Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella)

We hebben een aantal aanbieders voor Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella) voor je op een rij gezet:

Solfly

vakanties Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella)

Solfly

Reviews over Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella)

Een droomvakantie.Fantastisch.

Patricia
    16-3-2018

Een chique badplaats nabij Marbella.e hebt hier echt alles voor een geslaagde vakantieAlle dagen zon,mooi zandstrand met comfortabele ligzetels,restaraunt en strandbar.Het vissershaventje is een prachtige omgeving om te genieten van een lekkere lunch of diner,je kan hier ook langs de boulevard sluimeren met tal van modieuze winkels(wel niet goedkoop).Corte Ingles een van de grootste shoppings in Spanje hier vindt je alles van winkelwaren tot modieuze kleding.Leuk was ook toen ik een kapsalon binnen stapte de uitbaatster Sabrina belgische bleek te zijn .In de omgeving van Porte Banus vindt je ook heel mooie pittoreske dorpjes zoals Ojen,Bennahavis,Cassares ,hier kan je ook heel lekker en goedkoop eten.Ronda is een oude stad met veel geschiedenis en cultuur die een bezoek meer dan waard is.Kortom hoort deze plek toot een van mijn favoriete vakantieplekjes en ga er zeker nog terug.

Fantastische plek

Sam
    2-8-2012

Mooie stad om te wandelen langs supergrote jachten. Lekkere restaurants en alle merkkleding winkels vind je er. En niet te vergeten de allernieuwste auto's worden geshowt door vakantiegangers.

Voor de jongeren zijn er diverse uitgaansplekken.

Gereisd Alleenreizend in juli 2012

mondain

Rinus
    4-4-2012

Puerto Banus is een druk mondain havenstadje aan de dichtbebouwde kust van de Costa del Sol, in de jachthaven kan men zich vergapen aan de peperdure pleizierjachten. Neem plaats op een terrasje en zie de peperdure auto's van de jet-set aan u voorbij trekken, houdt er wel rekening mee dat de prijs van de consumpties op het terras in de pas loopt met wat u op de straat ziet rond rijden. De directe omgeving van deze plaats heeft weinig landschappelijk schoon te bieden, hellingen zijn zover het oog reikt, volgebouwd met witte optrekjes. Als men werkelijk van rust en natuurschoon wil genieten moet men naar de omgeving van Ronda.

Gereisd Met vrienden in maart 2008

Zeker om terug te gaan!

Van de Vyver
    9-11-2011

Aanrader voor een goed klimaat als ook de streek! Het strand was mooi verzorgd, niet druk. Aan de haven is het gezellig vertoeven, zeker restaurant la ôla gaan proberen, prijs kwaliteit is top! Het oude marbella is zeker een aanrader, ga zeker eens een kijkje gaan nemen in ristorante zafferano!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

gewoon een keer doen!

robert Boonen
    20-5-2010

Hier heb je alles voor een leuke vakantie, uitgaan/luxe/restaurants etc, en wil je wat cultuur, dan huur je een auto die rijd je naar de mooiste plekjes in spanje (ronda,sevilla, gibraltar). In grandada kan je in de winter zelfs skieen!

Gereisd Anders in mei 2010
Puerto Banús / Nueva Andalucía (bij Marbella) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 47 reviews