Hotel Villa Turistica de Priego

Hotel Villa Turistica de Priego
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Turistica de Priego voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Villa Turistica de Priego in het Nederlands

Rustig gelegen verblijf tussen de olijfgaarden.

Henriette
21-10-2017

Wij verbleven hier een nacht tijdens een groepsreis. Leuke, eenvoudige huisjes tussen de olijfgaarden, mooi zwembad, schitterend uitzicht, zeer rustig gelegen. Top restaurant, we hebben daar heerlijk gegeten, ontbijtbuffet was ook zeer goed verzorgd. Vriendelijke mensen.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gelegen, complex is rustiek dorpje

Lex Boxelaar
22-6-2011

Op onze rondreis door Andalusië hebben we hier een paar dagen gelogeerd met een groep. De liggen tussen de heuvels met olijfboomgaarden is prachtig. Er zijn weinig interessante steden in de buurt, daarvoor moet je wel wat verder rijden. Hier kom je vooral voor je rust en het uitzicht. De kamers zijn gelegen in witte huisjes, die tesamen een dorpje vormen. Het hoofdgebouw heeft een prachtige patio. Voor onze groep werd lekker, maar eenvoudig gekookt en het ontbijtbuffet was prima.

Gereisd Met vrienden in september 2010
2008

Beetje vergane glorie

Brakenhoff
19-5-2008

Beetje vergane glorie. Ontbijt matig, groot nadeel: pas vanaf 9 uur 's morgens. Met jonge kinderen nogal lastige tijd. Personeel wel vriendelijk. Superslechte kinderbedjes.

Gereisd Familie in mei 2008

2007

augustus 2006: ligt mooi tussen de heuvels, groot zwembad

Kees en Wilianne
10-1-2007

augustus 2006: ligt mooi tussen de heuvels, groot zwembad. goed eten, onbijt ook goed en zeer uitgebreid. Kamers wel wat verouderd en klein, badkamer wel groot en wat nieuwer. schoon.

Gereisd Anders in Wed Jan 10 2007 20:46:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Schitterend gelegen tenmidden van glooiende hellingen met

Elvira
25-10-2005

Schitterend gelegen tenmidden van glooiende hellingen met olijfgaarden. Ruime kamers met mooie badkamer. Vooral het zwembad is super!!! Zeker een mooie locatie om tijdens een rondreis even tot rust te komen.

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij zijn er al een tijdje geleden geweest, maar het was

esplugas
26-5-2005

Wij zijn er al een tijdje geleden geweest, maar het was prachtig daar!

Gereisd Anders in mei 2005

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesStrijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Turistica de Priego in Priego de Córdoba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Turistica de Priego zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.