 15 euro retour). Het hotel ligt 7 km van marbella stad af. Hierdoor is de ligging matig, je zit er net tussen in.. Wij zouden de volgende keer wat centraler gaan zitten want Je blijft afhankelijk vd taxi. Prijs kwaliteit is wel goed (was geen duur hotel)! Ontbijt was perfect, zwembad en omgeving ook. Bij de boeking aangegeven een rustige kamer te willen en wij hebben totaal geen last van de muziek gehad. Een rustige vakantie gehad (uiteraard zelf de drukte opgezocht). De kamer was vrij oud en mag zeker wel vernieuwd worden!! Hier schrokken wij wel even van, maar het zwembad en de mooie tuinen maken het goed!

Gemiddeld zeker een 7.

Tips: De boulevard De oude stad Marbella (ga naar het hotel AC vanwege het uitzicht)

• 8Yentl08-07-2018

8/10 would do it again

Het is niet rustig. Je kan er niet een week zijn voor je rust als je niet tegen jongeren lawaai kan. Nou zijn in en minn vriend zelf ook jong en is dat geen probleem. Strand op een redelijk goede afstand. Eten heeft prima variatie alleen jammer dat, bovenop het flinke bedrag van de boeking zelf, je moet betaling voor drinken bij je eten. Veel Nederlanders kom je er niet tegen. Veel jonge Engelsen en Spanjaarden van iedere leeftijd. Genoeg uitgaansgelegenheid. Af en toe een beetje te sjiek op sommige plekjes. Maar ook plekjes waar je bij wijze van met je joggingbroek nog kan komen eten en dat niemand raar op kijkt. Ze hebben echt iets in iedere prijs categorie. Beetje jammer dat het personeel bijna geen Engels kan.

• 5Han en Nel25-09-2016

Heel matig

Voor een rustige en ontspannen vakantie moet je hier zeker niet zijn. Muziek dreunt van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat over het complex. Het hotel maakt een ietwat versleten indruk en is aan een serieuze opknapbeurt toe. De ( superior) kamer was ruim maar met nogal wat gebruikerssporen en er hing af en toe een rioollucht. Het ontbijt was in orde , het avondeten kleurloos met weinig variatie maar het was binnen te houden.Personeel was in het restaurant wel vriendelijk. Fijn en rustig dineren is echter hier niet aan de orde. Een hoop jeugd in sportbroek,teenslippers en petje achterstevoren bevolkten tijdens ons verblijf het restaurant.Eten( vreten sommigen) en op een telefoontje loeren op hetzelfde moment, vreselijk. Gepaste avondkledij is hier dus niet van toepassing. Het hotel ligt pal aan de zeer drukke doorgaande 6-baansweg Algeciras-Malaga(A-7). Af en toe een bus op 100 m van het hotel,maar die zitten vaak overvol. Je bent dus het beste aangewezen op een taxi of een huurauto. Pal naast het hotel zit een verhuurbedrijfje met daarin een chagerijnige snotaap die liever niet dan wel een auto aan je verhuurt. Al met al is dit hotel zeker geen 4 sterren waard en is de Costa del Sol een ordinair toeristen-pakhuis. Volgend jaar maar weer naar de Costa de la Luz of Costa de Huelva.

• 5Richard02-08-2016

Verouderde kamers, echt geen ****

Ontbijt is Ok. Avondeten is redelijk gevarieerd, wel lauw!! Gelukkig staat er een magnetron, zodat we wel warm kunnen eten wat warm hoort te zijn. Kamers: de 1e dag hadden we een kamer met veel stank, oorzaak waarschijnlijk een rioolputje wat droog staat. Tussen de slaapkamer & badkamer bevind zich een afgesloten kamer, waar waarschijnlijk de stank wegkomt. 2e kamer ruikt ook niet geheel fris. Blijkt een probleem op grootste deel van complex te zijn. De bedden op de kamer waar onze kids slapen is het net of de muizen eraan gevreten hebben. Meubilair is sterk verouderd en was 10 jaar geleden al aan vervanging toe. Het zwembad maakt veel goed, maar op basis van kamers houdt het bij 2 sterren al heel snel op.

• 4De Smet Gisela27-10-2015

Nooit meer

Mooi domein, Kamers ( verouderd) en hotel proper, maar de maaltijden héél saai . Goedkoopste ingri-edienten ,( balletjes in tomatensaus, Weense worstjes als hoofdgerecht) Personeel onderbemand , en moeten hard en stresserend werken. Voor mij nu het slechste hotel in Spanje.

• 6N. Lagendijk27-09-2015

Niet weer

Hotel onder andere uitgekozen omdat op hun internetsite staat dat ze kortingen op greenfees (golf) geven. Met deze informatie in ons achterhoofd dus vooraf niks geboekt. Echter bleek bij het hotel niemand iets van de kortingen af te weten! Bij de receptie verwezen ze ons naar een mevrouw die de boekingen deed voor het hotel en zij beweerde dat ze geen afspraken hadden met golfbanen en ze nam ook niet de moeite om voor ons een golfbaan te bellen. Receptie heeft uiteindelijk wel een keer voor ons gebeld en de andere keer maar een golf service punt gegaan.

Persoonlijk hadden wij niet veel geluidsoverlast, maar als je een kamer naast de entertainment zit dan is dit niet prettig. De muziek hoorde je savonds einde het einde van de straat, nabij het strand, al!

Aardig wat mensen gezien die met klachten naar de receptie gingen of naar de reisleiding.

Ontbijt was overigens goed verzorgd en het hotel ziet er super mooi uit, maar gastvrijheid kan zeker beter.

• 3pw07-07-2015

voor je rust bij dit hotel? forget it.

We verheugde ons op een leuke onbezorgde vakantie in het mooi opgezette appartementencomplex echter geluidsoverlast had de overhand. Overdag harde dreunmuziek tussen 1 en 6 uur bij het zwembad en in de vroege ochtend herrie van de stappers. De receptie schoof klachten van alle vakantiegangers opzij en van de manager moet je het overlast accepteren. Het waren zijn regels. Ik vroeg hem dan ook of dit een discohotel is. Na dreigement tot uitzetting door de manager daar hij geen kritiek duldt, waren we noodgedwongen overgeplaatst naar een andere vakantieoord. Jammer maar onze vakantie is was al in het water gevallen. Neem je intrek in de hotel dan zal je net als veel gasten het strand opzoeken om dit overlast te vermijden. Van rust aan het zwembad is geen sprake. De badmeester ziet alles aan en grijp niet in bij jongeren fors drinkend aan het zwembad

Hotel BlueBay Banús info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden