Bed & Breakfast Cortijo Ge & Susan

+38/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 31 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

32 Reviews over Cortijo Ge & Susan

• 3Wout07-08-2016

Dit sprookjeshuis bezoeken we niet meer.

Wij huurden 2 weken het sprookjeshuis en dat was een dure fout. Veel gedonder met stroomvoorziening, meerdere malen geen stroom gehad, het water is vies, de afwerking en bouw van het huis zijn zeer slecht en de service was ook matig. Er is geen airco en geen vertilatiesysteem aanwezig en daarom is het binnen vaak nog warmer dan buiten. Al met al was het zonde van de verdere erg leuke vakantie we hadden beter wat anders kunnen boeken. Er zit een lekkere grote tuin en een zwembad bij het huis, het ligt ook mooi centraal in Andalusië. Een mooie uitvalsbasis om de mooie steden en natuur te ontdekken. Maar we zijn teveel tijd kwijt geraakt met het oplossen van de problemen. De Nederlandse gastheer en vrouw doen ook niet erg hun best om het verblijf beter te maken. Een paar korte sms'jes konden er wel van af maar een goed gesprek en behoorlijke excuses niet, je moet er zelf achteraan. Geen aanbeveling dus.

• 9Maartje28-10-2015

Topervaring!

Prachtig gelegen Bed & Breakfast, midden in de olijfboomgaarden aan een onverhard weggetje. Het ontbijt is heerlijk met elke ochtend zelfgebakken brood; als het mogelijk is om 's avonds mee te eten moet je dat zeker eens doen, zowel Ge als Susan zijn fantastische koks. Tel daar nog eens bij op dat ze allerlei tips hebben wat er in de omgeving te zien is, en hun met liefde ingerichte en brandschone kamers.....fantastisch vakantieadres. Wij komen graag nog eens terug!

• 10Yvonne Broekmeijer12-11-2014

Geweldige plek

Een bijzonder fijne plek,je kunt er tot rust komen,genieten van de mooie zitjes in en om het huis, gezelligheid van Ge en Susan bij het avond eten,de mooie verhalen en het goede advies wat je evt de volgende dag kan bezoeken. De mooie en bijzondere suite"s een heerlijk vakantie gevoel. De pech voor ons was dat mijn man ziek werd,Susan is met ons de hele dag onderweg geweest om voor ons te zorgen en alles te regelen,dit was geweldig,wat voelde wij ons veilig met een goede spaanse tolk Susan. Dit was meer dat we konden verwachten dit was bijzonder!!!! Wij komen zeer zeker onze vakantie herhalen met een super goed gevoel.

• 9Nijenhuis23-08-2014

Fantastische plek om bij te tanken

We wilden een week met alleen maar rust en zon. Dan zit je bij Gé en Susan op de perfecte plek. De Cortijo ligt schitterend gelegen tussen de olijfbomen op een kleine 10 minuten van Puente Genil. Een oase van rust, mooie ruime kamers, heerlijk zwembad en goed eten. 's Avonds heerlijk met een boek op de veranda en dan genieten van de ondergaande zon met de flamingo's op de achtergrond....De stad Sevilla is een echte aanrader en ligt op ruim een uur rijden van de Cortijo. Gé en Susan bedankt voor de heerlijke week en alle gezelligheid!

• 10Hans van den Broek07-04-2014

Super relaxed, sfeervol, gezellig, uniek enz.

We zijn alweer voor de 4e naar Gé en Susan gegaan en wederom was het in één woord fantastisch! Enorm lekker gegeten en gedronken en heel veel skik gehad!!!! Super!!!

• 10patricia van den boom29-09-2013

Unieke lokatie, sfeervol en gastvrij

Een plek om helemaal tot rust te komen. Alle zintuigen worden hier verwend. Smaakvol ingerichte kamers met veel oog voor detail, rust en comfort, erg lieve en gastvije mensen die net dat stapje extra zetten. Dit proef je terug in het heerlijke eten, de hele sfeer op de cortijo.

Zeker een aanrader!

• 9Wime en Wilna Delmee31-05-2013

Fantastische Plek

Hier kun je helemaal jezelf zijn. Zo puur natuur zijn hun. Iedere keer als je van een uitstapje terugkomt ben je weer echt thuis. Er zijn royale plekken waar iemand zich toch terug kan trekken. De gezellige Brabantse gastvrijheid staat heel hoog in het vaandel. Gaan zeker nog eens terug.

• 10piet en annemiek26-05-2013

helaas maar 3 dagen

Vanuit Malaga kwamen we via de mooie stad Ronda (brug, arena) over zeer rustige wegen bij de cortijo van Ge en Susan. Een oude Spaanse boerderij, geheel hersteld en met veel fantasie aangevuld en ingericht. Wij kregen de romantische Moorse Suite, waarin een goed bed en een ruime regendouche. Op de cortijo kon je wandelen, zwemmen, heerlijk buiten zitten op een van de terrassen of een bezoekje brengen aan de naastgelegen vervallen boerderij om te zien wat een werk er hier verricht was! Verder genieten van het heerlijke eten ´s avonds en van het zelf gebakken brood ´s morgens. En van het uitzicht en het geluid van de Moorse nachtzwaluw. Vanuit de cortijo hebben we o.a. een bezoek gebracht aan Cordoba (prachtige oude stad) restaurantjes). We hebben erg genoten van ons verblijf hier. Ge en Susan hebben ons het gevoel gegegeven bijzonder welkom te zijn en wij hebben veel respect voor de wijze waarop zij hun bed en breakfast vorm geven.

• 8carlakriek21-02-2013

bijzondere plek

Het was half februari, dus het weer kan nog wat fris zijn. Toch prachtige dagen gehad. Rekening houden dat je voor een uitstap toch al gauw een uur of meer onderweg bent (Cordoba, Sevilla liggen op ruim een uur rijden), aanrader is het natuurpark El Torchal, daar prachtige wandeling gemaakt tussen rotsformaties. Ook dat is Andalusië.

• 9Joris25-10-2012

Geweldige plek en heerlijke vakantie

We hebben een heerlijk weekje gehad in het 'kerkje' van Ge en Susan. De ligging, natuur, rust, heerlijke eten en goede zorgen van Ge en Susan hebben het tot een onvergetelijke vakantie in Andalusie gemaakt.

Ge en Susan helpen graag om je vakantie tot een succes te maken, ze weten erg veel over de omgeving, hebben handige tips en bestemmingen.

Absoluut een aanrader!

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met